Topic: ps3 media server

21 april 2009om 16:19

Hallo, ik heb een vraagje: Ik wil graag ps3 media server gebruiken, maar hij vindt mijn ps3 niet.. Ik heb Norman Virus Control.. misschien dat het daaraan kan liggen.
Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik het graag,

groetjes Niels
:prop:

17 reacties

1. User  avatar
    3388 XP

Je pakt je computer en smijt hem hard tegen de muur aan…….
    Staat je PC wel aan als je hem gebruikt?

0
  2. User  avatar
    848 XP

Wat voor firewall heb je draaien, misschien dat die het is.

[quote]Je pakt je computer en smijt hem hard tegen de muur aan…….
    Staat je PC wel aan als je hem gebruikt?[/quote]

Niet reageren gewoon op het minnetje drukken.

0
  3. User  avatar
    495 XP

haha ja … xD <<, iemand miss een oplossing?? =D

0
  4. User  avatar
    495 XP

[quote]Wat voor firewall heb je draaien, misschien dat die het is.

Niet reageren gewoon op het minnetje drukken.[/quote]

lol, ik heb norman alles geprobeerd.. ik kom er nie uit

0
  5. User  avatar
    848 XP

Ik gebruik een ander programma dus weet niet hoe het werkt.
    Misschien even als test, zet windows media player is aan als server.

[quote]Kies onder “Mediabibiotheek” de optie “Media delen” en vink aan “Mijn mediabestanden delen”[/quote]
    Zie je hem dan wel op je ps3 (kan eventjes duren).

0
  6. User  avatar
    1381 XP

Heb je de [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/het-gebruik-van-de-java-ps3-media-server-5199.html]tutorial[/url] gevolgd?

0
  7. User  avatar
    495 XP

[quote]Heb je de [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/het-gebruik-van-de-java-ps3-media-server-5199.html]tutorial[/url] gevolgd?[/quote]

Ja, die heb ik gevolgd alleen bij stap 2 doet hij het niet, hij vindt mijn ps3 niet. En ik heb geen idee of het aan mijn firewall ligt..

0
  8. User  avatar
    495 XP

[quote]Ik gebruik een ander programma dus weet niet hoe het werkt.
    Misschien even als test, zet windows media player is aan als server.

Zie je hem dan wel op je ps3 (kan eventjes duren).[/quote]

Dit doet hij ook niet 🙁 als ik op OK druk is hij even bezig.. maar dan blijft hij op het zelfde schermpje staan :O

0
  9. User  avatar
    848 XP

Ok raar. Doe je firewall is uit en probeer het dan nog eens.

0
  10. User  avatar
    495 XP

[quote]Ok raar. Doe je firewall is uit en probeer het dan nog eens.[/quote]

en zelfs dat doet hij niet… schiet mij maar lek :O
    ik denk dat er een programma’tje op de achtergrond draait die tegenwerkt ofzo :O

0
  11. User  avatar
    848 XP

Mmmm, ik weet er ook niet zoveel van af. Sorry, ik kan je niet verder helpen.
    Iemand anders???

0
  12. User  avatar
    1377 XP

[quote]Mmmm, ik weet er ook niet zoveel van af. Sorry, ik kan je niet verder helpen.
    Iemand anders???[/quote]
    Niet echt nodig om dan te reageren?

Het zou nog kunnen dat je een bepaalde poort moet open zetten voor je media server?

Ik heb je topic ook ff verplaats naar het juiste forum; hij hoort duidelijk niet onder feedback terecht!

0
  13. User  avatar
    495 XP

[quote]Niet echt nodig om dan te reageren?

Het zou nog kunnen dat je een bepaalde poort moet open zetten voor je media server?

Ik heb je topic ook ff verplaats naar het juiste forum; hij hoort duidelijk niet onder feedback terecht![/quote]

okay dankje, ik ben nieuw hier :prop:

0
  14. User  avatar
    495 XP

[quote]Mmmm, ik weet er ook niet zoveel van af. Sorry, ik kan je niet verder helpen.
    Iemand anders???[/quote]

helaas, toch bedankt voor de moeite :happy:

0
  15. User  avatar
    77 XP

en trouwens er was een keer(volgens mijn 2.70) een update dat iets veranderde aan de media server dingen. hij stottert nu als de hell. je moet echt heel goed tweaken moet je het stotteren weg willen hebben. en ook de juiste codec packs

0
  16. User  avatar
    151 XP

je moet ten allen tijden, PS3 media server toestemming geven/goedkeuren in je antivirus/firewall programma.
    Ik gebruik PS3 mediaserver op Windows 7 met Kaspersky internet security + de juiste codec pack.
    en draait als een tierelier…

Peace

0
  17. User  avatar
    495 XP

[quote]je moet ten allen tijden, PS3 media server toestemming geven/goedkeuren in je antivirus/firewall programma.
    Ik gebruik PS3 mediaserver op Windows 7 met Kaspersky internet security + de juiste codec pack.
    en draait als een tierelier…

Peace[/quote]

Het rare is dat ik helemaal geen melding krijg van Norman.. denk dat ik toch maar is andere antivirus ding erop moet pleuren :shrug: .. zucht.. 😛

-Niels

0