Topic: 12.000.000

13 maart 2009om 20:33

Je zal het maar winnen:yay::yay:
Nou die kans is denk ik zo klein. Daarom is SBS 6 slim:P
Ze komen met de hoofdprijs 😀

Wie kijkt er allemaal? En wat vinden jullie er van?

En wat zouden jullie met dat geld doen (A):ok::yay:

28 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Een dikke HD camera kopen + laptop met de nieuwste Adobe monteerprogramma’s! Wat ik overhoud op mijn bank zetten.

0
  2. User  avatar
    3650 XP

[quote]Een dikke HD camera kopen + laptop met de nieuwste Adobe monteerprogramma’s! Wat ik overhoud op mijn bank zetten.[/quote]

Wat je over houd op je bak:P Wil je rente of zo xD (gaat hard om hoog dan met 11.5 mil xD

0
  3. User  avatar
    3388 XP

xd ik zou denk ik…. ehmmm…. laptop kopen:P Hoogslaper bank in m’n kamer…. alle game consoles + alle games 😀

0
  4. User  avatar
    209 XP

Wat een flut serie btw. Je ziet ontzettend vaak de camera in beeld ook nog 😛 (In spiegels/tv’s enzo) en echt ontzettend geforceerd geacteerd, soms leek het net op onze groep 8 musical 😛

Ik denk dat ik een uber hd tv zou kopen, een PC die crysis 2 aan gaat kunnen, een vette schakelbrommer en vast wel meer dat er dan in mijn hoofd opkomt.

0
  5. User  avatar
    6621 XP

Ik weet niet wat ik zou kopen maar hou zo in zo niet van soaps dus ga niet eens de moeite nemen om te kijken 😛

0
  6. User  avatar
    670 XP

nog 2 ps3 komen voor de grap en dan servers van maken

0
  7. User  avatar
    1512 XP

ik vind de hoofprijs een geweldige serie vooral die dikke patatbakker is leuk

ik denk dat ik de mediamarkt + inhoud koop (maar dan gooi ik de XBOX dingen weg)

0
  8. User  avatar
    1040 XP

[quote]ik vind de hoofprijs een geweldige serie vooral die dikke patatbakker is leuk

ik denk dat ik de mediamarkt + inhoud koop (maar dan gooi ik de XBOX dingen weg)[/quote]

ik ook, alleen verkoop ik de xbox zooi

0
  9. User  avatar
    3388 XP

Ik hou het lekker:P Heb je meerdere game consoles 😀 zou ook nog Iphone ding kopen:P en goeie PC eigen internet in m’n kamer 😀 en scooter en uhmmm….. verzin dan nog wel wat 😀

0
  10. User  avatar
    1810 XP

12 miljoen. :O kan ik alleen maar van dromen. ^^

-Een gigantische full-HD tv met een dikke geluidsinstallatie + AmbX.
    -Een alienware gamePC
    -Een appartementje kopen. + meubels etc…etc..
    -Zodra ik mn rijbewijs heb. (ben ermee bezig!) een Renault Clio sport V6 kopen. 😀
    -En nog een hele hoop (nodige) zooi. :p

0
  11. User  avatar
    1512 XP

[quote]12 miljoen. :O kan ik alleen maar van dromen. ^^

-Een alienware gamePC
    -Zodra ik mn rijbewijs heb. (ben ermee bezig!) een Renault Clio sport V6 kopen. 😀
    -En nog een hele hoop (nodige) zooi. :p[/quote]
    Zou ik ook doen alleen ik moet nog 3,5 jaar w8ten voor mijn rijbewijs

0
  12. User  avatar
    3343 XP

[quote]12 miljoen. :O kan ik alleen maar van dromen. ^^

-Een alienware gamePC
    -En nog een hele hoop (nodige) zooi. :p[/quote]
    Jeffrey? Waarom een Renault? Renault is Frans en kijk maar eens goed aan de kant van de weg. Het is altijd een Franse auto die met de motorkap openstaat. 😛 Renault, Citroën of Peugeot.

0
  13. User  avatar
    915 XP

12 milioen koop ik geen renault, dan koop ik een bentley sport 🙂

0
  14. User  avatar
    1512 XP

ik koop een lamborghini galardo

0
  15. User  avatar
    3388 XP

[quote]ik koop een lamborghini galardo[/quote]

Dat is dan weer zonde:P Kosten veelste veel 😛 lekkere Hummert of een audi r8 mag er wel komen:D (nog 1,5 jaar wachten :'() Mooie auto voor me pa dan maar 😛

0
  16. User  avatar
    1512 XP

hummers zijn mooi maar dan wil ik wel een getunede

0
  17. User  avatar
    915 XP

dan liever een ranger rover of een cadillac SUV

0
  18. User  avatar
    670 XP

[quote]ik koop een lamborghini galardo[/quote]

die ga je niet zomaar kunnen kopen 😛 je moet dan al een paar auto’s hebben 😛 en lid zijn van allenmaal dingen

0
  19. User  avatar
    1512 XP

waarvoor ik ga naar de lamborgini vesteging en ik smijt met geld en daar is je auto dan

0
  20. User  avatar
    3388 XP

[quote]waarvoor ik ga naar de lamborgini vesteging en ik smijt met geld en daar is je auto dan[/quote]

Grapjas:P je mag er volgensmij geen eens mee op de openbare weg….
    Ik weet nog wel iets ^^ een eigen racecercuit dan kan je al wel rijden voor je 18e ^^

0
  21. User  avatar
    670 XP

[quote]waarvoor ik ga naar de lamborgini vesteging en ik smijt met geld en daar is je auto dan[/quote]

haah in je dromen zeker:P gaat je tog niet lukken

0
  22. User  avatar
    1536 XP

Ik zou+ een groot gedeelte investeren in obligaties, en misschien aandelen (nu teminste lekker goedkoop). En de rest (+wat ik ermee verdien) voor later bewaren. Min 1 miljoen voor die gafe auto in autoweek.

0
  23. User  avatar
    915 XP

nou nee, je kan niet zomaar een lambo mee krijgen hoor en een gallardo al helemal niet , daar moet je voor uitgenodigd worden.

0
  24. User  avatar
    1536 XP

Met 12 miljoen kan je dat wel, geloof me maar.

0
  25. User  avatar
    915 XP

[quote]Met 12 miljoen kan je dat wel, geloof me maar.[/quote]

neehoor dat kan niet 🙂 , die auto’s moeten exclusief blijven en daarom doen ze dat. Denk je echt dat jij de enige zal zijn die extra wil betalen voor een lambo..

0
  26. User  avatar
    3388 XP

Gewoon een stoere sport auto die mooi is beetje tune circuit kopen 😀 iedere dag rijde 😀

PS. met 12 mile lukt dat echt wel hoor!! Anders koop je een terrein wagen een een groot veld:P

0
  27. User  avatar
    468 XP

ik vind het een vet serrie

ik zou een dodge viper kopen en een nieuwe huis
    en een game winkel beginnen

0
  28. User  avatar
    1536 XP

[quote]neehoor dat kan niet 🙂 , die auto’s moeten exclusief blijven en daarom doen ze dat. Denk je echt dat jij de enige zal zijn die extra wil betalen voor een lambo..[/quote]
    Je betaald van een auto die normaal 1 á 2 miljoen kost 12 miljoen. Daar hoeven ze echt niet over na te denken hoor. Je betaal 10x zo veel!

0