Tja…..in juni komen 2 vette games uit. Prototype en Infamous. Nu is de vraag aan jullie welke game is vetter?
Ik vind Prototype vetter, maar het klimmen weer vetter in Infamous. Ik weet nou niet welke nou echt het beste is :happy:
Tja…..in juni komen 2 vette games uit. Prototype en Infamous. Nu is de vraag aan jullie welke game is vetter?
Ik vind Prototype vetter, maar het klimmen weer vetter in Infamous. Ik weet nou niet welke nou echt het beste is :happy:
Ik vind het killen in protoype vetter en het gewoon rondlopen en andere dingen lijkt me weer leuker in infamous. Ik zit echt te twijfelen.
[quote]Ik vind het killen in protoype vetter en het gewoon rondlopen en andere dingen lijkt me weer leuker in infamous. Ik zit echt te twijfelen.[/quote]
ik dus ook 😉
Ik kies voor infamous omdat dat een PS3-exclusive is
ik denk toch dat prototype vetter word. Alleen elektriciteit met infamous gaat ook vervelen
Prototype wordt veel vetter. En om nou infamous te nemen omdat die wel exclusive is…..
snap wel waarom dat je reden is games zijn gemiddeld toch van een hoger niveau en ook speciaal voor de ps3 gemaakt dus ziet er meestal toch wat beter uit
Het is puur je eigen keuze, er is ook nog niet zoveel bekend over inFamous als over Prototype. En we weten wel van de ontwikkelaar van InFamous dat het bekend staat als een goede studio. Mijn voorkeur ligt nog even bij InFamous op dit moment, alhoewel ik prototype ook zeker wel wil hebben.
[quote]Prototype wordt veel vetter. En om nou infamous te nemen omdat die wel exclusive is…..[/quote]
Ik denk niet dat er vele PS3-exclusives als een slechte game zijn uitgekomen. Laat staan deze. Het gedoe met karma lijkt me ook vet.
Ik kijk nog wel welke ik neem ^^ denk prototype
Die gozer in inFamous klimt wel vet! Maar ik verveelde me al bij het kijken van die gameplay trailers. Telkens hetzelfde en dat in 2 minuten !!
Prototype biedt zoveel mogelijkheden om verschillende dingen te doen.
Helaas zal prototype lang niet zo mooi zijn als inFamous, maar ik vind Gameplay belangrijker dan uiterlijk.
Vinf het zo in zo een domme zet om het in dezelfde maand uit te laten komen 🙁
[quote]Ik denk niet dat er vele PS3-exclusives als een slechte game zijn uitgekomen. Laat staan deze. Het gedoe met karma lijkt me ook vet.[/quote]
haze om er maar 1 te noemen.
ONTOPIC: Ik ga voor Prototype en ik koop InFamous ook gewoon 🙂
Infamous ziet er op In-game trailers wel veel mooier uit. Ik denk dat ik voor INFamous zal gaan.
Op dit moment, kan ik echt niet kiezen! Ik vind ze allebei zó ontzettend goed! 🙂
ik wacht tot beide games uit zijn, en dan afwachten met het commentaar wat de mensen zeggen, scheelt mij weer een miskoop
Dit heb ik ook al op Tweakers gezegd:
Prototype heeft de potentie, maar de chaos kan de game de das omdoen, er gebeurd zóveel dat het soms iets teveel wordt, lijkt mij. :unsure:
InFamous daarentegen is gewoon geweldig. 🙂
Ik haal het geld even van mijn rug af en dan koop ik ze allebeixD
De laatste filmpjes van Infamous kwamen toch wel overtuigend over….prototype daarintegen
De clips van inFamous overtuigen me op het moment meer dan Prototype.
Echter het verhaal achter Prototype klinkt wel tof.
Echter het klimmen in InFamous ziet er op het moment veel beter uit..
Damn!:dizzy:
Toch maar even de reviews afwachten…
Ik wacht ook wel ff op de reviews.
Persoonlijk denk ik dat infamous wat meer te bieden heeft dan prototype.
Gesloopte empire city (new york) donkere steegjes,junkies en mutanten.
Geeft me echt het gevoel van een goede comic verhaal.
Dat zie ik bij prototype niet.
Enigste wat mij eigenlijk boeit bij prototype zijn de moves en de personage opzich.
