Ik ben op zoek naar een dikke arcaderacer (Voor simulatie wacht ik op GT) Nu wilde ik eigenlijk NFS Carbon hebben, maar die ken ik niet vinden. Nu wordt mij Midnight Club: LA aangeraden, maar Grid lijkt mij ook wel wat..
ff een paar dingen over mij en racen:
-Ik hou van dikke europese(!) wagens.
-Tunen is vind ik tof en ik hou van de underground sfeer.
Nu wil ik eigenlijk weten wat jullie zouden doen. Midnight, Grid of iets anders??
Graag ook ff aangeven waarom!:)

Nobody?
10 tkns
Als je een arcade racer zoekt zal ik midnight doen omdat die besturing niet echt lastig is.
Maar bij Grid is bij sommige spel modus wel meer simulatie racen. En bij midnight heb je geen vast parcour en met grid wel 😉
Check anders de demo van grid en dan moet je al die races doen(europa amerika en japan.) Dan krijg je wel een goed beeld van grid
burnout kan ik je zeker aanraden het spel rijd heel lekker en is gewoon grappig om te doen.
moterstorm 2 is ook echt vet heb het spel zelf niet maar met 4 player splitscreen is echt lachen.
Zou bij beide zeggen download de demo even(bij moterstorm wel de 2de want die is een stuk leuker dan de 1e)
Midnight Club Los Angeles omdat je daar in kan tunen, vette wagens heb (die je zelf aan kan passen) en het straatracen als Need for Speed dat heeft, alleen dan beter.
PS: Waarom heb je geen poll gemaakt?
Midnight Club:LA xD Lolled… Echt vette wagens, soundtrack maakt de game compleet. En dan nog de omgeving als LA. Geeft je een tof gevoel. Gewoon kopen boy xD
Heb ik ook gelijk iemand om online mee te spele:prop:
[quote]Midnight Club Los Angeles omdat je daar in kan tunen, vette wagens heb (die je zelf aan kan passen) en het straatracen als Need for Speed dat heeft, alleen dan beter.
PS: Waarom heb je geen poll gemaakt?[/quote]
Gedaan:) laat je stem achter!
midnight club la, vette autos, het raced ook echt lekker….
Mee-eens, en de multiplayer is daarentegen ook echt tof.. Dat Capture the flag is dramatisch grappig xD
Als je hier van houd:
-dikke europese(!) wagens.
-Tunen is/vind ik tof en ik hou van de underground sfeer.
dan zou ik met 200% voor midnight club LA gaan :P!
[quote]Als je hier van houd:
-dikke europese(!) wagens.
-Tunen is/vind ik tof en ik hou van de underground sfeer.
dan zou ik met 200% voor midnight club LA gaan :P![/quote]
En toch voor GRiD gestemt he xD!
ja voor mezelf maar niet voor hem 😉
Als ik uit die 2 moet kiezen, dan toch MC: la. Maar zelf vind ik de beste arcade racer toch NFS: Most wanted. Speelde heerlijk weg 🙂
warrom geen burnout?
Hoop keuzesxD
[quote]Hoop keuzesxD[/quote]
Zeker.. Wat dat betreft zul je dus egt wel een keuze kunnen maken uit 1 van deze games 😛
Het staat al 6-1:|