Hallo allemaal!
Ik ben benieuwd hoeveel meiden er nou eigenlijk actief zijn, lijkt me namelijk leuk om eens andere meisjes tegen te komen die ook een beetje lekker kunnen gamen. Dus post hier je top 3 fav. game en je gemiddelde k/d.
1) Metal Gear Solid: Guns of the Patriots
2) Resident Evil 5 (liefst online met vrienden natuurlijk ;))
3) Call of Duty: Modern Warfare 2
Mijn k/d zit normaal gesproken rond de 1.30, maar het variëert een beetje per spel…

Waarom moet dat competitieve er weer bijgestopt worden… K/D rate… :p
Ik ben ook een meisje :$ (of is dit te spottend)
Favo games:
1.LittleBigPlanet
2.Disney’s Sing it High School Musical
3.Buzz
Mijn K/D ligt ongeveer rond de 0.01, dus dat zit wel goed.
[quote]Ik ben ook een meisje :$ (of is dit te spottend)
Favo games:
1.LittleBigPlanet
2.Disney’s Sing it High School Musical
3.Buzz
Mijn K/D ligt ongeveer rond de 0.01, dus dat zit wel goed.[/quote]
Is dit humor?
Volgens mij zitten er niet veel vrouwen op ps3-sense …
[quote]Volgens mij zitten er niet veel vrouwen op ps3-sense …[/quote]
Dat is best wel jammer. We moesten maar eens iets verzinnen om meer dames/meiden/meisjes na deze site te te lokken, een van de dames hier misschien een idee!?.
Haha geen chick reageert. Volgens mij weet je voldoende xD
Tommy88
Ja inderdaad! anders waren ze er wel van de kippen bij.
[quote]Waarom moet dat competitieve er weer bijgestopt worden… K/D rate… :p[/quote]
Omdat ik een meisje in mijn lijst wil die kan GAMEN en niet iemand die alleen een PS3 heeft om op HOME rond te lopen snappie… Als ze niet weten wat k/d is dan zegt dat ook alweer genoeg.
@ P_layboy_PV_ haha grappig :p alsof meisjes niet kunnen gamen, ik wil in dit topic juist het tegendeel bewijzen (dat lukt alleen niet zo goed geloof ik).
Je gaat me niet zeggen dat ik de enige ben hier hoor :p
Neej VuistInSter, was ook maar grapje, maarja, ik d8 reageer fftjes xD
Nou ik denk toch wel dat je de enige bent :$
[quote]Neej VuistInSter, was ook maar grapje, maarja, ik d8 reageer fftjes xD
Nou ik denk toch wel dat je de enige bent :$[/quote]
Weet ik wel alleen had dan niet gezegd dat je een k/d van 0.01 hebt en houdt van Disney games whatever :p Maar toch bedankt, nu voel ik me niet meer zo alleen. Dit is slecht er moeten meer meiden op sense (en dan niet van die leveloze HOME types…). Meiden die gewoon MW2 spelen en dan nog ownen ook! Kom nooit meisjes tegen op MW2, alleen heel af en toe en die bakken er dan vaak ook niks van, vind ik wel jammer… 🙁
Misschien moeten ze wat vaker hun Vuist in hun Ster dauwen xD
Smeerlap!!! 😀
@VuistInSter nodig je vriendinnen uit! 😀
[quote]Misschien moeten ze wat vaker hun Vuist in hun **** dauwen xD[/quote] 😀 lol Wie kiest nu zo’n naam, hoe komt men er bij 😀 ? :sorry: (niet beledigend)
Niets tegen Home chicks he 😉 😀
[quote]Weet ik wel alleen had dan niet gezegd dat je een k/d van 0.01 hebt en houdt van Disney games whatever :p Maar toch bedankt, nu voel ik me niet meer zo alleen. Dit is slecht er moeten meer meiden op sense (en dan niet van die leveloze HOME types…). Meiden die gewoon MW2 spelen en dan nog ownen ook! Kom nooit meisjes tegen op MW2, alleen heel af en toe en die bakken er dan vaak ook niks van, vind ik wel jammer… :([/quote]
Waarschijnlijk ben je in-game al wel meer dan 100 meisjes tegen gekomen, alleen die hebben dan ook een stoere naam, dus herken je ze niet :p
[quote]Waarschijnlijk ben je in-game al wel meer dan 100 meisjes tegen gekomen, alleen die hebben dan ook een stoere naam, dus herken je ze niet :p[/quote]
Ja waarschijnlijk wel, daarom probeer ik het ook via sense. Als iemand die VuistInSter heet aan je komt vragen of je een meisje bent online, zou jij dan ja zeggen als meid? Neeee xD
@bjcrosserke: Bij het maken van mijn PSN profiel wist ik geen goeie naam te bedenken. Ik zei tegen mijn broertje: bedenk jij maar iets, anything goes. Hij vond het wel grappig om mij voor lul te laten lopen met deze naam, echter nu ben ik er aan gehecht geraakt en vind ik hem best wel stoer. Je krijgt altijd bolle ogen reacties van Nederlanders en buitenlanders denken dat je uit Japan komt ofzo xD
En het refereert aan ownage, iets wat mijn broer en ik “ass-raping” noemen :p
Zo even de uitleg voor alle simpele zielen die denken dat ik graag een vuist in mijn aars heb
[quote]
Zo even de uitleg voor alle simpele zielen die denken dat ik graag een vuist in mijn aars heb[/quote]
Je hebt hem zeker liever in je anus?
Grapje, neej maakt niet uit, respect voor die naam (yn)
Zou gwn NL erachter niet beter zijn geweest..? 😛
aars = anus
simpele ziel xD
@Joost: zoals ik al zei, ik heb de naam niet zelf verzonnen.
[quote]Ja waarschijnlijk wel, daarom probeer ik het ook via sense. Als iemand die VuistInSter heet aan je komt vragen of je een meisje bent online, zou jij dan ja zeggen als meid? Neeee xD
@bjcrosserke: Bij het maken van mijn PSN profiel wist ik geen goeie naam te bedenken. Ik zei tegen mijn broertje: bedenk jij maar iets, anything goes. Hij vond het wel grappig om mij voor lul te laten lopen met deze naam, echter nu ben ik er aan gehecht geraakt en vind ik hem best wel stoer. Je krijgt altijd bolle ogen reacties van Nederlanders en buitenlanders denken dat je uit Japan komt ofzo xD
En het refereert aan ownage, iets wat mijn broer en ik “ass-raping” noemen :p
[b]Zo even de uitleg voor alle simpele zielen die denken dat ik graag een vuist in mijn aars heb[/b][/quote]
Haha!
En ik ben een meisje tegengekomen in battlefield Bad Company 2, Ze eindigde op de 2e plaats(onder mij 😛 ) Haar PSN was MissIndependant.
Tnx pikeepikee! Da’s sweet 🙂 Alleen vind ik t creepy om zomaar mensen te benaderen uit het niets die zullen wel iets hebben van oh lord. En ik heb me eens flink vergist: PSN en character wezen erop dat ik met een meisje te maken had, bleek het toch een gast te zijn xD Vind t wel jammer, t zou tof zijn om meer meisjes op sense te hebben.
En ja t is toch zo, sommige mensen snappen em zelfs na die uitleg niet :p
[quote]Haha!
En ik ben een meisje tegengekomen in battlefield Bad Company 2, Ze eindigde op de 2e plaats(onder mij 😛 ) Haar PSN was MissIndependant.[/quote]
Ik geef het 95% kans dat het een dude is. 60% kans dat hij Amerikaan is. Is dat waar, dan 90% kans dat hij dik is. 50% kans dat.. Ow wacht, ik draai een beetje door. Maar m’n punt is duidelijk.
Ik nam vroeger ook altijd een girl character met dikke boobies en dan een meidennaam. Niet zoiets geks als Vuist in Ster natuurlijk, maarja.
