Forum

Topic: [PS3] Heavy Rain Exclusive HMV Special Edition

Anoniem's avatar

Goed, heb gister net het spel ontvangen, alleen nu blijkt dus dat het spel alleen in de Engelse taal te spelen is. Ik zie liever een multi-taal version.

Zodoende verkoop ik het spel weer. Het spel is dus splinter-nieuw! Omdat het een Special Edition betreft, zitten er op het doosje “echte” regendruppels, erg vet!



Deze Special Edition is, zover ik weet, zeer beperkt leverbaar in NL. Vaak ook nog eens tegen prijzen van rond de 70 euro (dimensionplus bijvoorbeeld).

Kom daarom met een goed bod en doe geen onzin biedingen.

Mark

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

28 reacties

  1. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Goed, heb gister net het spel ontvangen, alleen nu blijkt dus dat het spel alleen in de Engelse taal te spelen is. Ik zie liever een multi-taal version.

    je kunt de taal gewoon instellen bij options in het menu van het spel, makkelijker kan niet

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ruil je de game ook?

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    je kunt de taal gewoon instellen bij options in het menu van het spel, makkelijker kan niet

    Spellen die je koopt in de UK hebben die functie meestal niet.

    Ik zal mijn spellen maar aanbieden die ik ertegen zou willen ruilen (kijk maar, je kan dubbele games zeggen):
    BioShock
    Red Faction Guerilla
    Overlord II
    Resistance 2

  4. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik heb geen interresse, maar wat een gruwelijke editie zeg!

  5. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Ik heb alleen interesse in het verkopen van het spel. Ik wil namelijk de normale, nederlandse versie, terugkopen!

  6. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Voor hoeveel heb jij hem gekocht? Daar ga ik 5 euro onderzitten :p Of heb je hem gewonnen? :p

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Voor hoeveel heb jij hem gekocht? Daar ga ik 5 euro onderzitten :p Of heb je hem gewonnen? :p

    Hij heeft er €70,- voor betaald.

  8. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    zo hoest ugh
    Hoeveel is de normale versie? dan wil ik dat wel ongeveer betalen, dan kan je die kopen

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    zo hoest ugh
    Hoeveel is de normale versie? dan wil ik dat wel ongeveer betalen, dan kan je die kopen

    de goedkoopste is 43eu:P (http://www.budgetgaming.nl/games/1/heavy%20rain/console-all.html)

  10. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Hij heeft er €70,- voor betaald.

    Nee dat kost tie in Nederland zegt tie… lezen.

  11. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    In NL kost deze special edition behoorlijk wat ja.

    Voor 55 euro is het een deal! Dus, wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

  12. 63 XP
    Rullez's avatar

    Ik weet niet hoor, maar de SE kost net zoveel als de normale editie hoor…

  13. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik weet niet hoor, maar de SE kost net zoveel als de normale editie hoor…

    Ik kon hem vinden voor 70 euro.. de nnormale kon ik vinden voor 43:P

  14. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ok ik ben geïnteresseerd 🙂

  15. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Ok ik ben geïnteresseerd 🙂

    In hoeverre geintereseerd?

  16. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    In hoeverre geintereseerd?

    Sorry maar ik heb de demo gespeeld en het lijkt me toch handig als de menu’s enzo tenminste nederlands zijn (stemmen boeit me niet). Alles is zeker Engels? Want in dat geval koop ik toch liever de internationale versie. Sorry daarvoor 🙁

  17. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Het is inderdaad allemaal Engels.

    Spel is nog steeds in de verkoop!!

  18. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Sorry maar ik heb de demo gespeeld en het lijkt me toch handig als de menu’s enzo tenminste nederlands zijn (stemmen boeit me niet). Alles is zeker Engels? Want in dat geval koop ik toch liever de internationale versie. Sorry daarvoor 🙁

    Watser zo erg aan de menu’s dat ze engels zijn?:P bij MW2 is ’t toch ook etc?:P

  19. 790 XP
    Robbert's avatar

    Watser zo erg aan de menu’s dat ze engels zijn?:P bij MW2 is ’t toch ook etc?:P

    Bij Heavy Rain zijn de dialogen en keuzes veel belangrijker, dus je moet alles 100% begrijpen om er optimaal van te genieten, denk ik zo.

  20. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Bij Heavy Rain zijn de dialogen en keuzes veel belangrijker, dus je moet alles 100% begrijpen om er optimaal van te genieten, denk ik zo.

    heb je helmaal gelijk in..

  21. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Nu enkel reageren als je geïntresseerd bent, maar Eagles, waarom heb je nu twee topics , volgende keer alles in 1 topic graag 😉

  22. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Ja, deze had ik al geopend:P

  23. 13 XP
    Da Dreamer's avatar

    voor 40 euro mag je mij hem opsturen

  24. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    40 euro is te weinig.

  25. 13 XP
    Da Dreamer's avatar

    oke…

  26. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Het spel is nog steeds niet verkocht!!!

  27. 13 XP
    Da Dreamer's avatar

    voor 40 euro wel

  28. 96 XP
    Rocco's avatar

    Ruilen voor BF: Bad company 2?