Zoals velen van jullie ondertussen gemerkt zullen hebben, kun je niet meer op het PSN.
zodra je je aanmeld ( in mijn gevalw as dit met killzone) krijg je een fout code. degene die de killzone spelers kregen was :1002.
allemaal zeer jammer.
en laten we hopen dat het snel gefixed is.
Robin
ps. je kunt gewoon weer op psn, alleen killzone werkt nog steeds niet

uhmmm, waarschijnlijk alleen niet online met killzone 2, maar de rest zal het nog wel doen toch?
of kun je ook al niet inloggen?
[quote]uhmmm, waarschijnlijk alleen niet online met killzone 2, maar de rest zal het nog wel doen toch?
of kun je ook al niet inloggen?[/quote]
de rest doet het bij mij ook niet helaas
Ik kan ook neit online 🙁
En kilian ook niet 🙁
Egt kut was net van Robin en Kilian aan het winnen 🙁
[quote]Ik kan ook neit online 🙁
En kilian ook niet 🙁
Egt kut was net van Robin en Kilian aan het winnen :([/quote]
ik zou echt wel gaan winnen:P
pff :< ik heb net 2e keer errrang bij 6% word er gek van!
[quote]pff :< ik heb net 2e keer errrang bij 6% word er gek van![/quote] dan baal je ja
Ik kon wel online maar dat ging best pauper heb ook nog een raar filmpje van COD 5…. zal em ff uploade
Ik heb nog nooit problemen gehad met online gaming maar hebben jullie eigenlijk een breedbandverbinding want volgens mij had ik gelezen dat je dat nodig had voor op je PS3.
ik had nergens problemen mee hoor…
[quote]Ik heb nog nooit problemen gehad met online gaming maar hebben jullie eigenlijk een breedbandverbinding want volgens mij had ik gelezen dat je dat nodig had voor op je PS3.[/quote]
[url]http://www.ps3-sense.nl/forum.php[/url]
. jha hehe, dat slaat nergens op. voor online gaming heb je goede verbinding nodig, als die erruit flikkert dan is dat niet onze schuld. denk je dat we allemaal een slechte verbinding hebben?