Topic: Beste PS3-Exclusive’s

26 april 2009om 22:38
[b]Beste PS3-Exclusive’s[/b]

Wat zijn volgens jullie de Beste PS3-Exclusive’s?
En welke vielen bijv. tegen?
Ik verzamel alle Ps3 Exclusive’s maar koop geen slechte.
Ik heb nu: Metal Gear Solid 4 , Little Big Planet en Heavenly Sword.

Greetz

29 reacties

1. User  avatar
    127 XP

geen killzone :P?

0
  2. User  avatar
    502 XP

Die koop ik komende maand 😛 Heb nu Uncharted besteld , en wil misschien Haze bestellen. Is Haze wat?

0
  3. User  avatar
    127 XP

[quote]Die koop ik komende maand 😛 Heb nu Uncharted besteld , en wil misschien Haze bestellen. Is Haze wat?[/quote]

er is een demo van in de psn store, probeer die! ik vond hem een beetje halo achtig

0
  4. User  avatar
    753 XP

Haze zou ik niet kopen, vindt ik niet zo goed, probeer de demo zou ik zeggen :). Uncharted is een goede aankoop. VOor de rest zou ik Killzone 2 nog kopen en Resistance.

0
  5. User  avatar
    533 XP

Hmm… ik zou Gran Turismo 5:Prologue is een keer proberen

0
  6. User  avatar
    915 XP

metalgearsolid, killzone2, uncharted, gran turismo, tekken 5.

0
  7. User  avatar
    502 XP

Ik vond demo van Haze nogal niks zeggend. Heb hem toch maar besteld voor 13,-. Kan echt niet wachten op INFamous en Uncharted 2 , dat gaan de toppers worden. En natuurlijk Heavy Rain.

0
  8. User  avatar
    1100 XP

* Uncharted: drake’s Fortune
    * Killzone 2
    * LittleBigPlanet

dit vind ik de beste

0
  9. User  avatar
    6621 XP

Kingdom hearts staat toch wel op nummer 1 bij mij, al is ie nog niet op de ps3, ik blijf er heilig in geloven datie komt 😀

0
  10. User  avatar
    175 XP

– InFamous, echt geweldig.
    – Heavenly Sword, heb ik in één keer uitgespeeld.
    – Killzone 2, erg goed gemaakt, effecten zijn mooi, heb respect voor ze, maar niet mijn game.

0
  11. User  avatar
    9970 XP

hoe weet je dat infamous geweldig is? die is nog niet eens uit

0
  12. User  avatar
    502 XP

Haha,

Ik heb Heavenly Sword voor 10,- gekocht maar vind er niet zoveel aan. Vooral de stukken waar je met de Sixasis moet richten enzo vond ik niet lekker. Wel uitgespeeld , en prijs-kwaliteit was hij voor mij wel heel goed xD.

0
  13. User  avatar
    1536 XP

De beste is Resistance 2, daarna Killzone 2. De grootste tegenvaller vind ik MGS4

0
  14. User  avatar
    3343 XP

Uncharted 1 perfect en 2 wordt zeker cool met de multiplayer modes, probeer tevens Resistance 1 en 2 en natuurlijk wordt God of War III vet en Heavy Rain ook en Killzone 2 is ook vet. xD

0
  15. User  avatar
    903 XP

Dit word gewoon een duur gamejaar 😛 Teveel goede titels….dat word keuzes maken

0
  16. User  avatar
    502 XP

Of bijbaantjes zoeken :P… Liever een goed jaar met keuzes , dan een slecht jaar waar je moet kiezen tussen poep games of niks. Toch denk ik dat vorig jaar beter was. Omdat veel toch nog uitgesteld gaat worden denk ik.

