Forum

Topic: Is het mogelijk..?

Anoniem's avatar

is er een mobiele versie van sense:P? zou top zijn, was ik 24 uur online:yahoo:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Kan je gewoon niet interneten op je mobilie en dan www.ps3-sense.nl intikken?

  2. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    al geprobeerd, is mogelijk maar kan niet inloggen:'(. login ik instuurtie me door naar dat schermpje dan je 5 sec. moet wachten en dan ben ik uitgeloged xD

  3. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    al geprobeerd, is mogelijk maar kan niet inloggen:'(. login ik instuurtie me door naar dat schermpje dan je 5 sec. moet wachten en dan ben ik uitgeloged xD

    Klopt, hebben heel veel sites. Online soccer manager heeft dat ook, u bent succesvol ingelogd, 1 sec later ben je weer uitgelogd :shrug:

  4. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    daarom vroeg ik juist of er een mobiele versie was:P, waarschijnlijk ff wachten tot v3

  5. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    daarom vroeg ik juist of er een mobiele versie was:P, waarschijnlijk ff wachten tot v3

    Denk dat het iets moeilijker ligt, het moet ondersteund worden door de browser van je telefoon. Dat kan nog wel eens een probleem worden denk ik.

  6. 213 XP
    Bart013's avatar

    Qua inloggen/posten zal het wat moeilijker gaan, maar kun je niet de RSS feed toevoegen op je mobiel?

    EDIT: Hehe 2 minuten later kwam ik dit tegen http://www.hubdog.com/c/419400/preview

  7. 537 XP
    acardipane's avatar

    Ziet er mooi uit…. jammer dat ik niet zo’n gsm heb…

  8. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    Denk dat het iets moeilijker ligt, het moet ondersteund worden door de browser van je telefoon. Dat kan nog wel eens een probleem worden denk ik.

    ja , maar safari van iphone deed hij het ook niet :dizzy:
    getest op iphone en samsung m8800

  9. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Ik op nokia 5800, iphone is ook soort telefoon he.

  10. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    en als je nou eens inlogd, en er in je scherm uitgelogd staat, maar toch eens naar nieuwe berichten gaat, dan wordt het miss bijgewerkt

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Op mijn HTC Touch Diamond met Opera Mobile werkt het perfect

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Op mijn PSP werkt ’t ook gewoon goed:P

  13. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Op mijn HTC Touch Diamond met Opera Mobile werkt het perfect

    Mijne werkt nu ook gewoon goed 🙂

    Alleen een mobiele versie kan nooit kwaat xD

  14. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    verdikkeme stomme samsung! 😛

  15. 69 XP
    Tweek's avatar

    ja , maar safari van iphone deed hij het ook niet :dizzy:
    getest op iphone en samsung m8800

    Een mobiele app zou perfect zijn net als die mobiele app van Hyves bijvoorbeeld voor de Iphone…xD

  16. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Op PSP werkt het inderdaad goed. 😛

  17. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    verdikkeme stomme samsung! 😛

    Myn samsung werk gewoon 🙂 Omnia 🙂
    Niet optimaal hoor 😛
    Only netwerk probeer die is 🙂
    Die loopt bij mij lekker
    net als hyves en zo 🙂

  18. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Het zou mischien wel mooi zijn als er een speciale versie komt idd^^ Anders moet je opera instalerern:P