Topic: Windows automatische updates

11 april 2009om 19:39

Ik kan geen wijzigingen meer aanbrengen in het automatische update menu van me windows xp computer:O het is zo helemaal grijs van dat het geblokkeerd is en dat je er niks aan kan veranderen:( Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken zodat ik wel weer wijzigingen aan kan brengen in dit menu???

7 reacties

1. User  avatar
    110 XP

Heb je wel een legitieme versie van windhoos. Misschien dat dat het probleem is.

0
  2. User  avatar
    278 XP

Ben je adminstrator/beheerder?? Anders kan je bijna niets doen met je pc.

0
  3. User  avatar
    6621 XP

[quote]Heb je wel een legitieme versie van windhoos. Misschien dat dat het probleem is.[/quote]

Daar ligt het nooit aan.

0
  4. User  avatar
    1377 XP

Misschien heb je last van het [url=http://www.google.nl/search?q=conficker&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a]conficker virus[/url]. Het is vrij makkelijk te verwijderen trouwens.

0
  5. User  avatar
    522 XP

Heb net een site gevonden waarop iemand een bestandje had geplaatst en door dat te downloaden en uit te voeren doet hij het nu wel weer:D dus dit topic kan gesloten worden:lock:

0
  6. User  avatar
    1377 XP

[quote]Heb net een site gevonden waarop iemand een bestandje had geplaatst en door dat te downloaden en uit te voeren doet hij het nu wel weer:D dus dit topic kan gesloten worden:lock:[/quote]
    Was het nou uiteindelijk dus dan toch het Conficker virus?

0
  7. User  avatar
    1040 XP

had ook last van dat vrius is nu weg:D

0