Wat er omheen zit kan me niet echt veel boeien.
Ook het verhaal niet.
Maar we zien het wel na de reviews.
beide trekken me niet echt, ik wacht de reviews af, en zie vanzelf wel wat er van komt
ik denk dat ze allebei wel rond de 6 of 7 komen kwa cijfer
En de twee games lijken nogal op elkaar…
Dus als ik InFamous koop dan zal ik zeker niet voor de full price Prototype ook nog eens gaan aanschaffen…
het liefst 2 voor de prijs van 1…
Kijk dat zou helemaal chill zijn…
Maar ik denk toch na het zien van de clips op Gametrailers dat InFamous als eerste in de collectie belandt.
[quote]Ik haal het geld even van mijn rug af en dan koop ik ze allebeixD[/quote]
En dan bouw je een tijdmachine om de tijd stil te zetten omdat je anders te weinig tijd hebt om te spelen zeker :’)?
@MR_Red
Daar gaat heel prototype om! Om zombie’s en alles. En je kracht bij INFamous is alleen elektriciteit. Bij Prototype heb je nog niet eens alles gezien in de trailers. En New York kan je compleet slopen, en New York leeft. Het veranderd met de tijd. De lucht wordt roder, en gebouwen worden geinfecteerd.
@ Roytjuh
Je begrijpt niet wat ik bedoel.
het gaat mij niet om slopen maar hoe de omgeving er uit ziet.
Die gast van prototype kan iets te veel.
Zo ga je niet veel van de straten zien als je kilometers de lucht in springt.
Maarjah smaken verschillen.
Je hoeft het ook niet te doen ^.^ Je kan gewoon rustig lopen.
[quote]Je hoeft het ook niet te doen ^.^ Je kan gewoon rustig lopen.[/quote]
Hahaha is wel zo ja! :rofl1:
Nee maar ik vind sfeer heel belangerijk in een game.
En Infamous lijkt me op dat gebied vetter dan prototype.
Wie zegt dat je alles van infamous gezien hebt ze zijn alle twee niet eens uit.
Ik denk dat Infamous vetter wordt.
Ze kunnen ook alle twee floppen… :boredom:
Ik koop ze gewoon allebei, er zit genoeg tijd tussen om het geld voor beiden op te brengen. 😛 Desnoods een baantje, die ik sowieso nog moet gaan zoeken. 😛
:)Nu ik het nieuwste clipje op gametrailers heb gezien ga ik voor InFamous…
[quote]Ik koop ze gewoon allebei, er zit genoeg tijd tussen om het geld voor beiden op te brengen. 😛 Desnoods een baantje, die ik sowieso nog moet gaan zoeken. :P[/quote]
Ik heb al een baantje :P…….ik kan ze zoiezo allebei kopen, maarja dat vind ik zonde van me geld, omdat ze veel op elkaar lijken, dus ik zal toch moeten kiezen..dat wordt :dizzy:
[ame=http://www.gametrailers.com/player/48701.html]zie hier[/ame]
Dat is toch 100den keren gaver <3 (wel in HD kijken :') )
Wel gaaf filmpje….er zijn wel verschillende pluskanten van beide spellen:
[b]infamous +[/b]
Ziet er mooier uit als prototype en heeft mooie klimtechnieken
[b]infamous -[/b]
Alleen elektriciteit gaat misschien ook vervelen
[b]prototype +[/b]
JE hebt verschillende manieren om iemand te vermoorden. Mooie moves…mooie jumptechnieken….voertuigen waar je in kan. De infecte mensen!
[b]prototype -[/b]
ZIet er veel minder mooi uit als infamous, kwa graphics. De sfeer ziet er een beetje saai uit in deze game.
[quote]Wel gaaf filmpje….er zijn wel verschillende pluskanten van beide spellen:
[b]infamous +[/b]
[b]infamous -[/b]
[b]prototype +[/b]
JE hebt verschillende manieren om iemand te vermoorden. Mooie moves…mooie jumptechnieken….voertuigen waar je in kan. De infecte mensen!
[b]prototype -[/b]
ZIet er veel minder mooi uit als infamous, kwa graphics. De sfeer ziet er een beetje saai uit in deze game.[/quote]
Inderdaad.. Elektriciteit kan inderdaad wat snel gaan vervelen, maar dat maakt het klimmen wel weer goed.
