Topic: Nieuwe game?

01 mei 2009om 09:21

Ik ben echt aan het zoeken naar een vette nieuwe game om te kopen maar ik loop de laatste tijd een beetje achter en heb ook al lang geen game meer gekocht.

Wat zou een echte goede aankoop zijn?

28 reacties

1. User  avatar
    6621 XP

Killzone 2 als je van FPS houdt.

0
  2. User  avatar
    1100 XP

ik zou killzone 2 kopen;)

0
  3. User  avatar
    1191 XP

Red Alert 3 als je van Strategy games houdt:)

0
  4. User  avatar
    903 XP

Ik zou tot juni wachten, dan komen vette spellen uit….(infamous/prototype/red faction: guerilla). Of als je van race houdt, zal ik FUEL nemen die komt 14 mei uit.

0
  5. User  avatar
    1536 XP

FF’en wachten nog. En dan Prototype kopen, of als je van race houd (zoals Mormel al zei) FUEL.

0
  6. User  avatar
    3343 XP

Houd je van RPG’s raad ik je Fallout 3 aan. 😉

0
  7. User  avatar
    456 XP

killzone natuurlijk 😛 of als je weinig geld uit wil geven kan je klassiekers kopen als burnout of gta ofzo, zit nog steeds uren pret in 😛

0
  8. User  avatar
    12 XP

Killzone 2 heb ik de demo al een keer van gespeeld maar ik vind hem niet zo lekker spelen :S
    Dat kan komen omdat ik call of duty 4 vaker speel en gewend ben dat het lekker soepel speelt.

En GTA 4 heb ik al van de dag dat hij uitkwam, maar ik ga nu eens wat trailers kijken op youtube.

0
  9. User  avatar
    915 XP

X-men origins wolverine is ook erg leuk :), anders killzone 2? of motorstorm pacific rift.

0
  10. User  avatar
    800 XP

Wat van ‘genre’ vind je zelf mooi dan ;)?

0
  11. User  avatar
    175 XP

X-Men Origins: Wolverine, InFamous, Midnight Club Los Angeles, Killzone 2, Resistance 2, Overlord Raising Hell, The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, Resident Evil 5 en Afro Samurai. Nou genoeg om te kiezen toch?

Het beste is gewoon naar de Bart Smit te gaan (of een andere winkel die games verkoopt) en daar kijken naar vette titels. Dan thuis op internet kijken waar die het goedkoopst is en bestellen maar! 😀

0
  12. User  avatar
    800 XP

Ik zou er geeneens heen gaan maar op internet checke 😛

0
  13. User  avatar
    12 XP

Nou het meeste speel ik FPS maar de nieuwe game van LoTR lijkt mij ook wel wat.
    Infamous en Prototype heb ik zelf nog ff op internet opgezocht en die zien er ook wel erg vet uit.

Ik ga zo wie zo Assasins creed 2 halen als hij uit is, en Modern Warfare 2.
    Verder wil ik MAG zeker niet missen, en misschien dat ik Infamous / Prototype haal.

Maar RPG’s, FPS’s enzo vind ik toch nog het leukste.

0
  14. User  avatar
    903 XP

Ik las dat Lotr: conquest (das die nieuwe) heel slecht is, dan zou ik beter even wachten tot een echt vet spel.

0
  15. User  avatar
    12 XP

Misschien dat ik MGS 4 ga halen, wat zeggen jullie hiervan?
    Goede keus?

En eigenlijk ben ik ook opzoek naar een leuk spel dat een goede online multiplayer heeft, ik speel nu CoD 4 en Far Cry 2 online met vrienden en dat is ook nog wel leuk maar ik wil nog wat afwisseling hebben.
    Wat zou dan een goede game zijn?

0
  16. User  avatar
    1299 XP

Ik speel de laatste tijd veel CoD 5 online, maar daar zit denk ik niet zoveel afwisseling in als je al CoD 4 speelt.

0
  17. User  avatar
    446 XP

ik zou killzone 2 je niet aanraden voor de multiplayer maar dat is puur smaak.
    Ik zou je socom aanraden als je tacktisch samen wil spelen met headset anders kan je burnout voor 30 euro halen wat zeker de moeite waard is

0
  18. User  avatar
    12 XP

CoD 5 heb ik al en vind de multiplayer niet zo heel leuk.
    En ik speel altijd met headset en ik ken de spellen van Socom en die zijn zeker vet.
    Killzone vond ik ook al wat moeilijker spelen omdat het draaien enzo sloomer gaat.

Ik ga eens op internet wat rond kijken of socom mij wat lijkt.

0
  19. User  avatar
    1100 XP

bij socom komt zowat niemand in de game waardoor je vaak 7 tegen 3 speelt

0
  20. User  avatar
    903 XP

Ik vind de killzone 2 multiplayer juist chill…..omdat het zo slomer gaat is het net een “slowmotion beeld” dat maakt het killen heel makkelijk….met Cod5 is het anders dan is er altijd wel een beetje aktie

0
  21. User  avatar
    1214 XP

[quote]bij socom komt zowat niemand in de game waardoor je vaak 7 tegen 3 speelt[/quote]

Heb jij toevallig de nieuwe GK gezien?:P

0
  22. User  avatar
    502 XP

Haha idd. UFC word ook wel heel vet , over nieuwe games gesproken!

0
  23. User  avatar
    1983 XP

[quote]Ik las dat Lotr: conquest (das die nieuwe) heel slecht is, dan zou ik beter even wachten tot een echt vet spel.[/quote]

Ik heb de game en Lord of the rings geeft mij vele uren speelplezier, maar het is een game dat je eerder in split-screen moet spelen. De game zou pas voor mij perfect zijn als het split-screen online ondersteunde en met AI in online games zoals in Killzone. Naruto voor de Narutofans is ook leuk.

0
  24. User  avatar
    12 XP

Ik weet het echt nog niet wat ik wil gaan kopen.
    Misschien dat het toch socom wordt, en anders wacht ik tot MAG en Modern Warfare 2 want die ga ik zeker weten kopen.

0
  25. User  avatar
    903 XP

[quote]Ik weet het echt nog niet wat ik wil gaan kopen.
    Misschien dat het toch socom wordt, en anders wacht ik tot MAG en Modern Warfare 2 want die ga ik zeker weten kopen.[/quote]

Dan kun je, je nintendo wel eventjes onder het bed vandaan halen, aangezien het nog wel even duurt, voordat die games uitkomen
    🙂

0
  26. User  avatar
    12 XP

Ik heb nog wel wat te doen denk ik 🙂

Call of Duty 4 verveelt mij nog steeds niet, en ik ben nu bijna gouden kruis dus dat ga ik ff afmaken.
    En op Far Cry 2 kom ik er net achter dat Multiplayer Player Match best grappig is met zo’n IED bommen :rofl:

0
  27. User  avatar
    3343 XP

[quote]Heb jij toevallig de nieuwe GK gezien?:P[/quote]

Ja, daar zeiden ze precies hetzelfde. xD

0
  28. User  avatar
    1100 XP

[quote]Heb jij toevallig de nieuwe GK gezien?:P[/quote]

ja xD maar ik hoor dat van meer mensen.:rofl1:

0