Topic: Nieuwe ranks

22 april 2009om 14:29

die nieuwe ranks zijn ongeloofelijk :O
ik ben nu 2 sterren met streepje 😛
maar voor 3 sterren met streepje is onmogelijk xD
welke rang zijn jullie nu ??

in totaal dus 3 nieuwe ranks 😛

8 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Ik ben zelfde asl jou nis xD Zag ik ook vandaag xD

0
  2. User  avatar
    1040 XP

ben 1 ster met 2 streepjes. vind wel vet dat ze erbij gedaan hebben. alleen vergeleken met die andere ranks duurt het eeuwen om naar de volgende te gaan

0
  3. User  avatar
    492 XP

Ben nog gewoon generaal. Toen ik alle ranks al had heb ik minder fanatiek om punten gespeeld en heb ik wat meer gesniperd. En ja in die korte games in grote levels ben je dan al blij als je 30 kills hebt O_o…. Heb hem wel bijna, die ster met die streepjes :p

En inderdaad, voor die laatste rank moet je best wel een sick fuck with no life zijn XD lol

0
  4. User  avatar
    2574 XP

[quote]Ben nog gewoon generaal. Toen ik alle ranks al had heb ik minder fanatiek om punten gespeeld en heb ik wat meer gesniperd. En ja in die korte games in grote levels ben je dan al blij als je 30 kills hebt O_o…. Heb hem wel bijna, die ster met die streepjes :p

En inderdaad, voor die laatste rank moet je best wel een sick fuck with no life zijn XD lol[/quote]

alleen de beste 25 hebben hem tot nu toe xD:|:O:horny:

0
  5. User  avatar
    2449 XP

[quote]Ben nog gewoon generaal. Toen ik alle ranks al had heb ik minder fanatiek om punten gespeeld en heb ik wat meer gesniperd. En ja in die korte games in grote levels ben je dan al blij als je 30 kills hebt O_o…. Heb hem wel bijna, die ster met die streepjes :p

En inderdaad, voor die laatste rank moet je best wel een sick fuck with no life zijn XD lol[/quote]

Shame on you:P
    in Pyrrhus Rise en 1 heel potje snipen kan je met gemak 60-3 halen ofzo xD. Maarja nu hebben 26 hem… Kwil die ook van 100.000 punten xD maar gaat veel spelen worden, gelukkig next week vakantie.

0
  6. User  avatar
    492 XP

a maar ik zit bijna nooit op phyrrus rise… Vaak zit ik in bloodgracht, en daar ontglippen mensjes toch vaak je vizier. Ik ben ook geen top sniper hoor. En een kind van een kennis heeft cola op mijn controller gemorst en nu gaat de syntaxx van die controller berserk als ik ga sniperen :p

0
  7. User  avatar
    2574 XP

[quote]a maar ik zit bijna nooit op phyrrus rise… Vaak zit ik in bloodgracht, en daar ontglippen mensjes toch vaak je vizier. Ik ben ook geen top sniper hoor. En een kind van een kennis heeft cola op mijn controller gemorst en nu gaat de syntaxx van die controller berserk als ik ga sniperen :p[/quote]

ik ben ook niet goed in sniper xD:shrug:
    @mod
    topictiel kan nou wel worden gewijzigd in:
    Hardcore rangs

0
  8. User  avatar
    3388 XP

lol:P Kan je weer gaan levelen 😀 beter toch…. kan je weer iets erbij halen:P Ze moeten ook een perk system gaan maken^^

0