Elke keer als ik op PSN wil aanmelden krijg ik:
er is een fout opgetreden tijdens het verbinden met de server
dit is een DNS fout..
heb router al gereset en playstation paar keer opnieuw aangezet..
weet iemand hoe ik dit probleem verhelp anders kan ik niet meer met vrienden enzo spelen :S
alvast bedankt
chasin

ook de ps3 al gereset?
en werkt het op je pc wel?
[quote]ook de ps3 al gereset?
en werkt het op je pc wel?[/quote]
hoe bedoel je gereset? gewoon uitzetten en weer aan ja..
en pc werkt alles prima..
Ik heb tijdje terug ook gehad. In mijn geval KPN gebeld en gevraagd wat ik moest. Ze zeiden dat je de stekker uit de router moest halen, gedaan en alles werkt weer tip-top!
[quote]hoe bedoel je gereset? gewoon uitzetten en weer aan ja..
en pc werkt alles prima..[/quote]
de aan/uit knop 5 sec inhouden
heb het ook vaak hoor heb ook al naar belgacom gebeld die weten van niets kan aan de poorten van je router liggen ik heb meestal last met race games zoals burnout midnight club dan valt ineens de verbinding weg maar op pc werkt alles nog wel …
trek stekker van je router er uit en doe hem er weer in dan moet die werken
en kijk of je laatste firmware heb van je router
ps ook via achterste knopje uit aan werkt bij mij teminste wel
en als je draadloos zit dan ook alle instellingen opnieuw invoerden xD wil meestal ook wel helpen
Sterkte!! Ik ben gewoon verhuist, niks hielp 🙁
Heb hetzelfde probleem gehad. Een vriend van mij ook. Ik had een Sitecom router en een ziggo internet verbinding. De router kwam van Ziggo, maar bij vragen en klachten zeiden ze dat ze geen routers ondersteunen. Na herhaaldelijk klagen kwam er dan toch een monteur en die adviseerde mij om een netgear router aan te sluiten. Niet alleen is nu mijn draadloze snelheid bijna verdubbeld door de ontvangst van de USB-ontvanger, maar ook heb ik geen DNS problemen meer. Die vriend van mij had een linksys router en nu ook een netgear. Same story. De tips hierboven kwamen mij ook van pas, maar ik moest iedere dag de boel resetten en dat werkt frustrerend. Ik hoor het wel als je ergens vragen over hebt!
Succes!
Had ik ook lange tijd last van: gewoon router en PS3 uitschakelen en 2 min later weer inschakelen normaal doet die het dan weer.
Als je het over Error 80710102 hebt dan moet je je ip instellingen handmatig instellen, dus alles zelf invullen 😀
[b]Ip-adres: 192.168.1.102[/b]
Subnetmasker: 255.255.255.0 (standaard)
[b]Standaardrouter: 192.168.1.1
Primaire DNS: 212.216.212.112
Secundaire DNS: 212.216.172.62[/b]
Zo ziet het er bij mij uit, hiermee kan in wel op het psn inloggen
Alleen kan het bij iedereen verschillen, vooral het ip-adres en standaardrouter
dit kun je opzoeken via je pc 😛
[quote]Elke keer als ik op PSN wil aanmelden krijg ik:
er is een fout opgetreden tijdens het verbinden met de server
dit is een DNS fout..
heb router al gereset en playstation paar keer opnieuw aangezet..
weet iemand hoe ik dit probleem verhelp anders kan ik niet meer met vrienden enzo spelen :S
alvast bedankt
chasin[/quote]
Even error nummer noteren en deze googlen. Waarschijnlijk vind je dan een oplossing.