[/b] Ik weet ook dat het 15 euro is voor een half uur maar ik wil graag weten of iemand dit al eerder heeft gedaan en of je met bijvoorbeeld 8 vrienden tegelijk kan gaan.
Speel je dan op een vergroot Full-HD of hebben deze afmetingen er wat mee te maken? :
[img]http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/05/NHK-SHV.jpg[/img]
Is zeer goed, heb ik ook al gedaan. Dat is ongelofelijk, een volledige cinemazaal om te gamen, en dan nog de speakers erbij. Ik dacht dat ik droomde!
[quote]Is zeer goed, heb ik ook al gedaan. Dat is ongelofelijk, een volledige cinemazaal om te gamen, en dan nog de speakers erbij. Ik dacht dat ik droomde![/quote]
Maar ben je dan alleen ofzo. En kun je ook Pacif Rift met zn vieren spelen.
[quote]Maar ben je dan alleen ofzo. En kun je ook Pacif Rift met zn vieren spelen.[/quote]
Ik was alleen met een paar vrienden, wij hebben ge-call-of-dutied
Moet je soms een eigen game meebrengen of staan er daar ook nog die ja kan kiezen? En zijn daar nog andere mensen behalv jij en je vrienden?
klinkt vet, vertel si wat meer killermen?
^^ klinkt wel stoer hebbe we denk ik nie in vlaardingen 🙁
[quote]Moet je soms een eigen game meebrengen of staan er daar ook nog die ja kan kiezen? En zijn daar nog andere mensen behalv jij en je vrienden?[/quote]
Neen, ze hebben zelf een hele collectie aan games. Je moet eerst je zaal reserveren online. Als je binnenkomt ga je naar de kassa en zeg je dat je gereserveerd hebt voor XL-gaming en daar krijg je je controllers mee en moet je je passport achterlaten. Daarna bracht ze ons naar de zaal en daar moesten we wachten tot we beeld en geluid hadden. En dan was het game-time!
en waar kan je dat allemaal doen?
denk niet bij pathe, wel? 🙂
klinkt inderdaad wel erg vet..
[quote]en waar kan je dat allemaal doen?
denk niet bij pathe, wel? 🙂
klinkt inderdaad wel erg vet..[/quote]
Ik ben een Vlaming, dus ik heb het gedaan in een kinepolis-zaal. Dit kan gedaan worden in Brugge, Gent, Antwerpen, Brussel en Hasselt
Dat is wel heel vet, kijken of ik kan organiseren met een paar maten en me neef. We rijden wel naar België!
[quote]Dat is wel heel vet, kijken of ik kan organiseren met een paar maten en me neef. We rijden wel naar België![/quote]
inderdaad.
heeft iemand websites ofzo waar je dat kan reserveren? 🙂
[url]http://www.kinepolis.com/be-nl/splash/[/url]
[quote][url]http://www.kinepolis.com/be-nl/splash/[/url][/quote]
thnx.
gelijk maar even geregistreerd. 😀
dit ga ik echt een keer doen met een heel stel.
maar begrijp ik nu goed dat het alleen maar op zaterdagmiddag kan?
[quote]thnx.
gelijk maar even geregistreerd. 😀
dit ga ik echt een keer doen met een heel stel.
maar begrijp ik nu goed dat het alleen maar op zaterdagmiddag kan?[/quote]
Inderdaad, ja kan alleen op zaterdagnamiddag
Ik heb gelezen dat je ook je eigen games kan meenemen. Dat zal zeker vet zijn.
ZIEK man, damn. Had het niet verwacht. Maar kan je dan niet voor een uur of 2 gaan reserveren? Is max. half uur, en 15 euro per persoon?
[quote]ZIEK man, damn. Had het niet verwacht. Maar kan je dan niet voor een uur of 2 gaan reserveren? Is max. half uur, en 15 euro per persoon?[/quote]
Jawel, dat kan je wel