De laatste tijd heb ik veel dat er een fout optreed en ik afgemeld wordt bij Playstation Network. Dit is enorm vervelend vooral als je bijvoorbeeld bij Killzone 2, 5 turretkills hebt, maar ze dus niet mee zullen tellen voor je lintje.
Nu is mijn vraag is er iets wat dit probleem kan oplossen, of ligt het gewoon aan mijn (draadloos) internet?
P.S Het draadloos internet op mijn laptop blijft wel altijd werken.

Bij mij vliegt PSN er ook vaak uit ja 🙁
Veel netwerk error. Vaak uit een potje gegooid 🙁
Denk daarom die onderhoud volgende week 😉
Gebeurde bij mij ook zonet was net leuk bezig en floep. :nea:
Misschien omdat je draadloos internet hebt.. ik heb zelf met kabel en heb er zelden last van.. En ja dan ben ik wel elke dag online :laughbounce:
[quote]Misschien omdat je draadloos internet hebt.. ik heb zelf met kabel en heb er zelden last van.. En ja dan ben ik wel elke dag online :laughbounce:[/quote]
Ja zal er vast wel mee te maken hebben, maar zo vaak zoals ik het de laatste tijd heb…:O Had het 5 minuten geleden opnieuw.:ninja_hide:
Heb het de laatste tijd veel met Skate 2. 🙁 Ik heb ook draadloos internet maar het is inderdaad behoorlijk irritant. Ben wel blij dat ik niet de enige ben. 🙂
[quote]Heb het de laatste tijd veel met Skate 2. 🙁 Ik heb ook draadloos internet maar het is inderdaad behoorlijk irritant. Ben wel blij dat ik niet de enige ben. :)[/quote]
Zo te zien ligt het meer aan het PSN, hopelijk zorgt het onderhoud van zaterdag ervoor dat het niet meer gebeurt…
P.S Laatste 5 minuten opnieuw 2x een error :S Kan toch niet!
[quote]Zo te zien ligt het meer aan het PSN, hopelijk zorgt het onderhoud van zaterdag ervoor dat het niet meer gebeurt…
P.S Laatste 5 minuten opnieuw 2x een error :S Kan toch niet![/quote]
Ja, ik hoop ook dat het helpt!