Helpppppppp:surrender:
Wie helpt mijn zoontje om ps 2 games op zijn ps 3 80 gb te laten spelen…
Onze vraag is Hoe doen we dit???? We snappen er niks meer van ene keer lezen we dat het kan en andere keer weer niet.
Wat is het nu? En hoe doe je dit.
Alvast vriendelijk bedankt voor de redder in nood.

Neen, dit werkt niet op een 80Gb ps3. Dit kan laten misschien nog geactiveerd worden door Sony als ze PS2-klassiekers in de store plaatsen, maar voor nu, vergeet het maar!
ja wel dit werkt wel maar je moet een sotwaer afhalen op de playstationstor maar de amerikaanse die kunt ge zoeken onde contents en het is hellemaal gratis ik heb het self ook gedaan om devil may cry 1 2 & 3 er op te spelen grtjs
ik zou zegen maar er eentje aan en zoeken maar zo moeilijk is dat niet
Dat werk alleen op de 60GB modellen vriend:P
[quote]ja wel dit werkt wel maar je moet een sotwaer afhalen op de playstationstor maar de amerikaanse die kunt ge zoeken onde contents en het is hellemaal gratis ik heb het self ook gedaan om devil may cry 1 2 & 3 er op te spelen grtjs
ik zou zegen maar er eentje aan en zoeken maar zo moeilijk is dat niet[/quote]
😐
on:
dit kan alleen op de 60gb ps3`s
Want die hebben backward compatibility, en de 20 gb, 40gb, en 80gb hebben dit niet
PS2 games zal alleen maar werken op 60GB PS3.
[quote]ja wel dit werkt wel maar je moet een sotwaer afhalen op de playstationstor maar de amerikaanse die kunt ge zoeken onde contents en het is hellemaal gratis ik heb het self ook gedaan om devil may cry 1 2 & 3 er op te spelen grtjs
i say nonsense my friend!
Mogelijke vertaling:
Ja wel, dit werkt. Maar je moet software van de PlaystationStore afhalen, maar dan wel op de amerikaanse onder contents. Het is helemaal gratis, ik heb het zelf ook gedaan met DMC1, 2 en 3.
*underfined* zo moeilijk is het niet.
[quote]Mogelijke vertaling:
Ja wel, dit werkt. Maar je moet software van de PlaystationStore afhalen, maar dan wel op de amerikaanse onder contents. Het is helemaal gratis, ik heb het zelf ook gedaan met DMC1, 2 en 3.
*underfined* zo moeilijk is het niet.[/quote]
Nu begrijp wat die gast aan het zeggen is. AN is waarschijnlijk een stuk moeilijker geworden voor sommigen.
Het is dus wel mogelijk om bepaalde games te spelen?
Neinz :). Alleen op de 60GB versie.
Hallo
Wil iedereen alvast bedanken voor de goede adviezen.
Fijne dag verder allemaal dat het maar zonnig mag zijn.
babs