Topic: Ninja gaiden 2 Sigma zal Multiplayer bevatten?

28 april 2009om 11:41

Op de officiele site van ninja gaiden 2 staat dat de multiplayer van Ninja Gaiden 2 een multiplayer zal bevatten!

[url]http://ninjagaidengame.com/ninjaGaiden/top.html[/url]

W0tterdew00t

8 reacties

1. User  avatar
    71 XP

Ok beter toch, hoe meer multiplayers des te beter!

0
  2. User  avatar
    175 XP

Dit kan een heel cool uitgewerkt worden, dan kan het gewoon een hele mooie en betere Gunz worden.:laughbounce:

0
  3. User  avatar
    1191 XP

Deel 1 heb ik ook op Master Ninja uitgespeeld, dus hier zal het denk ik ook wel lukken:D
    en hier zitten ook nog trophys in dus kan ik nog meer opscheppenxD

0
  4. User  avatar
    175 XP

Ze zeiden dat Ninja Gaiden moeilijk was, maar de demo van Ninja Gaiden Sigma was echt uber makkelijk. 😛

0
  5. User  avatar
    2449 XP

tof, ik vond deel 1 echt een gruwelijke hack’n’slash
    btw je zin klopt neit xD
    [quote]staat dat de multiplayer van Ninja Gaiden 2 een multiplayer zal bevatten![/quote]

0
  6. User  avatar
    186 XP

[quote]Ze zeiden dat Ninja Gaiden moeilijk was, maar de demo van Ninja Gaiden Sigma was echt uber makkelijk. :P[/quote]

Die demo nog wel ja. Maar hoe verder je komt in de game des te lastiger het wordt. Vooral op hogere niveau’s. Respect voor degene die hem op de hoogste moeilijkheidsniveau heeft uitgespeeld.

On-topic: Hoe willen ze een multi-player hiervan maken? Multi-player is bijna altijd goed nieuws, maar ik zou niet weten hoe je hier een multi-player van kan maken..

0
  7. User  avatar
    2449 XP

ik hoop op een coop mode:D

0
  8. User  avatar
    1191 XP

[quote]ik hoop op een coop mode:D[/quote]

als dat gebeurt gaan wij ff samen spelen:D

0