Topic: hdd problemen

02 maart 2009om 21:37

jongens ik heb een groot hdd probleem ik moet mn HDD reconstureren maar wat mot ik doen ik wil geen 240 euro aan games kwijt:depressed:

10 reacties

1. User  avatar
    1377 XP

Je kan je games altijd weer opnieuw downloaden.

En af en toe een back-up maken is natuurlijk ook geen overbodige luxe 😉

0
  2. User  avatar
    265 XP

idd al je aankopen via PSN zijn gekoppeld aan je account en kan je dus gewoon opnieuw downloaden.

0
  3. User  avatar
    8 XP

mr is geshared en pass is verandert

0
  4. User  avatar
    670 XP

je pass heb je zelf veranderd
    ps: daarom share ik nooit mijn games:D

0
  5. User  avatar
    8 XP

ik heb al opgelost jongens toch bedankt 🙂 gwn als hij formateerd de stekker eruit trekken en hij deed het weer wel maf mr ja

0
  6. User  avatar
    101 XP

[quote]ik heb al opgelost jongens toch bedankt 🙂 gwn als hij formateerd de stekker eruit trekken en hij deed het weer wel maf mr ja[/quote]

Maar wat was nu precies het probleem? Startte de PS3 niet meer op? Gaf de PS3 foutmeldingen?

Tip zoals al eerder gemeld: regelmatig backup maken.
    HD dreigt kapot te gaan?: nieuwe halen, oude uit je PS3 halen, oude clonen naar de nieuwe, nieuwe in je PS3 zetten.

0
  7. User  avatar
    1810 XP

[quote]ik heb al opgelost jongens toch bedankt 🙂 gwn als hij formateerd de stekker eruit trekken en hij deed het weer wel maf mr ja[/quote]

LOL! dat is het slechtste wat je kunt doen maar goed. :S

0
  8. User  avatar
    1983 XP

Niet iedereen heeft verstand en soms is dom juist goed. Waarschijnlijk heeft hij geen problemen meer.

0
  9. User  avatar
    6621 XP

[quote]Niet iedereen heeft verstand en soms is dom juist goed. Waarschijnlijk heeft hij geen problemen meer.[/quote]

Ja maar toch. De stekker eruit trekken als je HDD bezig is en cker met formatteren is voor 99.9% vragen voor problemen. Ben blij voor je dat er niks gebeurd is.

0
  10. User  avatar
    9970 XP

wie weet komt dat nog, en werkt de helf niet meer goed

0