Topic: Ownage Killzone 2 :P

09 april 2009om 21:36

Hey,

Bekijk deze screenshot hieronder van mijn ownage op Killzone 2. Map: Blood Gracht

[img]http://img16.imageshack.us/img16/2659/fotos0041.jpg[/img]

Score: 68/15 ratio: 4.5 😛

Post jullie onwage ook maar …

Mvg Shmet

33 reacties

1. User  avatar
    1040 XP

SHmet, jij bent een machine. wil je onze clan joinen???:$:$ jij bent echt goed :O

0
  2. User  avatar
    1755 XP

[quote]SHmet, jij bent een machine. wil je onze clan joinen???:$:$ jij bent echt goed :O[/quote]

Haha thx, je ziet toch aan men naam dat ik al in een clan ben 😛

0
  3. User  avatar
    358 XP

lekker bezig belgische vriendxD

0
  4. User  avatar
    3650 XP

Opschepper OMG xD

Wel goed xD

0
  5. User  avatar
    1191 XP

Ik wil niet opscheppen hoor, maar de Europese gamers stellen niks voor… op de Zweedse en Nederlandse gamers na dan. Ik heb 10 online potjes gedaan in killzone 2 en heb een keer gewonnen met 28-3
    ALs je echt competitie wilt moet je spelen tegen de Amerikanen of de Japanners spelen.

0
  6. User  avatar
    1755 XP

[quote]Ik wil niet opscheppen hoor, maar de Europese gamers stellen niks voor… op de Zweedse en Nederlandse gamers na dan. Ik heb 10 online potjes gedaan in killzone 2 en heb een keer gewonnen met 28-3
    ALs je echt competitie wilt moet je spelen tegen de Amerikanen of de Japanners spelen.[/quote]

Haha lol, ik ga echt niet met de japanners spelen dan word ik ging met al dat japans en dat amerikanen beter zijn kan je gelijk in hebben, die hebben niet veel beters te doen. Ik speel liever met de europezen lol xD

0
  7. User  avatar
    764 XP

Netjes, je bent er trots op maar ik heb vaak zulke scores 😀

0
  8. User  avatar
    1191 XP

[quote]Haha lol, ik ga echt niet met de japanners spelen dan word ik ging met al dat japans en dat amerikanen beter zijn kan je gelijk in hebben, die hebben niet veel beters te doen. Ik speel liever met de europezen lol xD[/quote]

Het enige waarin ik me kan meten met Japanners is met Resistance 2, en niet zon klein beetje ook ik own ze gewoon teringhard:D

0
  9. User  avatar
    456 XP

haah netjes hoor :P, maar het is wel tegen beginnelingen… Momenteel hoor ik bij de beste 2% van deze week… nog ff doorgamen dus 😀

0
  10. User  avatar
    1040 XP

shmet ik had net in potje gwn 121 punten en heb screen gemaakt op 117

0
  11. User  avatar
    533 XP

[quote]Ik wil niet opscheppen hoor, maar de Europese gamers stellen niks voor… op de Zweedse en Nederlandse gamers na dan. Ik heb 10 online potjes gedaan in killzone 2 en heb een keer gewonnen met 28-3
    ALs je echt competitie wilt moet je spelen tegen de Amerikanen of de Japanners spelen.[/quote]

Dat komt omdat je een tering harde lag dan hebt XD

En dat is niks vergeleken met mij One man army Style 188-63… het was een volle room btw.. foto net te laat genomen XD wel een slechtere ratio, maar speelde wel langer 😛

[url=http://img7.imageshack.us/my.php?image=0904091534.jpg]http://img7.imageshack.us/img7/2366/0904091534.jpg[/url]

0
  12. User  avatar
    278 XP

Lekker shmet, zal mijne ook een keer posten als het weer gebeurd. Heb al een maand geen kz2 meer gespeeld, had Burnout gekocht 😀

0
  13. User  avatar
    1755 XP

Nice potaflux, al is het niet echt zichtbaar 😛

0
  14. User  avatar
    533 XP

[quote]Nice potaflux, al is het niet echt zichtbaar :P[/quote]

No shit speel hier met een poep tv XD moet nog een tv voor mezelf kopen (we hebben een HD-TV maar me ouders moeten daar perse tv kijken -_-‘)

0
  15. User  avatar
    27 XP

20.0 ratio 😀
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=OsDts2weJE0[/ame]

0
  16. User  avatar
    2449 XP

had net potje met 350 punte xD/incl.1.5x erbij

0
  17. User  avatar
    1755 XP

Nice 😀 hiernet een potje gespeeld met vinni, nis-gens & rginkel en guess what, ze hadde alle 3 een rocket launcher, lameee 😀

0
  18. User  avatar
    2574 XP

[quote]Nice 😀 hiernet een potje gespeeld met vinni, nis-gens & rginkel en guess what, ze hadde alle 3 een rocket launcher, lameee :D[/quote]

wat wil je ook als de rest ook met rocket launchers zit te smijten ik heb jou niet op 1 t/m 5 plaats gezien hoor :nea:

0
  19. User  avatar
    1755 XP

[quote]wat wil je ook als de rest ook met rocket launchers zit te smijten ik heb jou niet op 1 t/m 5 plaats gezien hoor :nea:[/quote]

Wat wil je, ik ik kom in spawn en word meteen gekild door een rocket launcher, echt niet leuk joh, maar kom ontopic nu 😛

0
  20. User  avatar
    1040 XP

[quote]Wat wil je, ik ik kom in spawn en word meteen gekild door een rocket launcher, echt niet leuk joh, maar kom ontopic nu :P[/quote]

daarom had ik ook maar lacunvher gepakt. en ik hoor bij 5 % beste iedereen
    en bij de 3,5 van deze week

0
  21. User  avatar
    403 XP

[quote]daarom had ik ook maar lacunvher gepakt. en ik hoor bij 5 % beste iedereen
    en bij de 3,5 van deze week[/quote]

Had ik gister ook last van in Corinth Crossing iemand met rocket launcher die schoot steeds op mij maar ging vaak ook zelf dood.

0
  22. User  avatar
    1755 XP

Waar kan je zien hoeveelste beste je bent van de week ? had het ook aan vinni gevraagd, maar snap het nog altijd niet.

0
  23. User  avatar
    670 XP

[quote]Waar kan je zien hoeveelste beste je bent van de week ? had het ook aan vinni gevraagd, maar snap het nog altijd niet.[/quote]

zodra je online gaat krijg je een venster en daar staat het dan gewoon op

0
  24. User  avatar
    492 XP

Ik had laatst 31 kills om 4 deaths 🙂 Heb er alleen geen plaatje van :$ maar jullie geloven me wel he jongens? 😀 Ik ben geen top-gamer maar ook niet slecht volgens mij… Of moet ik me maar weer terugtrekken naar het aanrecht? XD lol

0
  25. User  avatar
    2574 XP

[quote]Ik had laatst 31 kills om 4 deaths 🙂 Heb er alleen geen plaatje van :$ maar jullie geloven me wel he jongens? 😀 Ik ben geen top-gamer maar ook niet slecht volgens mij… Of moet ik me maar weer terugtrekken naar het aanrecht? XD lol[/quote]

laat dat aanrecht maar even zitten :O

0
  26. User  avatar
    800 XP

Haha. netjes hoor.. 😛
    Wat is je meeste kills in 1 keer zonder dood te gaan dan? 😉
    Kun je wel zien bij je statistieken op KZ, die van mij is 7..

Gr. Justin ;)!

0
  27. User  avatar
    492 XP

[quote]Haha. netjes hoor.. 😛
    Wat is je meeste kills in 1 keer zonder dood te gaan dan? 😉
    Kun je wel zien bij je statistieken op KZ, die van mij is 7..

Gr. Justin ;)![/quote]

Mmmmmh je hoogste moordlust bedoel je? Ik weet die van mij niet uit mijn hoofd, ben nu niet in de buurt van mijn PS3 (Nooooo my precioussss). Volgens mij had ik wel iets dat daar in de buurt zat, 10 ofzo… Kan ik dat ook zien op Killzone.com?

0
  28. User  avatar
    6621 XP

[quote]Mmmmmh je hoogste moordlust bedoel je? Ik weet die van mij niet uit mijn hoofd, ben nu niet in de buurt van mijn PS3 (Nooooo my precioussss). Volgens mij had ik wel iets dat daar in de buurt zat, 10 ofzo… Kan ik dat ook zien op Killzone.com?[/quote]

Score boeit niet, sowieso al top dat je gamed tochhh 😛

Ik krijg killzone deze week ook. Me ownage skillzzz laten zien als ik het een beetje kan :P:unsure:

0
  29. User  avatar
    492 XP

Het is echt een tof spel. Ik speel nu wat meer op mijn relatief nieuwe nWo account (ik ben gerecruit bij Killzone) en noobs doodmaken is echt lachen :p

0
  30. User  avatar
    57 XP

Mijn best is … 72/17

0
  31. User  avatar
    800 XP

[quote]Mmmmmh je hoogste moordlust bedoel je? Ik weet die van mij niet uit mijn hoofd, ben nu niet in de buurt van mijn PS3 (Nooooo my precioussss). Volgens mij had ik wel iets dat daar in de buurt zat, 10 ofzo… Kan ik dat ook zien op Killzone.com?[/quote]

Kweenie dat zou je zelf ff moeten kijken..
    Kheb ut all1n op de ps3 gezien.. 😉

0
  32. User  avatar
    2449 XP

nice. mijn record is 122-20 op corinth crossing xD das ongeveer 6.05 :prop:

0
  33. User  avatar
    492 XP

Mijn hoogste moordlust was 14 heb het gecheckt op mijn ps3. Nicccce :prop:

0