hey, wie heeft Just Cause 2 demo al gespeeld?
en wat vinden jullie ervan?
Ik vind hem wel vet… vooral die grapling hook is erg vet.
Op een gegeven moment als je genoeg chaos punten hebt, dan krijg je 2 extra missies die je kan doen.
En 1 daarvan is een race met een vliegtuig! die is egt vet.. dat vliegen

:O dat vliegtuig wist ik niet 😀 nog eff die missies spelen..
voorderest vind k het een TOPSPEL! beetje san andreas- achtig.. tof dat je enorm veel vrijheid hebt.. die grapling hook is wel vet 🙂 auto’s aan helicopters vastmaken (6)
de 26ste zit J.C 2 in me ps3.. 🙂
Hij is wel leuk. Je kan zonder missies ook aan een helicopter komen. Op het dak van die colonel. En als je daarin zit komen andere helikopters achter je aan (met wapens, sneller), die je kan kapen door uit die andere te springen. En in die soort kerk toren in eerste dorpje ligt bovenin rocket launcher.
Some tips :P.
Dankje UPD8NL 😉
weet iemand of dit spel multiplayer heeft?
Nee volgens mij heeft hij geen multieplayer.btw Ik heb heelveel vette Voertuigen gezien een soort van ,porsche ,Tank ,enzo… gewoon een vet spel 😛
Het is gewoon lekker over de top en dat mag ook wel eens tussen al die heftige realistische games door.
[quote]weet iemand of dit spel multiplayer heeft?[/quote]
op bol.com staat dat hij een online functie heeft.. nou moet je bol niet altijd geloven… maar ik denk het wel 🙂 had volgens mij op een andere site gelezen dat er co-op inzat en ong. 100 uur aan gameplay ( online + offline ) dus ik neem aan dat het erbij zit
EDIT: heb de bron eff opgezocht voor je .. [url=http://www.psonly.nl/nieuws/23611/Just_Cause_2_neemt_100_uur_in_beslag/]KLIK[/url]
EDIT2: en op Bol.com staat dit:[i] maart 2010 | Full version | Online optie[/i]
weet je wat je moet doen…
die snelle porsche (of wat het ook is) moet je pakken bij een benzine station en dan met die haak een andere auto er achter vast zetten
en dan zo snel mogelijk door een dorp driften…
die auto gaat dan alle kanten op en killt die gasten die daar lopen
xD, of je jaagt gewoon dat hoofd eraf met een auto
Het spel heeft [b]GEEN[/b] multiplayer en [b]GEEN[/b] co-op functie. Je kan het alleen maar in je eentje spelen. De online functie die bedoelt wordt, is dat bijv. je Base jump record ook op de officiële site vermeld wordt. ([url]www.justcause.com[/url]). Het spel zal hier in Nederland op 26 maart in de winkels liggen. Als je hem pre-ordered krijg je 5 extra dlc’s en een echte kaart van het spel met leuke plekjes.
[quote]Het spel heeft [b]GEEN[/b] multiplayer en [b]GEEN[/b] co-op functie. Je kan het alleen maar in je eentje spelen. De online functie die bedoelt wordt, is dat bijv. je Base jump record ook op de officiële site vermeld wordt. ([url]www.justcause.com[/url]). Het spel zal hier in Nederland op 26 maart in de winkels liggen. Als je hem pre-ordered krijg je 5 extra dlc’s en een echte kaart van het spel met leuke plekjes.[/quote]
Op welke site pre-ordert, krijg je die extra dingen want sommige sites doen daar niet aan. Of is dat de limited Edition? Kan je voor mij even wat links met die dingen doen (alleen Nederlandse winkels graag), waar je al die dingen kan krijgen, ik wil denk toch wel de limited edition.
Thanks alvast! 😉
[quote]Op welke site pre-ordert, krijg je die extra dingen want sommige sites doen daar niet aan. Of is dat de limited Edition? Kan je voor mij even wat links met die dingen doen (alleen Nederlandse winkels graag), waar je al die dingen kan krijgen, ik wil denk toch wel de limited edition.
Thanks alvast! ;)[/quote]
Sjoerd bijna overal kan je ze kopen!! Als je nu bij de gamemania pre-orderd krijgje gratis de special edition!!
