bij uncharted zit ik op 24 schatten, als ik de 35ste vind krijg ik er geen trophies meer bij.. ook niet als ik door ga met de 36ste en 37ste… verschillende keren een flinke stap terug gedaan maar telkens krijg ik er geen meer…
heeft iemand dit ook al eens gehad???

Hoe kan je op de 24 zıtten en daarna de 35e vınden ?
[quote]Hoe kan je op de 24 zıtten en daarna de 35e vınden ?[/quote]
typfout? Speel je op een savegame die je al had voor de trophypatch of niet?
[quote]typfout? Speel je op een savegame die je al had voor de trophypatch of niet?[/quote]
ja typefout.. sollie…
nee ben begonnen met nieuw spel met de patch… en gewoon alle trophies gekregen tot de 35ste…
je moet ook soms opletten dat je controller niet op 2 staat dan komen er ook niet altijd trofees bij …
Misschien even op het officiële forum van Uncharted vragen. (als die er is tenminste) Die hebben er meer verstand van denk ik. Heb je er ook last van als je een New Game opstart?
[quote]Misschien even op het officiële forum van Uncharted vragen. (als die er is tenminste) Die hebben er meer verstand van denk ik. Heb je er ook last van als je een New Game opstart?[/quote]
het was een nieuwe game die ik begonnen ben… zonder te zorgen dat ik zelf zorg dat we off topic gaan maar hebben andere er wel eens last van bij andere games??
[quote]je moet ook soms opletten dat je controller niet op 2 staat dan komen er ook niet altijd trofees bij …[/quote]
is misschien een optie om op te letten… ik ga deze van de week proberen… thnx.. als het zo is laat ik het weten…
ik had er geen last van, ik had ze vanmiddag alle 60 gehaald:D
ik blijf het echt houden… word er gek van… ik ga proberen helemaal opnieuw te beginnen…
[quote]ik blijf het echt houden… word er gek van… ik ga proberen helemaal opnieuw te beginnen…[/quote]
Ja, start opnieuw en dan niet met je spullen maar echt met niks.
Laat je bevinden even hier achter. 😉
hoe bedoel je met je spullen??? ik neem aan dat je bedoeld dat alle savegame/file weg zijn…
ik ben helemaal opnieuw begonnen, alle game data verwijderd.. nieuw patch geinstalleerd…
EN NU WERKT HET WEER… (in ieder geval de trophy gekregen van 35 schatten)
[quote]ik ben helemaal opnieuw begonnen, alle game data verwijderd.. nieuw patch geinstalleerd…
EN NU WERKT HET WEER… (in ieder geval de trophy gekregen van 35 schatten)[/quote]
Dat is goed nieuws. 😀
Ik had het zelfde probleem moest ook helemaal overnieuw beginnen…
[quote]Dat is goed nieuws. :D[/quote]
ja zeker…!!! koste me wel weer een paar uur, was al best ver…
[quote]Ik had het zelfde probleem moest ook helemaal overnieuw beginnen…[/quote]
maar nu werkt het bij mij heel goed.. nog 2 trophies… en dan heb ik mijn platinum… :yahoo: