Heeft iemand deze game al?
Kheb hem vandaag gehaald bij de bart smit! hij is echt heel erg Goed echt waar een van de weinige goede filmgames..
Ik raad hem zeker aan, ook voor de fans van de films maar ook als je geen fan bent het is een beetje een combat game a la God of war maar dan Wolverine style.
Super leuk!

Deze staat zeker in mijn aankooplijstje, maar InFamous gaat voor.
Heb net vandaag PC gekocht dus moet helaas wachten op me salaris maar volgens mij is dit ook een super vette game.
Ben zowiezo al wel fan van X-men dus het was al bijna zeker dat ik deze ging kopen.
Op PSP is hij niet zo vet xD. Maar ik houd niet zo van X-Men. Ga hem iig niet voor de PS3 halen.
De demo speelde wel lekker weg, maar het is niet mijn type game..
[quote]Op PSP is hij niet zo vet xD. Maar ik houd niet zo van X-Men. Ga hem iig niet voor de PS3 halen.[/quote]
Ja op de psp vind ik hem een beetje kiddy, raar dat ze daar het bloed hebben weggehaald. Maar de ps3 versie heeft mij weggeblazen, heb de demo nu al zo’n 3/4 keer gespeeld puur om andere moves te proberen. Echt goed spel.
Wil hem ook gaan halen maar hij is duur 😀
Jammer van de onzichtbare muren. Klein beetje ontdekking vrijheid zou wel leuk geweest zijn. Dan zou er meer met die Feral Senses gedaan kunnen worden.
En ik vind hem nogal langzaam rennen. Beetje Blob gevoel. (Klein detail).
Voorderest is het een Vette Game !! (of demo tenminste, wat ik alleen heb gespeeld). Zeker 1 van de beste Filmgames op de markt.
Ik haat filmgames, dus deze komt er gewoon 100% niet. xD
[quote]Ik haat filmgames, dus deze komt er gewoon 100% niet. xD[/quote]
Jij mist wat, ik niet 😀