Topic: Ps3 aansluiten op pc monitor kan dat?

23 maart 2010om 15:17

hallo kan ik mijn ps3 aansluiten op mijn ful hd monitor?
Dit is mijn scherm [url=”http://www.medionshop.nl/mdshop/app/displayApp/(xcm=xcm_b2c_nl&cpgsize=8&layout=7.0-7_1_66_61_69_6_9&uiarea=3&carea=466EF007C4ED22A8E10000000A00005A&cpgnum=1&citem=466EF007C4ED22A8E10000000A00005A4AEF57B3F74362A6E1000000AA38DA21)/.do?rf=y”]http://www.medionshop.nl/mdshop/app/displayApp/(xcm=xcm_b2c_nl&cpgsize=8&layout=7.0-7_1_66_61_69_6_9&uiarea=3&carea=466EF007C4ED22A8E10000000A00005A&cpgnum=1&citem=466EF007C4ED22A8E10000000A00005A4AEF57B3F74362A6E1000000AA38DA21)/.do?rf=y[/url]

17 reacties

1. User  avatar
    670 XP

als die hdcp heeft dan werkt het wel

0
  2. User  avatar
    156 XP

ik heb ook op mijn kamer een 25 inch full HD monitor met ps3 aangesloten via HDMI 😉 , je moet wel nog apart boxjes hebben ea , of dolby ^^

0
  3. User  avatar
    284 XP

[QUOTE]

4. D-Sub (VGA) in
  5. DVI-D in
  6. [b] HDMI in [/b]
  7. Audio in
  8. Stroomaansluiting [/quote]
    Lijkt van wel, kwestie van insteken en je ziet het resultaat ;).
0
  • User  avatar
    531 XP

als je een tv kaart in je pc hebt zitten kan je op de input van de dvd of videospeler de scart van de ps3 steken en via de output van de tv tuner naar de computer en dan kan je met bijvoorbeeld dscaler playstationen en je kan je games opnemen.

0
  • User  avatar
    95 XP

als je de goede kabels hebt enzo, dan lukt het wel 😉

0
  • User  avatar
    32 XP

Met een HDMI kabel kan het, maar dan adviseer ik om een externe box set te kopen die de audio doet; via de scart aansluiting. Dan moet je op de PS3 instellen dat de audio via scart gaat, en het beeld via HDMI

0
  • User  avatar
    1512 XP

ja je kunt alle schermen aansluiten zolang ze maar HDMI hebben
    je zal bij een PC monitor wel externe boxen moeten hebben want er is geen geluid bij (of heel beroert geluid)

0
  • User  avatar
    433 XP

hdmi lukt altijd dus een box setje voor het geluid is geen slecht iedee.

0
  • User  avatar
    531 XP

HDMI zorgt ook voor geluid dus als je op je scherm een geluid out hebt dan kan je daar je boxen op aansluiten als je playstationed

0
  • User  avatar
    150 XP

lijkt me geen probleem als je de goeie aansluitingen hebt. je kan toch trouwens ook je audio naar bv je boxen laten gaan ( als je het haalt qua aansluitingen ) ?

0
  • User  avatar
    524 XP

Er is een fout opgetreden: Bij het laden van winkel B2C_BENL is een fout opgetreden, Web shop B2C_BENL does not exist

Maar als je Scherm gewoon een HDMI output heeft kan je hem gewoon verbinden met je PS3

0
  • User  avatar
    2036 XP

ik heb een kabel HDMI – DVI. dat werkt ook perfect. kan je ook gewoon op je monitor gamen, maar daar geld ook voor dat je nog een aparte box set nodig hebt.

0
  • User  avatar
    4 XP

als je een vga of Dvi aansluiting hebt op je monitor kan je gewoon een kabeltje kopen.

Bijvoorbeeld.

hdmi naar vga
    hdmi naar dvi

ik zou dan kiezen voor hdmi naar dvi, maar dan moet je wel die aansluiting hebben. DVI is namelijk Digitaal en VGA analoog.

0
  • User  avatar
    2036 XP

[quote]als je een vga of Dvi aansluiting hebt op je monitor kan je gewoon een kabeltje kopen.

Bijvoorbeeld.

hdmi naar vga
    hdmi naar dvi

ik zou dan kiezen voor hdmi naar dvi, maar dan moet je wel die aansluiting hebben. DVI is namelijk Digitaal en VGA analoog.[/quote]

klopt. en het is wel zo mooi als je een breedbeeld scherm hebt. 🙂 ik heb hier een 17″scherm staan, maar bijvoorbeeld GT5 ziet er niet zo sjiek uit dan 🙂

0
  • User  avatar
    3 XP

Je hebt volgens mij tegenwoordig ook gewoon hdmi kabels die overlopen in vga etc. Daar kun je ook eventueel gewoon verloopjes voor kopen. Alleen wat ik al eerder las idd is dat je je audio dan op een bepaalde manier ook naar je speakers moet krijgen. Zo’n boxje lijkt me de beste optie iig.

0
  • User  avatar
    531 XP

je kan ook gewoon de witte en rode scart gebruiken, daar bestaan ook wel kabeltjes voor om die op de pc aan te sluiten of op het scherm en van via het scherm naar de boxen.

0
  • User  avatar
    2295 XP

[b]TOEVALLIG[/b] heb ik dat :$.
    Ik heb het zo gedaan …

Heb een HDMI Switcher gekocht met daarop aangesloten:
    – Computer
    – Computer
    – [u]Playstation 3[/u]

Ik heb een TEAC versterker hier staan met daarop een Rood-Wit kabel. (Voor het geluid (naam kwijt xD))
    Dus, zo game ik.

Als je op je monitor geen HDMI aansluiting hebt, dan moet je een DVI naar HDMI switcher kopen. (€10,- t/m €20,-)
    Als je meer vragen hebt, ik kom nog wel een paar keer langs op deze topic.

0