Topic: PS3 Party

20 maart 2009om 18:35

Hey allemaal,

Ik ga binnekort een keer met vrienden bij iemand thuis gamen (met 3 ps3’s en 3 tv’s) weet iemand of je deze games dan kan doen, via LAN?

– Gta 4<-- Belangrijk - Far Cry 2 - Burnout <-- Belangrijk - Cod 4 en wat heb ik nog nodig om al die shit te kunnen laten werken? Groeten Thijs

13 reacties

1. User  avatar
    670 XP

switch of router en internet kabels

0
  2. User  avatar
    97 XP

Oke een router en kabels kan ik regelen, bedankt 😉

Maar weet iemand nog of deze games dan kunnen?

0
  3. User  avatar
    85 XP

Is het niet makkelijker om draadloos te gaan en elke PS3 daarop te laten connecten en dan online een private room maken voor je allen?

0
  4. User  avatar
    97 XP

Dat is ook een goed idee 😉

0
  5. User  avatar
    1810 XP

Ik weet niet of GTA IV via LAN kan. =/
    Maar het is inderdaad een idee om gewoon een online match te starten, en dan allemaal die server joinen. 🙂

0
  6. User  avatar
    3388 XP

Ja met LAN kan je zo weinig spelletjes:P Ehhm…. COD 5 KZ 2:D

0
  7. User  avatar
    3343 XP

Gewoon zoals eerder gezegd, draadloos netwerk en allemaal connecten. Is echt makkelijk! Geen gezeur over: Ja, lukt niet met LAN gewoon dat doen. 😉

0
  8. User  avatar
    59 XP

Cod 4 kan sowieso via de lan gespeeld worden, de overige weet ik niet, maar als je de switch met het internet verbindt kun je misschien ook een private match/room aanmaken. Het is een kleine omweg maar wel mogelijk.

Oja misschien ook wel handig om zeker te weten dat je genoeg aansluitpunten hebt op je netspanning.

0
  9. User  avatar
    20030 XP

3 ps3’s en 3 tv’s, hmm ben bang dat als je dat op zelfde groep aansluit je stoppen eruit knallen 😛

0
  10. User  avatar
    97 XP

[quote]3 ps3’s en 3 tv’s, hmm ben bang dat als je dat op zelfde groep aansluit je stoppen eruit knallen :P[/quote]

This niet bij mij thuis dus dat is niet mijn probleem 😉

0
  11. User  avatar
    670 XP

[quote]3 ps3’s en 3 tv’s, hmm ben bang dat als je dat op zelfde groep aansluit je stoppen eruit knallen :P[/quote]

wel nee heb x op me kamer 4 ps3 gehad en 3 xboxen en allenmaal op tv en beeldschermen aangesloten:P

0
  12. User  avatar
    1299 XP

[quote]Ik weet niet of GTA IV via LAN kan. =/
    Maar het is inderdaad een idee om gewoon een online match te starten, en dan allemaal die server joinen. :)[/quote]

Dan krijg je problemen met de poortjes die je moet forwarden naar 1 ip.

0
  13. User  avatar
    9970 XP

een groep zal er niet uit springen hoor, tenzij er natuurlijk nog heel veel andere dingen op zitten

0