Topic: ps3 ylod

30 maart 2010om 14:33

als je een ylod hebt komt dit 100% door de 15 blade fan deze moet je eruit halen en vervangen door de 19 blade fan
de 15 blade fan koelt super slecht en hierdoor wordt de processor en andere componenten te heet op het moederbord.
dit veroorzaakt de ylod rood geel rood .
als je de ylod fixt en je doet de 15 blade fan terug in de ps3 komt de ylod snel weer terug.
zet je er meteen een nieuwe 19 blade fan in kost 30 euro zal de ylod nooit meer terugkomen.
tot horens johan:mellow:

8 reacties

1. User  avatar
    643 XP

Bron, als je die hebt?

0
  2. User  avatar
    1390 XP

ik denk dat ie wel gelijk heeft aan de ene kant..

0
  3. User  avatar
    3343 XP

Ik geloof het wel en nog iets waar ik wel om kan lachen

Username: anoniem2000
    Zet hij zijn naam onder de post. xD

0
  4. User  avatar
    13 XP

Je kunt net zo goed je PS3 op een goed geventileerde plek zetten, en af en toe het stof er uit blazen. Scheelt weer 30 euro

0
  5. User  avatar
    1390 XP

[quote]Je kunt net zo goed je PS3 op een goed geventileerde plek zetten, en af en toe het stof er uit blazen. Scheelt weer 30 euro[/quote]

maar als je dan alsnog YLOD krijgt kon je beter wensen dat je die 30 euro maar had betaalt

0
  6. User  avatar
    3343 XP

[quote]maar als je dan alsnog YLOD krijgt kon je beter wensen dat je die 30 euro maar had betaalt[/quote]

Kan je gewoon vervangen na de YLOD.

0
  7. User  avatar
    2036 XP

en waar haal je die 19 blade fan dan??
    ik ga toevallig vanavond zelf aan de slag met een ps3 met YLOD, zou mooi zijn als ik die dan ook meteen kon vervangen.

0
  8. User  avatar
    22 XP

laat ik deze maar is verplaatsen naar ps3 helpdesk:blow:

0