Hallo dames en heren
Ik heb een probleem met me Controllers. Na een tijdje spelen(8 maanden) met mijn Controllers begeven de Triggers het. Ze worden zeg maar te gevoelig. Heeft iemand anders problemen mee? en hoe kan ik dit fixen?
thnx :]
Hallo dames en heren
Ik heb een probleem met me Controllers. Na een tijdje spelen(8 maanden) met mijn Controllers begeven de Triggers het. Ze worden zeg maar te gevoelig. Heeft iemand anders problemen mee? en hoe kan ik dit fixen?
thnx :]
bij mij zit mijn R2 trigger los :S
Garantie !!!!!!
Terug gaan naar de winkel eens kijken wat ze zeggen, mocht dat niks worden zou ik hem eens uit elkaar draaien :nea:
ik ken veel gasten bij wie al hun spullen echt snel kapot gaan zoals telefoons, gamecontroller of andere accesoires, computers maar bij mij is het nog nooit gebeurd. mijn controllers werken na 8 maanden nog als bij het begin door gewoon een beetje voorzichtig te zijn. Mijn nokia N73 pinnetje daar werkt nog steeds zonder het te vervangen na al 2.5 jaar. ik snap niet hoe zulke spullen zo snel kapot gaan.
Bij mij zijn de trigger idd ook héél erg gevoelig, ik hoef ze maar aan te raken en ze worden al ”getriggerd”. :p
Vooral irritant bij Battlefield: Bad Company, want dan verwissel je meteen van wapen. >.< Ik weet echter niet hoe dat kan, en weet ook niet hoe het kan worden verholpen.
Mijn R2 knop van mijn DS3 is lam.. maargoed, dat is me eigen fout geweest. Heb hem laten vallen..
// Dawes
ik weet hoe je het kan oplossen, gewoon een nieuwe kopen 😛