Forum

Topic: Interesse in een modtopic voor PS3 instrumenten?

Anoniem's avatar

Ik zat laatst te denken, ik heb nu aardig wat instrumenten voor games als rock band en guitar hero, en misschien is het wel leuk om een topic te starten van hoe je je instrumenten kunt verbeteren enzo!
Ik zelf heb nu 3 gitaren, een drumstel en 2 mic’s, dus kan genoeg proberen/doen!

ik zal uiteraard zelf wat mod’s posten (gebruik het idee van anderen, maar probeer het zelf uit en post het met foto’s/youtube filmpjes)

Nou wil ik graag jullie mening…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Een topic openen met de vraag ofdat je een topic zal beginnen? 😀

  2. Redacteur - 1887 XP
  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Global kan precies geen topic verplaatsten lol xD dus verplaats naar modificaties 🙂

  4. 8865 XP
    7th-son's avatar

    Een topic openen met de vraag ofdat je een topic zal beginnen? 😀

    tja ik kan wel veel tijd besteden aan meteen foto’s uitleg en filmpjes te maken, maar als er geen interesse naar is doe ik het ook niet

  5. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Het lijkt mij zelf wel leuk om blauw of rood ledje achter een ps3 knopje te plaatsen van mijn controller of 2 rode leds plaatsen aan de zijkanten van de blu-ray gleuf (net zoals bij de Wii). Wanneer je een game in je ps3 doet dat er dan 2 rode leds oplichten 🙂

  6. 3 XP
    monicachenny's avatar

    wa, it looks so interesting! evening dresses on salei like it ~
    very happy to meet you here! i want share everything with you