[url=http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=000000000000023364]http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=000000000000023364[/url]
Collector’s Edition bevat:
– In-game parachute met schedelmotiefje
– In-game Rico’s Signature Gun
– In-game Bull’s Eye Assault Rifle
– In-game Agency Hovercraft voertuig
– In-game Chevalier Classic
– Extra kaart met de attracties in Just Cause 2 zoals de beste Base-jumpplekjes
Maar als je in America pre-orderd krijg je alleen de Signature Gun met een monstertruck die later ook in europa verkrijgbaar zal zijn.
ER KOMT GEEN MULTIPLAYER IN, DAT IS ZEKER! Ik volg deze game al van toen hij aangekondigd is!!
[quote]Sjoerd bijna overal kan je ze kopen!! Als je nu bij de gamemania pre-orderd krijgje gratis de special edition!!
[url=http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=000000000000023364]http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=000000000000023364[/url]
Collector’s Edition bevat:
– In-game parachute met schedelmotiefje
– In-game Rico’s Signature Gun
– In-game Bull’s Eye Assault Rifle
– In-game Agency Hovercraft voertuig
– In-game Chevalier Classic
– Extra kaart met de attracties in Just Cause 2 zoals de beste Base-jumpplekjes
Maar als je in America pre-orderd krijg je alleen de Signature Gun met een monstertruck die later ook in europa verkrijgbaar zal zijn.
ER KOMT GEEN MULTIPLAYER IN, DAT IS ZEKER! Ik volg deze game al van toen hij aangekondigd is!![/quote]
Dank je, pre-order ik hem daar!
hoeduur issie bij gamemania..? ik ben ook van plan om hem daar te pre-orderen.. maar er staat nooit een prijs bij online.. 🙁
[quote]hoeduur issie bij gamemania..? ik ben ook van plan om hem daar te pre-orderen.. maar er staat nooit een prijs bij online.. :([/quote]
Volgens mij 59.99 …
jammer van de multiplayer 🙁
leek me egt lachen om bijv. samen met een vriend co-op te base jumpen
[quote]jammer van de multiplayer 🙁
leek me egt lachen om bijv. samen met een vriend co-op te base jumpen[/quote]
Jah.. de reden dat ze opgaven was “de wereld van just cause 2 is veel te klein voor 2 rico’s” :sorry:
Vind het jammer dat de demo beperkt is tot 30 minuten per ‘sessie’. Zo heb ik niet genoeg tijd om rustig alles te verkennen.
Ik krijg het niet voor elkaar wanneer ik in een auto zit om die grapple-hook te gebruiken om iets of iemand vast te pakken.
Wanneer ik los loop lukt dat wel..?
mis ik een knoppie?
[quote]Ik krijg het niet voor elkaar wanneer ik in een auto zit om die grapple-hook te gebruiken om iets of iemand vast te pakken.
Wanneer ik los loop lukt dat wel..?
mis ik een knoppie?[/quote]
In de auto kan je de grappling hook ook niet gebruiken. Klik L1 en hou hem ingedrukt, richt op iets anders en laat hem los. Je hebt nu twee dingen gekoppeld. Als je dat bedoeld.
[quote]In de auto kan je de grappling hook ook niet gebruiken. Klik L1 en hou hem ingedrukt, richt op iets anders en laat hem los. Je hebt nu twee dingen gekoppeld. Als je dat bedoeld.[/quote]
Ik had wel eens een filmpje gezien dat een heli een auto optilde dmv van die haak en op iemand neergooide
of dat er al rijdend een persoon werd meegeslingerd…
maar hoe doen ze dat dan?
[quote]Ik had wel eens een filmpje gezien dat een heli een auto optilde dmv van die haak en op iemand neergooide
maar hoe doen ze dat dan?[/quote]
eerst aankoppellen d.m.v de hook en dan wegvliegen 🙂 als je dan in je voertuig zit kun je wel op L1 drukken om los te laten, maar je kan niet iets vastmaken wanneer je in een voertuig zit
[quote]Ik had wel eens een filmpje gezien dat een heli een auto optilde dmv van die haak en op iemand neergooide
maar hoe doen ze dat dan?[/quote]
eerst persoon aan heli/auto koppelen, dan in heli/auto kruipen en rijden:P