Prototype heeft het “net niet”-effect op mij. Maar das puur een mening natuurlijk…:mellow:
Ik had eerst het gevoel dat Prototype vetter was, maar na deze trailer zie je toch dat het qua graphics toch een beetje achter ligt.
Dat zag je vooral bij het begin waar die auto ineens verdween en als een huis in elkaar valt.
Misschien dat ik geen van beiden haal, ligt eraan wanneer ze uitkomen en of ik dan nog geld heb.
Ik denk toch dat ik voor Infamous ga….oke je hebt alleen elektriciteit, maar dan heb je ook veel verschillende manieren om dat te gebruiken.
Jammer dat prototype zo lelijk is 🙁 maar ik koop ze uiteindelijk toch wel allebei
[quote]Jammer dat prototype zo lelijk is 🙁 maar ik koop ze uiteindelijk toch wel allebei[/quote]
Inderdaad… ik zal ze ook wel alle twee aangeschaffen, maar te beginnen met inFamous…:)
[quote]Wel gaaf filmpje….er zijn wel verschillende pluskanten van beide spellen:
[b]infamous +[/b]
[b]infamous -[/b]
[b]prototype +[/b]
[b]prototype -[/b]
ZIet er veel minder mooi uit als infamous, kwa graphics. De sfeer ziet er een beetje saai uit in deze game.[/quote]
Maar ga dan wel even na dat inFamous een PS3-Exclusive is en Prototype ook op de Xbox 360 uitkomt. Tevens vind ik Prototype vetter want inFamous heb je inderdaad alleen elektriciteit dat tevens saai wordt, omdat je jezelf op moet laden met stroom van lantaarnpalen anders ga je dood en dan loopt je levensbalk snel leeg als je ook nog eens in een schietgevecht zit. En in Prototype heb je natuurlijk ook dat je mensen kan vermoorden en zo hun kleding kan dragen dus ik ben er wel uit. 😀
[quote]Maar ga dan wel even na dat inFamous een PS3-Exclusive is en Prototype ook op de Xbox 360 uitkomt. Tevens vind ik Prototype vetter want inFamous heb je inderdaad alleen elektriciteit dat tevens saai wordt, omdat je jezelf op moet laden met stroom van lantaarnpalen anders ga je dood en dan loopt je levensbalk snel leeg als je ook nog eens in een schietgevecht zit. En in Prototype heb je natuurlijk ook dat je mensen kan vermoorden en zo hun kleding kan dragen dus ik ben er wel uit. :D[/quote]
Of je kan wachten op de demo. weet je het tenminste cker.
[quote]Of je kan wachten op de demo. weet je het tenminste cker.[/quote]
Ja, oke, maar ik weet het haast al zeker. xD
Ik zou ook voor prototype gaan 😀
Ik had eerder gezegd voor Prototype te gaan, maar inFamous maakt toch wel indruk op me. Vooral de RPG elementen, Good or Evil. Ik ga ze gewoon alle twee halen.
Alleen moet ik dan wel gaan werken, waardoor ik geen tijd meer hebt om ze te spelen……. Sjah, hoe los je zoiets op…?
[quote]Ik had eerder gezegd voor Prototype te gaan, maar inFamous maakt toch wel indruk op me. Vooral de RPG elementen, Good or Evil. Ik ga ze gewoon alle twee halen.
Alleen moet ik dan wel gaan werken, waardoor ik geen tijd meer hebt om ze te spelen……. Sjah, hoe los je zoiets op…?[/quote]
Ik kan niet kiezen tussen prototype en infamous, dus ik denk dat is ze dan ook allebei haal. Heb ik in ieder geval de hele zomer wat te doen..daar ben ik wel even zoet mee en zoniet…:dizzy:
Ik ga zo ook alle twee halen, het zijn allebei topgames en in inFamous zitten weer RPG elementen maar Prototype heeft weer elementen die inFamous niet hebben, dus ze brengen allebei genoeg afwisseling. Is er toch een van de twee niet leuk, verkopen.
Zal inderdaad omdat ze zo dicht naast elkaar liggen op persoonlijke smaak aan komen…
[quote]Ik zou ook voor prototype gaan :D[/quote]
Yeah, box!