Ik citeer van Mevrouw VuistInSter:”En het refereert aan ownage, iets wat mijn broer en ik “ass-raping” noemen”
Wat moeten je ouders daar wel niet van denken?
Edit: Oh lol, ik had niet gezien dat er alweer een reactie op de reactie van pikeepikee was.
[quote]Ik geef het 95% kans dat het een dude is. 60% kans dat hij Amerikaan is. Is dat waar, dan 90% kans dat hij dik is. 50% kans dat.. Ow wacht, ik draai een beetje door. Maar m’n punt is duidelijk.
Ik nam vroeger ook altijd een girl character met dikke boobies en dan een meidennaam. Niet zoiets geks als Vuist in Ster natuurlijk, maarja.
Ik citeer van Mevrouw VuistInSter:”En het refereert aan ownage, iets wat mijn broer en ik “ass-raping” noemen”
Edit: Oh lol, ik had niet gezien dat er alweer een reactie op de reactie van pikeepikee was.[/quote]
Ik had ook nog ff Burnout met er gespeeld(I Know) En ik kreeg een Mugshot, Zeker een meisje of ik moet me ernstig vergissen
@VuistInSter denk je nou dat ik de uitleg niet had begrepen, ik had alleen haha geschreven omdat ik het grappig uitgelegd vond
@ pikeepikee: nee lieve schat, ik refereerde naar andere mensen, ik heb de uitleg al wel vaker gegeven 😉
@ Koning Robbert: Whahaha mijn ouders vinden het grappig, ik heb mijn moeder geleerd hoe ze die politie af moet tuigen met GTA IV xD
Ja ik moet mijn game-talent *uch uch* toch ergens vandaag hebben he. Ze was er verrassend goed in moet ik zeggen :p
[quote]@ pikeepikee: nee lieve schat, ik refereerde naar andere mensen, ik heb de uitleg al wel vaker gegeven 😉
@ Koning Robbert: Whahaha mijn ouders vinden het grappig, ik heb mijn moeder geleerd hoe ze die politie af moet tuigen met GTA IV xD
Ja ik moet mijn game-talent *uch uch* toch ergens vandaag hebben he. Ze was er verrassend goed in moet ik zeggen :p[/quote]
Gelukkig maar kwas ff geschrokken
Hahahaha xD
[quote]Hahahaha xD[/quote]
Moeders die gta spelen !! Gevaarlijk!! 😉 Lijkt wel leuk thuis komen en je moeder zit op je ps3 in de h**ker club met Little Jacob 😀
xD!
10tkns
Haha mij moeder doet dat echt niet! xD
[quote]Moeders die gta spelen !! Gevaarlijk!! 😉 Lijkt wel leuk thuis komen en je moeder zit op je ps3 in de h**ker club met Little Jacob :D[/quote]
Dat lijkt mij dus echt verschrikkelijk. Moet er niet aan denken dat zij achter mijn Ps3 zit…. Míjn Ps3!
Edit: 1000e post!!! :yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yay::yahoo::yay::yahoo::yay::yahoo::yay::yahoo:
Het enige spel dat mijn moeder heeft willen spelen is heavy rain en ze kreeg een slecht einde en moest huilen!:rofl:
Mijn moeder weet niet eens hoe je de PS3 aan moet zetten xD
[quote]Ik geef het 95% kans dat het een dude is. 60% kans dat hij Amerikaan is. Is dat waar, dan 90% kans dat hij dik is. 50% kans dat.. Ow wacht, ik draai een beetje door. Maar m’n punt is duidelijk.
Edit: Oh lol, ik had niet gezien dat er alweer een reactie op de reactie van pikeepikee was.[/quote]
En vraagje is deze ook een dude
[url]http://www.youtube.com/user/PSNGirl#p/u/0/YmGI-LIhSRw[/url]
En robbert is de king in het herkennen dus ik zou het wel willen weten ik denk een meisje
’t Klinkt wel als een meisje, en niet als zo’n Brits jochie waarvan zijn ballen nog niet zijn ingedaald, lol. Ze zat wel hard te campen in dat filmpje trouwens en dan nog doodgaan xD
Lol ff dat BFBC2 filmpje van haar gekeken ze speelt em wel scheef :p Het is geen Glenneth en Kenneth montage zeg maar :p
That’s a girl. 100% sure.
