Ik zat eerst te denken: Wat is dat rode dingetje steeds onderin? Maar hij wilt een wapen plaatsen ofzo denk ik, maar dat ‘kan niet’, want.. je kan em gwn niet plaatsen 😛 En af en toe zie je dat wapen ook zweven, vooral bij Overgrown, neem aan = fake / zelf gemod
[quote]Zelf gemaakt, kijk maar naar de laadschermen. Telkens dezelfde hint. Daarbij is het wel voor PC.[/quote]
duidelijk xbox hoor al kan dat ook gemod zijn
Vast een mod voor de PC
hij is wss echt.. hij is namelijk niet meer beschikbaar door een auteursrechtenclaim 😀
Ik denk zelf ook dat i echt is. want er staat bom vol op youtube
nieuwe video toegevoegd oude verwijderd ivm copyrightclaim dit klinkt interessant ;p mss toch waar
Let wel op!
TTG zij goeie modders dit kan dus ook zijn dat ze het zelf hebben gemaakt
nieuwe video toegevoegd oude verwijderd ivm copyrightclaim dit klinkt interessant ;p mss toch waar
Let wel op!
TTG zij goeie modders dit kan dus ook zijn dat ze het zelf hebben gemaakt
Zelf gemaakt, kijk maar naar de laadschermen. Telkens dezelfde hint. Daarbij is het wel voor PC.
Ik zat eerst te denken: Wat is dat rode dingetje steeds onderin? Maar hij wilt een wapen plaatsen ofzo denk ik, maar dat ‘kan niet’, want.. je kan em gwn niet plaatsen 😛 En af en toe zie je dat wapen ook zweven, vooral bij Overgrown, neem aan = fake / zelf gemod
[quote]Zelf gemaakt, kijk maar naar de laadschermen. Telkens dezelfde hint. Daarbij is het wel voor PC.[/quote]
duidelijk xbox hoor al kan dat ook gemod zijn
weer nieuw filmpje xD
de naam klopte dus de inhoud misschien ook?