Topic: GRATIS host!

23 april 2009om 21:46

Dus jij hebt een host nodig?
jij wilt een website erop zetten? DAT KAN!
geef een goede reden waarom jij deze host nodig hebt en hij is van jou!
[b] Wat krijg je? [/b] [i]sub domein met email![/i]

Er zijn er nog 3 over!
Succes!

19 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

IK heb host nodih voor mijn clan 🙂

0
  2. User  avatar
    127 XP

[quote]IK heb host nodih voor mijn clan :)[/quote]

met een reden bedoel ik echt een goede reden!

max. 1 inzending

0
  3. User  avatar
    3343 XP

Ik wil zo graag een host omdat ik graag groot wil worden met film en montage. Ik wil er later ook wat mee doen en wilde zelf binnenkort een eigen host kopen om al mijn filmpjes op te uploaden. Ik kan bijna mijn HD camera kopen (€2000,-), daarom wil ik die host, om heel groot te worden. Zoals (misschien) een aantal bezoekers van PS3-Sense weten. ([url]www.mastermovies.nl[/url]) Die zijn heel bekend geworden met film, zoiets wil ik ook gaan doen.

0
  4. User  avatar
    653 XP

[quote]Ik wil zo graag een host omdat ik graag groot wil worden met film en montage. Ik wil er later ook wat mee doen en wilde zelf binnenkort een eigen host kopen om al mijn filmpjes op te uploaden. Ik kan bijna mijn HD camera kopen (€2000,-), daarom wil ik die host, om heel groot te worden. Zoals (misschien) een aantal bezoekers van PS3-Sense weten. ([url]www.mastermovies.nl[/url]) Die zijn heel bekend geworden met film, zoiets wil ik ook gaan doen.[/quote]

Nou als je beroemt word heb ik je gekent:P En wil ik een handtekening

0
  5. User  avatar
    209 XP

Dan raad ik je hosting2go.nl ofzoiets aan Sjoerd. Dat kost je 24,- per jaar en is het beste wat je kunt krijgen voor die prijs.

0
  6. User  avatar
    127 XP

versio.nl :$

0
  7. User  avatar
    670 XP

ik heb er 1 nodig omdat ik graag me portfolio online wil zetten 😀 en zo voor mensen
    en later fotografie er op zetten van snowboard sessie en party’s waar ik ben geweest

0
  8. User  avatar
    3388 XP

Ik wil er 1 om het laatste clan nieuws op te zetten van onze clan zodat alles wat duidelijker is en iedereen zijn afspraken kan nakomen!! En om er toernooien en trainingen op te zetten:P En het is gewoon handig…… beter als dat *** freewebs wat zo traag is als de pest

0
  9. User  avatar
    127 XP

sjoerd krijgt een host! nog meer plekken beschikbaar 😉

0
  10. User  avatar
    3388 XP

Ik was er vergeten bij te zetten dat ik een nieuwe PSP site wou gaan maken:p Heb al wat scripters enzo en al nieuwsposters nou alleen de site nog (A) En dan wou ik naast die PSP site een slashertje maken voor m’n clan dus [url]www.desite.nl/clan[/url] 😀 Dat was het eigenlijke idee^^ Maar dacht boeit jullie toch niet want dan ga ik proberen PSP-hacks.nl te verhuizen ^^

0
  11. User  avatar
    1040 XP

Ik heb een host nodig, omdat ik moet kunnen programmeren voor mij studie, verder is het handig voor mijn clan. en ik zou graag zelf eens een hele site opbouwen. Het is altijd al een droom geweest van mij om een eigen site te hebben, maar ik heb niet zo veel geld helaas.

leuk dat je deze actie doet:)

0
  12. User  avatar
    2449 XP

Ik zou graag een host willen ook vanwege de clan waar ik in zit. Alleen ik neem in een clan zitten zeer serieus, ik wil groot worden met mijn clan en dat is ons eerder al gelukt alleen helaas was ik toen nog niet in de clan. Al hebben wij nog geen site en dat hoort toch wel bij een echte clan.
    Mijn passie is gaming en daar wil ik dus ook zelf groot mee worden. Een clansite is zeer handig ook want natuurlijk dat topic in het Clan forum is of course niet veel vergeleken een host. Met een host wordt onze clan ook nóg wat serieuzer genomen. En je moet toch ergens beginnen, ik zou de host zien als een nieuw hoofdstuk in een boek. We hebben ook al veel goeie photoshoppers in de clan. Het begin is er al:)

0
  13. User  avatar
    127 XP

helaas heb ik geen extra domein namen, dus het word echter een subdomein, zoals al vermeld stond, nogmaals

0
  14. User  avatar
    2449 XP

[quote]helaas heb ik geen extra domein namen, dus het word echter een subdomein, zoals al vermeld stond, nogmaals[/quote]

En wat houdt een subdomein in?:$

0
  15. User  avatar
    127 XP

[url]www.jounaam.mijnwebsite.nl[/url]
    dat bedoel ik 🙂

btw check : [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/ps3-sense-verschillende-games-party-8324.html]klikhier[/url]

0
  16. User  avatar
    2449 XP

[quote][url]www.jounaam.mijnwebsite.nl[/url]
    dat bedoel ik 🙂

btw check : [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/ps3-sense-verschillende-games-party-8324.html]klikhier[/url][/quote]

Oooow das niet erg heur.. wel een klein beetje jammer maar niet zo erg:D

0
  17. User  avatar
    127 XP

[quote]Oooow das niet erg heur.. wel een klein beetje jammer maar niet zo erg:D[/quote]

sorry daarvoor, aangezien ik vroeger altijd problemen had met een goeie gratis host, en ik gebruik deze host nauwelijks dus dacht ik , ik geef andere een beetje ruimte 😉

0
  18. User  avatar
    1040 XP

ik zou dat graag hebben, als starter maakt me dat niet heel veel uit, heb ik gewonnen?

0
  19. User  avatar
    127 XP

[quote]ik zou dat graag hebben, als starter maakt me dat niet heel veel uit, heb ik gewonnen?[/quote]

pm me even 😛

0