Topic: Goeie internet provider

08 april 2009om 12:57

Ik ben opzoek naar een goeie internet provider die zijn aanbiedingen ook echt waar kan maken, want me moeder had geregeld dat we 8mb/s zoude krijgen bij Het Net maar dat blijkt dus niet te kunnen omdat we te ver van de wijkcentrale afzitten ofzo:O dus weet iemand een goeie provider die wel snel internet af kan leveren??

16 reacties

1. User  avatar
    6621 XP

Ik heb online (was vroeger orange en daarvoor wanadoo) en ik heb er nooit problemen mee gehad, op goeie site’s haal ik de 10mb. Jammer genoeg komen die site’s mr heel weinig voor. De 1mb is makkelijk haalbaar bij mij.

0
  2. User  avatar
    1536 XP

Welke locatie zit je :)?

0
  3. User  avatar
    1381 XP

Kabelinternet nemen. :p Geen dsl. Nadeel is dat je dan meestal alles bij hun af ‘moet’ sluiten, zoals TV, telefonie etc.

0
  4. User  avatar
    670 XP

ziggo gewoon nemen ze krijgen binnkort een upgrade dan ga ik van 10 naar 20 mb dan download je ongeveer met 2.2 mb:D heeeerlijk

0
  5. User  avatar
    2574 XP

zoals sweetkill al zecht ziggo
    omdat:
    gaat binnenkort van 10 naar 20
    en begin 2010 van 20 naar 30 :|:P

0
  6. User  avatar
    9970 XP

ik heb tele2, tv internet en bellen voor 30 euries
    tot 20 MB

0
  7. User  avatar
    1299 XP

UPC 60 mbit en up te graden naar 120 mbit xD

Denk dat je bij alle ADSL providers hetzelfde probleem ondervind, omdat dit gewoon max 20 mbit is en dat de afstand tot de centrale erg bepalend is of je die 20 ook wel haalt, en dit is vaak niet het geval. Bij kabelinternet is dit niet zo. Dan is 20 mbit ook echt 20 mbit.

0
  8. User  avatar
    1191 XP

[quote]ziggo gewoon nemen ze krijgen binnkort een upgrade dan ga ik van 10 naar 20 mb dan download je ongeveer met 2.2 mb:D heeeerlijk[/quote]

HELEMAAL GEEN ZIGGO!

ik heb ook ziggo gehad en wow!, wat was dat een kutbedrijf zeg! elke dag moest ik wel het internet resetten. En de telefoon deed het ook nooit, niet datdat daar iets mee te maken heeft, maar als ik jou was zou ik geen Ziggo nemen.

Mijn ouders hebben 6 providers gehad in 5 jaar en van hun was xs4all het beste, en die hebben we nu:)

0
  9. User  avatar
    585 XP

ik heb telenet en ik heb 20Mbps :D(met rapidshare download ik tegen de 1,8MB/s:P)
    maar wel ma 25GB per maand(stront belgië):(

0
  10. User  avatar
    1536 XP

Neem geen ziggo, m’n upload moet 10x zo snel zijn en m’n download 1000x zo snel.

0
  11. User  avatar
    6621 XP

Nooit ziggo, me buurmjongen klaagt elke dag dat hij zijn modem moet restarten voordat hij internet heeft en ligt de site/internet echt te vaak down.

0
  12. User  avatar
    522 XP

[quote]UPC 60 mbit en up te graden naar 120 mbit xD

Denk dat je bij alle ADSL providers hetzelfde probleem ondervind, omdat dit gewoon max 20 mbit is en dat de afstand tot de centrale erg bepalend is of je die 20 ook wel haalt, en dit is vaak niet het geval. Bij kabelinternet is dit niet zo. Dan is 20 mbit ook echt 20 mbit.[/quote]

Hoebedoel je kabel internet? gwoon dat je computer via kabel is verbonden met internet of iets anders?

Woon in Den helder noord-holland

0
  13. User  avatar
    278 XP

ADSL, moet je op een hele andere manier aansluiten. Ik weet het niet precies maar wat dexter zegt klopt wel. Het gaat om de hoofdinternet aansluiting. Vanaf je splitter kan je het meestal wel zien.

0
  14. User  avatar
    3650 XP

Je meot ziggo juist wel nemen 😀

Elke dag gaat mijn snelheid omhoog 😀
    Altijd goede verbinding 😀
    En nog goedkoop ook 😀

0
  15. User  avatar
    670 XP

[quote]Neem geen ziggo, m’n upload moet 10x zo snel zijn en m’n download 1000x zo snel.[/quote]

hahah nooit probs met ziggo
    download altijd met 1.4 ongeveer vind wel lekker gaan:D upload is ook lekker goed:D

0
  16. User  avatar
    670 XP

[quote]Neem geen ziggo, m’n upload moet 10x zo snel zijn en m’n download 1000x zo snel.[/quote]

hahah nooit probs met ziggo
    download altijd met 1.4 ongeveer vind wel lekker gaan:D upload is ook lekker goed:D

0