ik ben toent anar de playstation store gegaan maar ik kon de steel en titanuim pack niet vinden, kan iemand me uitleggen waar je het precies kan downloaden???
Topic: waar kan ik steel en titanuim pack kopen
30 april 2009om 16:04

Gewoon in de store maar dat komt omdat de EU PlayStation store update van vandaag nog niet is geweest:P Die komt later op de dag;)
is dit eigenlijk ook mogelijk om te sharen? dat een vriend, die wel een cc heeft, hem koopt, dan inlogt bij mij en dan weer download en ik hem met mijn account kan spelen? ik heb namelijk geen idee hoe dat zit, thanks alvast 😉
Hij is super! 😀
Lekker hoor 😀 straks maar ff lang gamen
[quote]is dit eigenlijk ook mogelijk om te sharen? dat een vriend, die wel een cc heeft, hem koopt, dan inlogt bij mij en dan weer download en ik hem met mijn account kan spelen? ik heb namelijk geen idee hoe dat zit, thanks alvast ;)[/quote]
Wil ook wel is weten of ie te sharen is, anders zouk hem graag van iemand gewild hebben :$
Wie vind dat de pack zijn prijs waard is? Ik ben er namelijk best benieuwd naar, maar weet niet of het mijn geld wel waard is.
hij is te sharen
Ik heb het geld er niet voor over, er is al 60,- voor de game betaald dus die maps zouden gewoon als extra service gratis te downloaden moeten zijn imo.
[quote]Wil ook wel is weten of ie te sharen is, anders zouk hem graag van iemand gewild hebben :$[/quote]
Hij is te sharen. In de regelementen van sony staat dat je officieel op 6 verschillende systemen het gekochte bestand mag installeren. Zat dit pas staan toen ik cops and robbers downloade.