Topic: [TR] Resistance 2 alleen tegen Resident Evil 5

18 april 2009om 00:21

Hee

ik wil Resistance 2 ruilen tegen Resident evil 5 trouwens tegen Kilzone 2 is ook goed. [b]Alleen tegen die 2 game[/b]

16 reacties

1. User  avatar
    653 XP

Niemand 🙁

0
  2. User  avatar
    3388 XP

Vindt je het gek? Niet zo veel mensen hier hebben Resident Evil 5….. EN dit is spam want er zit nog geen dag tussen………

0
  3. User  avatar
    3650 XP

Ik denk eerlijk dat niemand dit zal doen boempje! RS2 is al een stuk ouder. En is 2de hands niet meer dat 40 inc verzenden waard!!!!!

RE5 is nog wel waar waard! Aangezien die wat nieuwer is. Ik denk dus als je RS2 kwijt wil je iets anders moet verzinnen 😉

0
  4. User  avatar
    653 XP

Hmmm. Bij media markt is RS2 gewoon 60 euro en RE5 is ook 60 euro dus heel raar vind ik het nou ook niet

0
  5. User  avatar
    670 XP

[quote]Vindt je het gek? Niet zo veel mensen hier hebben Resident Evil 5….. EN dit is spam want er zit nog geen dag tussen………[/quote]

als of jij nooit spamt……………………..

0
  6. User  avatar
    3388 XP

[quote]als of jij nooit spamt……………………..[/quote]

Zo’n beetje iedereen spamt en daar wordt ook wat over gezegd:P But anyway mischien lukt het je met bij betaling….. of kijk op marktplaats….. De mijne krijg je niet daar is ie veel te leuk voor ^^

0
  7. User  avatar
    1755 XP

Ik heb hem ook te ruil, tege eender welk, zeg maar iets die ik wil 😛 checkt mijn topic

0
  8. User  avatar
    653 XP

Hij mag ook geruild worden tegen kilzone 2 .

0
  9. User  avatar
    3343 XP

Even als toevoeging, denk je nu echt dat er mensen zijn die topgames als Resident Evil 5 en Killzone 2 gaan ruilen tegen Resistance 2, ookal zitten ze in dezelfde prijsklasse? Ik heb Resistance 2 en ik kan zeggen dat ik nooit mijn Resident Evil 5 of Killzone 2 voor Resistance 2 zal ruilen.

0
  10. User  avatar
    753 XP

Zoveel is Resistance 2 waard in de winkel, maar ik had hem bij Consoleshop bestelt voor 29 euro zonder verzendkosten.

0
  11. User  avatar
    653 XP

[quote]Even als toevoeging, denk je nu echt dat er mensen zijn die topgames als Resident Evil 5 en Killzone 2 gaan ruilen tegen Resistance 2, ookal zitten ze in dezelfde prijsklasse? Ik heb Resistance 2 en ik kan zeggen dat ik nooit mijn Resident Evil 5 of Killzone 2 voor Resistance 2 zal ruilen.[/quote]

Ja nou post dan gewoon niks :S

AUB mensen post niks als je niet wilt ruilen 2 paginas vol met alleen spams 😉 Vind je het niet goed dat ik die game wil ruilen is jou probleem post het gewoon niet

0
  12. User  avatar
    7143 XP

ik zou mijn RES5 en killzone 2 NOOIT WEGDOEN VOOR ZO EEN GAME als res2 vond die gewoon niks hebben

0
  13. User  avatar
    653 XP

[quote]ik zou mijn RES5 en killzone 2 NOOIT WEGDOEN VOOR ZO EEN GAME als res2 vond die gewoon niks hebben[/quote]

Heb je stront in je ogen :ranting: REAGEER GEWOON NIET ALS JE NIET WILT RUILEN!!!!!!!!!

0
  14. User  avatar
    670 XP

[quote]Ja nou post dan gewoon niks :S

AUB mensen post niks als je niet wilt ruilen 2 paginas vol met alleen spams 😉 Vind je het niet goed dat ik die game wil ruilen is jou probleem post het gewoon niet[/quote]

het is de waarheid

0
  15. User  avatar
    1040 XP

Ah kom op laat die boemtje nou met rust. als hij zo graag dat spel wil proberen te ruilen, laat hem dan. hij doet toch niks fout? en als hij liever niet heeft dat er op deze pagina gespamd word, doe dat dan ook niet. wees dan ff volwassen

( al valt dit bericht waarschijnlijk wel onder spam)

0
  16. User  avatar
    915 XP

^ hij is of echt dom of probeert iemand flink optelichten want r2 is never nooit even veel waard als killzone 2 of re5, dus ik meld dat gwn effe…hahah

0