Dacht ik ook al, maar ja meisjes die MW2 spelen die zuigen(Meestal)
[quote]Dacht ik ook al, maar ja meisjes die MW2 spelen die zuigen(Meestal)[/quote]
DURF DAT EENS IN MIJN GEZICHT TE ZEGGEN!!!
:p lol :p
Wat dacht je anders eens van een vriendschappelijk potje 1vs1 dan eens kijken of je me nog vindt zuigen 😀
[quote]DURF DAT EENS IN MIJN GEZICHT TE ZEGGEN!!!
:p lol :p
Wat dacht je anders eens van een vriendschappelijk potje 1vs1 dan eens kijken of je me nog vindt zuigen :D[/quote]
Zie je dat woord er tussen haakjes nog in staan jij bent de enige reden dat ik dat daar had neergezet
[quote]Zie je dat woord er tussen haakjes nog in staan jij bent de enige reden dat ik dat daar had neergezet[/quote]
Je moet mijn opmerkingen met een korreltje zout nemen (net als die van koning Robbert) :p
[quote]Je moet mijn opmerkingen met een korreltje zout nemen (net als die van koning Robbert) :p[/quote]
Ik hou niet zo van zout mag het ook peper zijn oh en ik snap de opmerking niet
Ja peper mag wel 🙂
Je moet niet alles serieus nemen wat ik zeg, vaak brabbel ik wat of zit ik mensen een beetje te pesten (A)
[quote]Ja peper mag wel 🙂
Je moet niet alles serieus nemen wat ik zeg, vaak brabbel ik wat of zit ik mensen een beetje te pesten (A)[/quote]
Hmmm….
Je klinkt een beetje als mijn tweeling zus als ik die had
xD lol mmmmmmmmh
er komt een complot theorie op in mijn brein :p
[quote]xD lol mmmmmmmmh
er komt een complot theorie op in mijn brein :p[/quote]
Hmmmmm….
Bij mij ook, Ik ga ff op onderzoek uit, Tot over 2 dagen.
hoezo had als ik vragen mag?:$:$
on: meisjes kunnen hard ownen maats! kwam ereen tegen (tenminste, het waren er 4 xD) in Mw2. 1 had nuke, andere EMP en die andere 2 stonden onder die gene met Nuke en EMP. en ik stond daar weer onder, met mn 14-10 xD
en ik weet zeker dat het meiden waren, wnat ze hadden de HS aan, en brabbelde egt meidenshit :’)
Respect Voor Vrouwelijke Gamers! 😀
Logboek aan
Dag 1
Het is stil, te stil, Stilte voor de storm.
doelwit: VuistInSter
Ik moet achter wat persoonlijke info komen.
Vraag 1: Hoe Oud Ben Je?
Vraag 2: Wanneer ben je geboren?
Dat was het, Logboek uit.
[quote]Logboek aan
Dag 1
Het is stil, te stil, Stilte voor de storm.
doelwit: VuistInSter
Ik moet achter wat persoonlijke info komen.
Vraag 1: Hoe Oud Ben Je?
Vraag 2: Wanneer ben je geboren?