0
  17. User  avatar
    903 XP

[quote]Of bijbaantjes zoeken :P… Liever een goed jaar met keuzes , dan een slecht jaar waar je moet kiezen tussen poep games of niks. Toch denk ik dat vorig jaar beter was. Omdat veel toch nog uitgesteld gaat worden denk ik.[/quote]

Ik hoop dat je ongelijk hebt….als Modern Warfare 2/Mafia 2/Infamous/Prototype word uitgesteld word ik gek 😛 Maarja Infamous kreeg een vervroegde release date, dus zal wel niet uitgesteld worden

0
  18. User  avatar
    502 XP

[quote]Ik hoop dat je ongelijk hebt….als Modern Warfare 2/Mafia 2/Infamous/Prototype word uitgesteld word ik gek 😛 Maarja Infamous kreeg een vervroegde release date, dus zal wel niet uitgesteld worden[/quote]

MW 2 moet ik dit jaar nog zien. Mafia is wel redeijk af volgens mij , en INFamous en Prototype komen wel dit jaar uit denk ik. Ik bedoelde meer een God Of War 3, Borderlands etc. En MW 2 twijfel ik ook.

0
  19. User  avatar
    800 XP

Killzone !
    Gta IV vond ik top ! 😀
    Resistance fall of men was geslaagd maar of je die nu nog moet halen moet je zelf weten:P

0
  20. User  avatar
    3388 XP

Killzone, LBP , GT 5, Warhawk, Uncharted! 😀 allemaal mooie games ^^

0
  21. User  avatar
    12 XP

Is het eerste deel van Uncharted vet en het geld waard?
    Want ik had ergens gezien dat het toch niet zoveel meer kost en ik ben echt toe aan een nieuw spel.

0
  22. User  avatar
    186 XP

Ik heb laatst Uncharted ook gekocht. Ik ben DIK tevreden. Speel hem nu al voor de tweede keer uit. Verhaal zit goed in elkaar. Hij is echt zijn geld waard naar mijn mening.

On-Topic: Beste exclusive’s zijn wel: Tekken 5 , Uncharted: Drake’s Fortune , Killzone 2 , Heavenly Sword. Beste van dit rijtje is wel Tekken 5, omdat ik daar gewoon geen genoeg van kan krijgen.

Edit: Oja, was MGS4 vergeten. Schande schande schande!!! Ook 1 van de beste games.

0
  23. User  avatar
    446 XP

moterstorm 2 is ook wel echt de moeite waard als je goed rondkijkt heb je hem ook wel voor 40 euro

0
  24. User  avatar
    1536 XP

[quote]Ik hoop dat je ongelijk hebt….als Modern Warfare 2/Mafia 2/Infamous/Prototype word uitgesteld word ik gek 😛 Maarja Infamous kreeg een vervroegde release date, dus zal wel niet uitgesteld worden[/quote]
    LBP was ook eerst vervroegd.

0
  25. User  avatar
    915 XP

[quote]De beste is Resistance 2, daarna Killzone 2. De grootste tegenvaller vind ik MGS4[/quote]

lol imo is het precies het tegenovergestelde resistance 2 zuigt, killzone 2 is goed en mgs4 is the best..maar je meot dan wel de andere delen hebben gespeeld.

0
  26. User  avatar
    9970 XP

kwestie van smaakverschil he..

0
  27. User  avatar
    3343 XP

[quote]Is het eerste deel van Uncharted vet en het geld waard?
    Want ik had ergens gezien dat het toch niet zoveel meer kost en ik ben echt toe aan een nieuw spel.[/quote]

Dat is zeker je geld waard. :O Ik had hem voor 60 euro en ben er nog steeds ontiegelijk gelukkig mee. Het zijn eigenlijk drie genres namelijk: Shooter, action en adventure game. Kijk anders even op [url]www.gamekings.tv[/url] voor een review ofzo… Of zoek internet af.

0
  28. User  avatar
    915 XP

[quote]Dat is zeker je geld waard. :O Ik had hem voor 60 euro en ben er nog steeds ontiegelijk gelukkig mee. Het zijn eigenlijk drie genres namelijk: Shooter, action en adventure game. Kijk anders even op [url]www.gamekings.tv[/url] voor een review ofzo… Of zoek internet af.[/quote]

het is een adventure game, in bijna alle adventure games zitten wel wapens en actie.

0
  29. User  avatar
    931 XP

Littlebigplanet & Resistance 2

0