Ik haal ze beiden
maar ik vind dat stroom wel sweer ik heb ook filmpjes gezien dat ie ging vliegen met stroom.
En dan ie op stroom kabels heen liep en dan die vonken wow.
en dat good and bad karma systeem lkkre replay value.
[quote]Ik haal ze beiden
maar ik vind dat stroom wel sweer ik heb ook filmpjes gezien dat ie ging vliegen met stroom.
En dan ie op stroom kabels heen liep en dan die vonken wow.
en dat good and bad karma systeem lkkre replay value.[/quote]
Ook weer zo.. heeft wat meer replay value… En dan dat lopen over die stroomkabels….damn… het duurt nog even…xD
😛 inFAMOUS is er eerder dan prototype en inFAMOUS krijgen we 20 mei ofzo een demo
En als je een slechte karma hebt krijg je rode stroom:spidy:
tenminste had een filmpje gezien daarvan
47423
bad karma hij heeft ook strepen volgens mij en je kan hem zien vliegen 😛
47100
dat stroom om die trein 😛 en die lichteffecten met die explosies
48696
klim technieken enz
Ik ga voor inFamous, Prototype spreekt me niet zo aan. Bij inFamous krijg je zelfs een multiplayer bèta van Uncharted 2: Among Thieves :D. Het is nog niet bekend bij welke winkel(s). Werd bekend gemaakt op Gamekings LIVE :D.
[quote]Ik ga voor inFamous, Prototype spreekt me niet zo aan. Bij inFamous krijg je zelfs een multiplayer bèta van Uncharted 2: Among Thieves :D. Het is nog niet bekend bij welke winkel(s). Werd bekend gemaakt op Gamekings LIVE :D.[/quote]
Ja niet voor in europa, naja tenminste niet in nederland.
Die missie met die bus lijkt me vet!
Infamous 😀
[quote]Ja niet voor in europa, naja tenminste niet in nederland.[/quote]
ook in europa.
[quote]ook in europa.[/quote]
Serieus, ik had dacht ik echt gelezen dat het voor amerika was :$
Ik vind het sweer dat je zo op een trein kan en dat je dan je stroom krijgt want je kan ook op trein rails glijden 😛
Reclame van Uncharted 2 beta
48513
48515
Zeer mooie trailer
48515
Karma moments
[quote]Serieus, ik had dacht ik echt gelezen dat het voor amerika was :$[/quote]
Zelfs in de Benelux :D. Maar het is nog niet bekend welke winkels ;).
Over 4 weken komt infamous uit. Die 4 weken gaan voor mij eigenlijk wel snel, want na deze week nog maar 3 weken. Volgende week ga ik naar London, dus die week gaat ook snel voorbij en dan nog maar 2 weken tot release…
[quote]Zelfs in de Benelux :D. Maar het is nog niet bekend welke winkels ;).[/quote]
Aha oke dan weten we dat 😛
Volgens mij ga je Prototype ook eerder zat zijn en bied het spel te weinig uitdaging. Door combinaties van bepaalde game elementen verkies ik Infamous ook boven Prototype. Infamous ziet er volgens mij ook een stuk beter uit, ook niet onbelangrijk…
Maar is infamous al in amerika uit.
Want op FP staat dat er al een paar spellen zijn verkocht in amerika
[quote]Volgens mij ga je Prototype ook eerder zat zijn en bied het spel te weinig uitdaging. Door combinaties van bepaalde game elementen verkies ik Infamous ook boven Prototype. Infamous ziet er volgens mij ook een stuk beter uit, ook niet onbelangrijk…
Maar is infamous al in amerika uit.
Want op FP staat dat er al een paar spellen zijn verkocht in amerika[/quote]
Er zijn al een paar spellen verkocht ja, maar niet express, het was niet de bedoeling, dus per ongeluk.
Ow dus ze zijn in amerika al in de winkel
nee ze zijn niet in de winkel lol..hij komt pas de 25ste ofzo uit
Sommige hebben ze al xD
[quote]Sommige hebben ze al xD[/quote]
JA, maar ‘per ongeluk’
gestolen/illegaal verkocht/van werk meegenomen etc..