Dat was het, Logboek uit.[/quote]
Whahahahahahahah xD
Tja, ik weet niet hoe oud ik ben en wanneer ik geboren ben, aangezien ze me achter de prullenbakken hebben gevonden :p
Maar ik heb me laten vertellen dat ik 20 ben, geboren op 24 mei 1989
[quote]hoezo had als ik vragen mag?:$:$
on: meisjes kunnen hard ownen maats! kwam ereen tegen (tenminste, het waren er 4 xD) in Mw2. 1 had nuke, andere EMP en die andere 2 stonden onder die gene met Nuke en EMP. en ik stond daar weer onder, met mn 14-10 xD
en ik weet zeker dat het meiden waren, wnat ze hadden de HS aan, en brabbelde egt meidenshit :’)
Respect Voor Vrouwelijke Gamers! :D[/quote]
Lol ik ging laatst ook lekker, paar potjes achter elkaar k/d van +2 gehad 😀
[quote]
Lol ik ging laatst ook lekker, paar potjes achter elkaar k/d van +2 gehad :D[/quote]
2+ hoop ik, +2 betekent namelijk zoiets als 12 kills -10deaths… :p
Ja k/d van 2+ dan xD :p
Ik was zelf een keer hoger dan Biertje geëindigd, mooie dag!
Ach, mag die jongen het ook eens wat minder doen..?
Als ik een slechte score heb, zeg ik altijd! Joa, maar ik was aan het noscopen! xD
[quote]Whahahahahahahah xD
Tja, ik weet niet hoe oud ik ben en wanneer ik geboren ben, aangezien ze me achter de prullenbakken hebben gevonden :p
Maar ik heb me laten vertellen dat ik 20 ben, geboren op 24 mei 1989
[/quote]
Ok Freaky Heel Freaky
FREAKY, FREAKY, FREAKY. Laten we maar zeggen dat dat toeval is
[quote]Ach, mag die jongen het ook eens wat minder doen..?
Als ik een slechte score heb, zeg ik altijd! Joa, maar ik was aan het noscopen! xD[/quote]
Whahahah lol ja idd xD altijd smoesjes verzinnen :p
@pikeepikee: :music:POM POM POMMMMM:music: (Doomsday muziekje :p)
[quote]Whahahah lol ja idd xD altijd smoesjes verzinnen :p
@pikeepikee: :music:POM POM POMMMMM:music: (Doomsday muziekje :p)[/quote]
Weet je wat ook zo eng is ze hebben mij in een koelkast gevonden naast een prullenbak waar een baby achter lag
POM POM POMPOMPOM
[quote]Weet je wat ook zo eng is ze hebben mij in een koelkast gevonden naast een prullenbak waar een baby achter lag
POM POM POMPOMPOM[/quote]
Woow da’s wel heel freaky :music:POM POM POM:music:POMPOM POMPIEDOMPOMMMM POM POM:music:POMPOM POM POM POMMMM:music:POM POMPIEDOM POM POMMMM:music:
[quote]Woow da’s wel heel freaky :music:POM POM POM:music:POMPOM POMPIEDOMPOMMMM POM POM:music:POMPOM POM POM POMMMM:music:POM POMPIEDOM POM POMMMM:music:[/quote]
POM POM ok maar nu serieus waar ging deze topic ook alweer over?
over vrouwelijke gamers xD xD als ik dit hele topic achter elkaar doorlees, dan ga ik egt stuk achter mn laptop xD rofl
POM POM POM, Of is dit het verkeerde moment?
Ja best wel POM POM POMMMMMMM
Maarja het is mijn topic dus :p
Die vrouwelijke gamers blijven massaal weg nu wordt er tenminste nog iets geschreven xD
POM POM
We gaan deze topic de beste ooit maken
@VuistInSter heb je niet wat vriendinnen die gamen en dus op PS3-Sense willen komen
ik POM lekker mee!!! POM POM POM!!!! 😀
Wat valt er te pommen? POM POM POMMMMMM!!!!
[quote]ik POM lekker mee!!! POM POM POM!!!! 😀
Wat valt er te pommen? POM POM POMMMMMM!!!![/quote]
Het is een heel eng deuntje in griezelfilms is dit de volgorde
Domme Cheerleader: Kom we gaan naar dat griezelige huis!
2e Domme Cheerleader: Ja Dat doen we
Domme Cheerleader:Wat is dat enge grijze daar
POM POM POM!!!!!!!
