Ik was wel benieuw wat jullie voor ideeën hebben voor een nieuwe gta (als die er komt).
Ik heb zelf wel een paar ideeën.
Zo moet het weer gta san andereas achtig worden. Veel bergen en veel natuur zo dat de monstertruck terugkomt en je lekker kan stunten. BIjv. dat er 1 grote stad is en verder alleen natuur en bergen en hier en daar een klein dorpje. De map moet dan groter zijn San Andreas. Zeg maar 2x de San Andreas map. De vliegtuigen moeten ook weer terugkomen.
Wat zijn jullie ideeën?

Ik zou een grote stad willen hebben en dan kan je er ook uit naar dorpjes etc. Eerst zou ik ook wel een San Andreas Stories willen hebben op de PSP.
Vliegtuigen terug idd grotere map maar vooral meer afwisseling en ook leukere/grappigere missies.
Dus zoals San Andreas want sommige missies waren geniaal 😛
-meer gebouwen in kunnen (inbreken ofzo?)
-coop story mode? (vast wel mogelijk als je handlangers kunt inhuren ofzo!)
-leuke missies
-meer dingen te doen, bv; parachute springen, huizen kopen/bouwen (het idee dat je meer macht hebt in de stad), auto’s modden, winkel eigenaar worden?, wapens modden, etc
-betere besturing
[quote]Ik was wel benieuw wat jullie voor ideeën hebben voor een nieuwe gta (als die er komt).
Ik heb zelf wel een paar ideeën.
Zo moet het weer gta san andereas achtig worden. Veel bergen en veel natuur zo dat de monstertruck terugkomt en je lekker kan stunten. BIjv. dat er 1 grote stad is en verder alleen natuur en bergen en hier en daar een klein dorpje. De map moet dan groter zijn San Andreas. Zeg maar 2x de San Andreas map. De vliegtuigen moeten ook weer terugkomen.
Wat zijn jullie ideeën?[/quote]
Er komt een game uit die heet Fuel… die heeft zo’n 15.000 Km² aan vrij begaanbaar terrein. Misschien schiet ik wat te hoog :unsure: maar het zou me toch wat zijn…. ^^
Mijn ideeën voor de volgende GTA?
….Heb je ff? :p
-HUUUUGE maps 😀
-Vliegtuigen
-Online multiplayer
-Een RolePlayingGame 😉 (me loves Rpg’s)
-Clansupport
-Veel minigames zoals bij GTA san andreas (taxi , ambulance, trucker etc..etc..)
-De kleine details die ze bij GTA IV niet hebben toegevoegd. 🙁
Denk hierbij aan een vrachtwagen die zn bak niet kan kiepen, heftruck die nix kan optillen etc..
-en een splitscreen mode! Dit miste ik bij alle vorige GTA’s, ik wil samen met mn broertjes kunnen free-roamen en lekker elkaar kunnen afschieten. 😀
En nog een hele hoop meer lol.
grafische uiterlijk van gta iv en de rest allemaal van sa en dan voornamelijk de cheats 😛
-Andere stad zoals Las Vegas
-Leukere Multiplayer
Andere locatie idd met meer bossen en bergen:P Grafisch mag het veeeeeeel beter worden. Het moet weer een beetje SA achtig worden:P En niet te missen : ONDERWATER ZWEMMEN!
Conclusie: GTA San Andreas 2x zo groot, in GTAIV stijl 😀
Alles moet bijna weer het zelfde worden als GTA SA, wat ik graag wil zien in Gta V is:
-Betere snelwegen, met GTA IV is het zo krap en veel bochten.
-Afwisseling in het gebied natuur/stad enzo.
-Auto’s tunen, heb ik heel erg gemist in GTA IV.
-Weer gezellig met 2 spelers spelen.
-Als je achterom kijkt met GTA IV en SA ook springt er opeens een auto voor je en boem, dat moeten ze verbeteren vind ik.
-Nieuw camera beeld voor in Auto’s/motors dat je in de cockpit zit.
-Dat motors sneller gaan met GTA IV gaan ze trager dan GTA SA.
-En zelfde cheats als bij SA daar zaten leuke bij, met GTA IV zijn ze simpel en saai.
Dat bijhouden van je lichaam vond ik echt (..) in SA.. voor de rest was ie wel heel relaxed. Ik zou bijna willen dat de graphics ook teruggeschroefd worden.. Het loopt me allemaal net iets te traag. Dus ik kijk wel uit naar SA II:)