hallo. dames:sorry:
Ik heb een ipod touch. Maar hij zit in DFU modus maar krijg hem er niet meer uit, en als ik een herstel doe dan geeft die een foutmelding aan en heb heel internet afgezocht en kan niks vinden heb geen garantie meer op de touch
dus misschien kunnen jullie mij helpen. bij mijn iphone had ik zelfde alleen werkten herstellen wel en bij touch niet.

Staat dit gewoon niet in ’t boekje/ op de site?:P
nop………
bij itunes gewoon op herstellen drukken
[quote]bij itunes gewoon op herstellen drukken[/quote]
Beter lezen, hij heeft al gezegd dat als hij dat doet een foutmelding krijgt.
sorry
ben net neiuw hier
Mischien helpt dit iets? Heb er geen verstand van ofzo maar het komt overeen met jouw probleem
[url]http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/iphone-modding/f17/iphone-1-0-jailbreak-unlock/13299-iphone-scherm-flikkert-iphone-start-enkel-dfu-modus.html[/url]
was je hem aan het jailbreaken???
hij was al gejailbreak:P maar het awas een oude firmware en heb hem toen gewoon geupdate en dan weer geproberen te jailbreaken en toen werkte die niet meer
dat heb je met jailbreaken he dame. ik weetniet wat je moet doen ik zou zeggen herstellen maar als dat het niet meer doet…
Word denk ik toch opsturen.
hoe als je geen garantie meer heb:P
[quote]hoe als je geen garantie meer heb:P[/quote]
ai ai, naar de winkel gaan en voor de deur huilen totdat ze je een nieuwe geven 😛
[quote]ai ai, naar de winkel gaan en voor de deur huilen totdat ze je een nieuwe geven :P[/quote]
Of vragen in de winkel hoe te doen? 😛
[quote]hij was al gejailbreak:P maar het awas een oude firmware en heb hem toen gewoon geupdate en dan weer geproberen te jailbreaken en toen werkte die niet meer[/quote]
met welke programma heb je gejailbreaked?
[quote]Of vragen in de winkel hoe te doen? :P[/quote]
Dat is niet leuk, moet een beetje spanning in zitten xD
[quote]hoe als je geen garantie meer heb:P[/quote]
Nou ten eerst het helpt als je wat meer informatie geeft.
1) Welke versie had je?
2) Welke Ipod had je (1g, 2g)
Misschien dat je het wel hebt gezegd maar dan heb ik over het hoofd gezien. Als je Ipod in DFU mode zit en je plugt hem in op Itunes wat krijg je dan? Ik bedoel welke foutmelding er zijn er namelijk heel veel. Probeer anders naar je Itunes map te gaan en verwijder deze bestanden:
Itunes library bestanden. Probeer het dan opnieuw. Als je meer hulp wilt kan je prive bericht sturen en kan ik je verder helpen 😉
laat maar hijkon eigelijk gesloten worden want heb het al opgelost:P weet al wat er was