Domme Cheerleader 1 en 2: AAAAAAAAAAH
En dan komt VuistInSter binnen rennen met haar machine gun: RATATATATATATATATATATA
VuistInSter: Ik haat cheerleaders
VuistInSter schiet cheerleaders dood: RATATATATATATATATATATATATATATATATATA
VuistInSter: Opgeruimd Staat….. NETJES!
Nou dat zou een goeie Thriller worden
Ik ken nog wel een Engels meisje die veel gamed ^^ Mischien is dat een keer een uitdaging voor je:P Ze heeft 6 platina trophy’s xD
[quote]Ik ken nog wel een Engels meisje die veel gamed ^^ Mischien is dat een keer een uitdaging voor je:P Ze heeft 6 platina trophy’s xD[/quote]
Sowee
Jaja het is ook wel een home trutje, maar ach 😀 Mischien wat voor Vuistinster om tegen te gamen 😉 Als je der PSN id wilt PM je maar. Ze komt uit engeland en speelt games zoals Borderlands, CoD 4, ACII en allot more ^^
Pom Pom!, omfg waar gaat dit toch weer over.. :wacko:
Pom pom pom
Pom pom pom …
Nou zeg maak ik een heel mooi horrorfilm verhaal reageert niemand erop
OMG ik ben even een weekje te druk met school en kijk mijn topic!
POMM POM POMMMMMM
@ pikeepikee: Ja ik haat cheerleaders xD Vet script, heb je een camera? xD
@ bardfield: tnx, da’s vet 😀 Misschien kan je haar eens mijn PSN geven? Dan kan ze zelf kijken of ze me wil adden. Home lol, ik ga daar wel eens op als ik met intens verveel, dan ga ik mensen lastig vallen tot ze weggaan xD muwahahaha
@JoostNL: nergens over xD
POM POM POMMMMMMMM
[quote]OMG ik ben even een weekje te druk met school en kijk mijn topic!
POMM POM POMMMMMM
@ pikeepikee: Ja ik haat cheerleaders xD Vet script, heb je een camera? xD
@ bardfield: tnx, da’s vet 😀 Misschien kan je haar eens mijn PSN geven? Dan kan ze zelf kijken of ze me wil adden. Home lol, ik ga daar wel eens op als ik met intens verveel, dan ga ik mensen lastig vallen tot ze weggaan xD muwahahaha
@JoostNL: nergens over xD
POM POM POMMMMMMMM[/quote]
Ja, Nu niet meer, een Cheerleader heeft hem opgegeten daarom haat ik ze zo, ze eten alles wat ze niet dik maakt:disgust1:
[quote]Ja, Nu niet meer, een Cheerleader heeft hem opgegeten daarom haat ik ze zo, ze eten alles wat ze niet dik maakt:disgust1:[/quote]
OMG xD whahahahaa:rofl1:
[quote]OMG xD whahahahaa:rofl1:[/quote]
Inderdaad
oww srry pikee, wat een mooi verhaaltje (A)
[quote]oww srry pikee, wat een mooi verhaaltje (A)[/quote]
Nice he?
Jaa egt wel (Y)
POM POM POMMMMMMM
Naja aangezien je geen camera meer hebt… Misschien heb je een capturecard? Lijkt me wel grappig om een film te maken die je speelt met beelden uit games xD Hoef je ook geen tijd te besteden aan special effects :p
Nou succes daarmee VuistinSter
[quote]POM POM POMMMMMMM
Naja aangezien je geen camera meer hebt… Misschien heb je een capturecard? Lijkt me wel grappig om een film te maken die je speelt met beelden uit games xD Hoef je ook geen tijd te besteden aan special effects :p[/quote]
Ja alleen hebben we eerst nog een Game vinden waar Chearleaders in dood worden geschoten door, nou, Uuhm. jou.
Bioshock? Dan doen we alsof de Female Splicers gemuteerde chearleaders zijn xD
[quote]Bioshock? Dan doen we alsof de Female Splicers gemuteerde chearleaders zijn xD[/quote]
HAHA ja dan edit ik er wel Pom Poms bij XD
Lol xD
:rofl1: