Forum

Topic: Singstar microfoon volume probleem

Anoniem's avatar

Ik heb na een lange tijd Singstar nog eens boven gehaald.
Na een update wilden we eens gaan zingen, maar we hoorden ons amper meezingen.
Ik heb alle instellingen afgezocht om het volume van de microfoons hoger te zetten, maar niets gaf een oplossing.
Heeft er iemand dezelfde problemen gehad of weet iemand de oplossing?
Want zo is het echt niet leuk zingen 🙁

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Heb je al bij de instellingen in het XMB gekeken? Kijk even onder Randapparatuur in je XMB, daar staan meer opties betrekking tot microfoons.

  2. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Gewoon in het liedje R1/L1 of R2/L2 drukken weet niet meer welke XD

  3. 421 XP
    Rhox's avatar

    Heb je al bij de instellingen in het XMB gekeken? Kijk even onder Randapparatuur in je XMB, daar staan meer opties betrekking tot microfoons.

    Ik heb daar inderdaad al eens naar gekeken, maar ik had daar niets gewijzigd en alles lijkt mij in orde te zijn.
    Ik heb ook een camera (PS Eye) aangesloten, kan het zijn dat er conflicten zijn tussen de microfoons en de camera (die heeft ook een ingebouwde microfoon)?

  4. 421 XP
    Rhox's avatar

    Gewoon in het liedje R1/L1 of R2/L2 drukken weet niet meer welke XD

    Dat geeft amper iets aan, we horen ons bijna niet (ook al wijzigen we deze instelling bij’t zingen)

  5. Anoniem -
    Anoniem-7672's avatar

    Ik heb via 2de hands mijn microfoons gekocht ik wilde deze uitprobere maar ze werken alleen maar als je op de zijkanten van de microfoons tikt als je wild zingen werken deze niet zijn ze kapot of is dit een instelling kan iemand me helpen

  6. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-7672: meerdere die zo reageren?best is wel apart. Zou natuurlijk aan de microfoons kunnen liggen maar wel toevallig beide dan.
    Ik gebruikte destijds microfoons van rockband, en die werken gewoon nogsteeds bij mii