Ik heb hem al,:D Vindt hem alleen een beetje tegenvallen met onzichtbare muren enzo. Maar voor de rest is ie echt heel vet.
Vertel ff wat jullie ervan vinden
Ik heb hem al,:D Vindt hem alleen een beetje tegenvallen met onzichtbare muren enzo. Maar voor de rest is ie echt heel vet.
Vertel ff wat jullie ervan vinden
Wil hem zo graag, alleen heb net bioshock 2 gekocht en er komt een brommertje aan dus moet nog ff wachten 🙁
Deze game wordt zo gruwelijk! Heb GOW collection helemaal kapot gespeeld en het waren fantastische games. Ik krijg GOW3 vrijdag:)
Mijn oren begonnen te bloeden toen ik die nederlandse stemmen hoorde, ik heb hem snel op engels gezet.
Fking vet, maar de camera is soms wel wat lastig :p maar die shit is fking gruwelijk zeker die gevechten en eerste met poseidon was gwn sick ! 😀
Ik wil hem echt vies graag! Maar heb momenteel het geld even niet 🙁
Al teveel games gekocht…
Tijdens m’n gevecht met Kronos viel m’n mond echt open van verbazing.
Nog een klein weekje volhouden en ik heb hem eindelijk ook!
ik weet et niet, GOW 1 en 2 wel gespeeld, en wel leuk en aardig, en mooi uiteraard, maar de games zijn allemaal hetzelfde..
Ik ga em lenen van me broer, die heeft de game gekregen van z’n werk haha (lucky bastard krijg alle exclusives!)
ik zit ff vast, bij helios als hij die zonnestraal doeet moet je op R drukken van toggle ofzo, ik snap niet goed ik doe het denk ik goed maar ben telkens weer dood hoe moet het dan ?
[quote]ik zit ff vast, bij helios als hij die zonnestraal doeet moet je op R drukken van toggle ofzo, ik snap niet goed ik doe het denk ik goed maar ben telkens weer dood hoe moet het dan ?[/quote]
je moet nier op de r3 drukken.
je moet je hand bewegen met r3 en die dan voor de zonnestraal houden
[quote]je moet nier op de r3 drukken.
je moet je hand bewegen met r3 en die dan voor de zonnestraal houden[/quote]
Haha, het al gevonden maar toch bedankt voor je post 😀
Veel geweld, veel bloed en brute actie, echt een game voor mij xD. Heb hem al uitgespeeld en het is echt de moeite waard!