Topic: Resistance 3?¿?¿

12 april 2009om 16:39

Ik heb al een tijdje zitten rondsnuffelen op het Internet en er wordt hier gesproken over dat er in Februari 2009, Resistance 3 wordt aangekondigd.
Heeft iemand van jullie misschien hier misschien iets van gezien.

Of moet ik nou wachten tot 2012 omdat eerst Ratchet and Clank nog moet uitkomen?¿

17 reacties

1. User  avatar
    931 XP

Als R3 uitkomt.. wie zou de hoofdpersoon zijn? Want de vorige werd doodgeschoten

0
  2. User  avatar
    1536 XP

Februari 2009 :’)?

@Joost
    Dude, ik heb hem nogniet uitgespeeld XD

0
  3. User  avatar
    3388 XP

Denk dat ie 210 bedoelt he:P Maar ik hoop het voor je vindt het zelf een beetje zuig

0
  4. User  avatar
    234 XP

Heb je al de PSP-versie gespeeld?

0
  5. User  avatar
    1191 XP

nee, ik moet nog steeds een PSP kopen

ze zeiden dat Capelli nu de hoofdpersoon werd

0
  6. User  avatar
    1755 XP

Ik hoop niet dat er een derde komt, want resistance is niets vergeleken met K2 en COD 😛 nu vind ik hem slecht eigenlijk.

0
  7. User  avatar
    7143 XP

ik vond de tweede niet echt zo goed
    geef mij maar killzone2
    en dat die mensen maar aan iets anders beginnen te werken

0
  8. User  avatar
    3343 XP

Ik heb er niets van gehoord maar dacht zelf dat Capelli de hoofdpersoon werd.

[b]PS: Mensen, als jullie dingen gaan veraden van Resistance 2 zet dat in een spoiler [.SPOILER]tekst[./SPOILER] (punten weghalen).[/b]

0
  9. User  avatar
    3388 XP

[quote]nee, ik moet nog steeds een PSP kopen

ze zeiden dat Capelli nu de hoofdpersoon werd[/quote]

PSP resistance zuigt echt te hard niet doen dus! Tenzij je al een PSP wou:P Maar ik had het niet alleen voor resistance gedaan!

0
  10. User  avatar
    2449 XP

Ik verwacht deel 3 op de E3 van dit jaar:)

0
  11. User  avatar
    1983 XP

Resistance 2 is eigenlijk al geavanceerd vergeleken met andere games. Zelf vind ik het een beetje op Halo lijken maar dan mooier. En Team Deathmatch 30 vs 30 is echt vet. En ik heb een keer gelezen dat er 5 delen komen. Volgens bepaalde bronnen zijn Capelli en NAthan in Zuid-Amerika gestrand. Ja Nathan is misschien dood. Ik denk van niet omdat Capelli hem misschien wel een headshot gaf maar daardoor denk ik dat zijn Chimera kant weg is. De andere delen zullen in andere continenten worden afgespeeld. Azië en Afrika.

0
  12. User  avatar
    1191 XP

[b]Niet lezen als je Resistance 2 niet hebt uitgespeeld![/b]

[spoiler]
    Als je het spel hebt uitgespeeld zie je dat Joseph Capelli Nathan Hale doodschiet omdat hij volledig getransformeerd is in een Chimera.
    En nu gaat het verhaal waarschijnlijk verder met Capelli[/spoiler]

0
  13. User  avatar
    1983 XP

[quote][b]Niet lezen als je Resistance 2 niet hebt uitgespeeld![/b]

[spoiler]
    Als je het spel hebt uitgespeeld zie je dat Joseph Capelli Nathan Hale doodschiet omdat hij volledig getransformeerd is in een Chimera.
    En nu gaat het verhaal waarschijnlijk verder met Capelli[/spoiler][/quote]

Maar we zien niet dat Nathan Hale ook echt neervalt en tegenwoordig weet volgensmij iedereen al wat er in Resistance 2 is gebeurd.

0
  14. User  avatar
    2 XP

[quote]Als R3 uitkomt.. wie zou de hoofdpersoon zijn? Want de vorige werd doodgeschoten[/quote]

Dat denk je maar!

Maar verraad nou niks er zijn nog mensen die hem niet uitgespeeld hebben!

Ontopic:

Kijk eerst uit naar de nieuwe R&C en dan zien wel verder 😀

0
  15. User  avatar
    327 XP

je weet nooit zeker of ie dood is 😛 misschien verzinne ze wel wat dat ie blijft leven ofzo.

0
  16. User  avatar
    278 XP

Chimera zijn instaat tot regeneratie en aangezien hij ook de powers van Daedalus heeft over genomen. Wie weet..

0
  17. User  avatar
    1536 XP

[quote]Maar we zien niet dat Nathan Hale ook echt neervalt en tegenwoordig weet volgensmij iedereen al wat er in Resistance 2 is gebeurd.[/quote]
    Lees eerst de 3e reactie ofzo.

0