Dat klimmen in infamous lijkt me vet, net zoals het vliegen door middel van elektriciteit. Kun je eigenlijk ook gebouwen opblazen? Met prototype lijken me die ‘zombies’ wel vet en die monsters en dan als soldaat camofleren.
Prototype vandaag gespeeld, op de PC met een klote resolutie van 1280×800 (hoger kan niet), ik vind het belachelijk dat de gamemakers steeds vaker zelf de resoluties uit kiezen, stel ik koop een game dan wil ik die toch gewoon op de native resolutie van mijn beeldscherm willen spelen, en niet op een res die door de gamemakers is verzonnen!!
Maar anyway,
Prototype: vette moves, gruwlijke acties, dat springen en klimmen is egt nice maar de graphics zijn zwaar matig en als je het op dat vlak vergelijkt met inFamous dan wint inFamous makkelijk. Het spel en de actie is erg druk en het verhaal wordt niet zo goed overgebracht als bij inFamous.
Waarom inFamous ipv Prototype?
Dat is gewoon een kwestie van smaak, het zijn allebei zeer vermakelijke games, ikzelf heb prototype op de PC (gratis :P) en ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb voor de ps3. Maar hou je van een goed uitgewerkt spel met hele mooie graphics en een leuke gameplay ga je voor inFamous. Kunnen de graphics je niet zo schelen en wil je gewoon bruut vechten en springen, (en veel moves en mogelijkheden hebben) dan ga je voor Prototype!
Kheb zelf InFamous en ik vindt het echt een goed spel! Prototype heb ik nog niet gespeeld maar ik ga de demo wel downloaden^^
[quote]Kheb zelf InFamous en ik vindt het echt een goed spel! Prototype heb ik nog niet gespeeld maar ik ga de demo wel downloaden^^[/quote]
Ik heb inFamous zelf ook en het is vet! Voor prototype nog even de demo en de reviews afwachten, maar wat ik tot nu toe gezien heb… lijkt het spel me ubervet!
Prototype is veel beter jongens xD. Sorry maar Infamous is echt een kinderspelletje vergeleken met Prototype! Ik ging eerst voor Infamous maar nu ik ze beide heb.. Weet ik het.
Ik heb Infamous en vind hem eigenlijk niet zo bijzonder…
Vanmorgen ook Prototype gekocht maar die kan ik helaas niet spelen ivm een verplichte installatie probleem. Hoop echt dat Activision snel met een patch komt hiervoor!
[quote]Ik heb Infamous en vind hem eigenlijk niet zo bijzonder…
Vanmorgen ook Prototype gekocht maar die kan ik helaas niet spelen ivm een verplichte installatie probleem. Hoop echt dat Activision snel met een patch komt hiervoor![/quote]
Genaaid -_-
Ik ben een klein beetje gaan twijfelen door de wat tegenvallende reviews die ik heb gelezen over prototype. Denk dat ik toch maar ga wachten op de demo.
[quote]Ik heb Infamous en vind hem eigenlijk niet zo bijzonder…
Vanmorgen ook Prototype gekocht maar die kan ik helaas niet spelen ivm een verplichte installatie probleem. Hoop echt dat Activision snel met een patch komt hiervoor![/quote]
da kunde toch oplosse door een verschil vn 700MB te krijgen op je HDD
Heb nu prototype 10 uur achter elkaar zitten spelen. Ik kan serieus gewoon huilen, zo goed is hij. Ik durf te zeggen dat ik nog nooit zo’n goede game heb gespeeld. Resistance, Killzone, GTA, Grand Turismo, Halo ook meegerekent. Echt gewoon beter dan elke game ooit.
[quote]Heb nu prototype 10 uur achter elkaar zitten spelen. Ik kan serieus gewoon huilen, zo goed is hij. Ik durf te zeggen dat ik nog nooit zo’n goede game heb gespeeld. Resistance, Killzone, GTA, Grand Turismo, Halo ook meegerekent. Echt gewoon beter dan elke game ooit.[/quote]
lmao, het is een kwestie van smaak.
