Topic: vraag

21 april 2010om 09:13

hoi

ik heb volgende week een ps3 slim er bij en nu de vraag

als ik die nieuwe ps3 neem en mijn dochter die ouwe moet ik dan alle mensen die in lijst staan dan opnieuw toevoegen aan mijn vrienden lijst

en hoe gaat het met de trophy’s en savegames moet ik dan ook alles opnieuw halen of is er een manier voor dat ik gewoon verder kan met trophy’s en al

grtz herman

5 reacties

1. User  avatar
    6621 XP

Als je op je nieuwe ps3 gaat, blijven alle vrienden en trophys, want dat is aan je psn account gebonden. Je savegames staan op je hardeschijf, die moet je zelf op je nieuwe ps3 zetten d.m.v. een usb stick. Maar dan kan het gebeuren dat je niet alle savegames hebt omdat op sommige een beveiliging zit. Je kan de ps3’s aan elkaar koppelen en dan is er een optie die alle savegames overzet. Ik heb geen ervaring met dat.

0
  2. User  avatar
    25 XP

ok bedankt dus als ik mijn eigen naam gebruik op de nieuwe ps3 dan hou ik mijn trohypy’s en vrienden die savegames heb ik al op usb staan en sommige willen dan niet zoals die need for speed save games enzo

0
  3. User  avatar
    285 XP

Ergens bij de instellingen (Systeeminstellingen dacht ik ) staat een functie waarmee je door middel van 2 ps3 te koppelen via een netwerkkabel, de gegevens kunt overzetten (ook de beveiligde). Ze worden wel van de andere PS3 verwijderd.

0
  4. User  avatar
    524 XP

Trophies, Friends zijn aan je account gebonden dus je PSN Nickname. Save games moet je wel overzetten met USB. maar wat Myx al zei: Daar kan een beveiliging op zitten. Je kan wel bij instellingen via een internet kabel de 2 playstations aan elkaar verbinden. om zo de gegevens van de ” oude ps3” naar de ”nieuwe ” ps3 over te zetten.

Gr, Fazzel

0
  5. User  avatar
    25 XP

ok bedankt zal het gaan proberen zodra die binnen komt en dan zien we het wel

grtz herman

0