Ik heb hem morgen van een vriend eventjes voor de PC en als ik die vet vind komt hij op me PlayStation 3! ^^
[quote]Ik heb hem morgen van een vriend eventjes voor de PC en als ik die vet vind komt hij op me PlayStation 3! ^^[/quote]
Ik hoor het graag van je 🙂
Wie is volgens jullie nou echt beter. Prototype of Infamous? Graag ook weten waarom je die kiest
Prototype begint erg snel te vervelen vind ik. Zelfs zo erg dat ik hem allang weer van me PC gehaald heb (na twee dagen) maar ik was dit topic vergeten. :$
Ik ga toch liever voor inFamous!
Ik speel al 2 weken non stop prototype. Infamous verveelde ik mezelf al naar 10 minten. Gewoon saai is dat en je hebt bijna geen powers! Alex heeft gewoon alle krachten die er ooit verzonnen zijn (Ironman pak, Wolverine klauwen, Spiderman spinnenwebben en klauteren, supermanpowers enz). En daar hebben ze nog dingen als een gigantisch mes langs je arm bij gedaan.
Het is echt mening.
@Roytjuh
Na 10 minuten heb je alleen nog maar je standaard aanval -.- Pas als je wat meer story missies heb gespeeld krijg je de leuke dingen erbij :s
Ik vind het allebei leuke spellen, maar ik heb toch inFamous gekocht, het trok mij toch wat meer, en een vriend van me heeft Prototype, en als we allebei klaar zijn met het spel, ruilen we gewoon (denk ik :P) anders koop ik Prototype nog erbij 🙂
En als je de Story missies hebt gespeeld, begin je weer nog een keer met al je powers.
Ik heb ze allebei niet, maar ik zou inFamous kiezen
[quote]En als je de Story missies hebt gespeeld, begin je weer nog een keer met al je powers.[/quote]
Hoe bedoel je dat?
Als je een nieuwe save maakt ja, maar de 1e keer spelen doe je toch dan juist ‘EVIL’ of ‘HERO’. En dan de 2e keer spelen speel je op de andere manier, dan krijg je ook andere powers.
Ik heb het over Prototype? Jij over infamous lijkt me :P? Met infamous krijg je gewoon niet zulke vette powers. Gewoon een beetje elektriciteit.
Die zijn alsnog wel awesome, die elektri aanvallen.
Heb prototype nu iets meer dan een week en heb hem al uitgespeeld en speel het nog steeds de hele tijd, als je de story hebt uitgespeeld is er nog zoveel dat je kan doen echt niet normaal. Als je bij gta de story hebt uitgespeeld krijg je een beetje leeg gevoel alsof er niets meer te doen is in die wereld. Maar prototype juist niet, je kan gewoon de menigtje in gaan en iedereen een koppie kleiner maken letterlijk en het is nog leuk ook en verveelt cker niet 😀 Ik kan nog veel meer positieve dingen zeggen over dit spel mr mensen die me begrijpen snappen dat dat niet nodig is 😛
volgens mij blijft ’t feit dat het gewoon persoonlijke keuze is en geen van beide beter is.
Komt er nog een demo van prototype? Ik zelf heb inFamous en vind het wel vet. Heb al 50% van de trophies.
[quote]Ik heb het over Prototype? Jij over infamous lijkt me :P? Met infamous krijg je gewoon niet zulke vette powers. Gewoon een beetje elektriciteit.[/quote]
o lol 😛
ik dacht dat jij het over infamous had :boredom:
Maar me 1e reactie op jou telt dan nog steeds, want bij inFamous krijg je de leuke powers pas verder in het spel, en niet in 10 minuten (= zo lang dat jij gespeeld hebt). ‘alleen maar electriciteit’, maar dan wel allemaal verschillende functies/ mogelijkheden??? Ik snap niet dat je dat als argument kan noemen
Prototype heeft echt compleet verschillende wapens. Bij infamous is het nogsteeds hetzelfde soort en werkt het op dezelfde manier.
Ik wil ook een Prototype demo.
Download hem dan op de PC om te kijken of je hem leuk vindt?
M’n pc heeft al moeite met msn + FF tegelijk laat staan prototype draaien
ik heb nu infamous maar die ga ik straks als ik platinum heb denk ik ruilen tegen prototype gewoon op marktplaats ofzo, of ik verkoop het spel door aan een vriend en koop een andere vette game, moet ik alleen nog wel zelf ook wat geld bijleggen
Hey, goed idee. Ik zal die demo op me pc downloaden, maar pc is nooit het zelfde als ps3 😉