Topic: Uncharted – Crushing mode

03 mei 2009om 00:19

Hey

Ben net begonnen aan Hard mode. Op zich niet al te moeilijk. Vooral niet met gebruik van die bonussen op de echt irritante stukjes, zoals Chapter 4 – Plane Crash. Gun naar keuze waar en wanneer je maar wilt. :$

Nou eindelijk mijn vraag. Kan je in Crushing Mode al je bonussen gebruiken??
Zo nee, welke kan je wel gebruiken en welke niet?

Kan nergens op internet informatie hierover vinden. :boredom:

Alvast bedankt. 🙂

26 reacties

1. User  avatar
    1191 XP

nee,

Maar ik zal je vertellen vriend, ik vond Hard mode moeilijker dan CrushingxD

0
  2. User  avatar
    186 XP

Dus geen enkele bonus kan je gebruiken? Da’s jammer. Wel een uitdaging! Zeker een weekje vooruit trekken, ik hoor dat je daar minimaal een paar honderd keer doodgaat (tikkeltje overdreven natuurlijk).

Maare….. Hard Mode Moeilijker dan Crushing Mode…. ?!

Dat snap ik niet… Kan je dat uitleggen?

0
  3. User  avatar
    1191 XP

Het enige verschil met crushing mode en Hard mode is dat je wat beter op je kogels moet letten. Ik heb bij Crushing mode ook geleerd dat je veel, maar dan ook echt veel dekking moet gebruiken. op moeilijksheidsgraad makkelijk en normaal rende ik er gewoon doorheen. Maar bij Hard kan dit niet en evenmin bij Crushing. bij Hard ga je met 5 kogels dood, bij crushing is dit 4 en je hebt geen oneindige kogels dat is alles.

0
  4. User  avatar
    186 XP

Aha, dat klinkt niet zo heel moeilijk nee. Alleen een stuk voorzichtiger spelen dus, anders blijf je hetzelfde doen. Snap em !!

Thnx voor je info

0
  5. User  avatar
    3343 XP

Crushing mode is best moeilijk maar te doen. Je kunt inderdaad geen bonussen gebruiken. Je speelt de game hetzelfde uit als toen je hem voor de eerste keer uitspeelde, zonder bonussen dus, alleen veel moeilijker want ik vond Crushing moeilijker dan Hard. xD

0
  6. User  avatar
    186 XP

Sommige stukjes worden dan echt K*T. Vooral dat stukje als Elena gaat rijden. Aan de andere kant zal de voldoening achteraf geweldig zijn..

Ik weet wat ik wilde weten. Hier kan een slotje op. Tenzij andere mensen hier anders over denken.

Thnx

0
  7. User  avatar
    1381 XP

Mochten er nog andere vragen zijn over crushing mode, kan je dat hier doen. Ik laat hem wel open.. :p

0
  8. User  avatar
    186 XP

Is dat een hint dat het nog héél lastig voor me gaat worden?

0
  9. User  avatar
    278 XP

Ik moet het nog op hard en crushing uit spelen, dan hb ik ook platina, maar damn het is veel werk man.

0
  10. User  avatar
    1100 XP

ik speel hem nu op hard. 45 minuten gespeeld en op de helft van chapter 4:D

0
  11. User  avatar
    3650 XP

Crushıng vond ık easy 😀
    alleen dat je 1 keer op open plek staat. Buiten. Dat boven je zo machine geweer staat vond ik K. Kreeg niet uit.Veel moeite tog gelukt. (chap 4 of 5)
    De rest lıep ık gewoon door heen.Met veel dkkingis zo easy. Mischien ook wle omdat ik hem ook al op easy normaal en hard had uitgespeeld (daarna kwam een aap zeggen dat je als je hard doet ook de andere trophies heb. Egt naaiend maaroke xD.
    Maar vond niet veel moeilijker dan hard. Veel dekkin.!!

0
  12. User  avatar
    186 XP

@ vinnie1234

jij bent dan echt goed gewoon. Net als alle andere mensen die Crushing makkelijk vonden. Ik heb op Hard al de grootste moeite. Hou me hart vast voor Crushing….

0
  13. User  avatar
    1191 XP

[quote]@ vinnie1234

jij bent dan echt goed gewoon. Net als alle andere mensen die Crushing makkelijk vonden. Ik heb op Hard al de grootste moeite. Hou me hart vast voor Crushing….[/quote]

Doe maar:D
    Dat is alleen maar beter:D
    het valt echt heel erg mee hoor:)

0
  14. User  avatar
    1755 XP

[quote]Crushıng vond ık easy 😀
    alleen dat je 1 keer op open plek staat. Buiten. Dat boven je zo machine geweer staat vond ik K. Kreeg niet uit.Veel moeite tog gelukt. (chap 4 of 5)
    De rest lıep ık gewoon door heen.Met veel dkkingis zo easy. Mischien ook wle omdat ik hem ook al op easy normaal en hard had uitgespeeld (daarna kwam een aap zeggen dat je als je hard doet ook de andere trophies heb. Egt naaiend maaroke xD.
    Maar vond niet veel moeilijker dan hard. Veel dekkin.!![/quote]

Echt, als je op hard speelde had je ook de trophies van easy en medium ? :O

0
  15. User  avatar
    3343 XP

Waarom weet niemand het als je hem op hard speelt dat je dan ook medium en easy krijgt. Crushing vind ik zelf best simpel, zo gepiept (echt waar).

0
  16. User  avatar
    1191 XP

[quote]Waarom weet niemand het als je hem op hard speelt dat je dan ook medium en easy krijgt. Crushing vind ik zelf best simpel, zo gepiept (echt waar).[/quote]

dat wist ik wel mijn frieánd, en ik had hem ook al 3 maanden eerder dan jijxD

0
  17. User  avatar
    3343 XP

[quote]dat wist ik wel mijn frieánd, en ik had hem ook al 3 maanden eerder dan jijxD[/quote]

Sorry hoor, maar voel je je aangesproken als ik dat vraag? Daarboven zijn twee reacties die nergens opslaan. :S

0
  18. User  avatar
    186 XP

Crushing viel wel mee. Ik had erger verwacht. Maar als dit de 3e keer is dat ik hem uitspeel, weet ik ook precies waar de vijanden zitten en de lastigste stukjes. Wat je wel en niet moet doen. Je gaat wel onwijs snel dood. Op sommige makkelijke stukjes had ik echt moeite en sommige moeilijke stukjes wat minder. Heb het wel snel kunnen doen. 2 volle middagen waren voldoende.

0
  19. User  avatar
    164 XP

[quote]Ik moet het nog op hard en crushing uit spelen, dan hb ik ook platina, maar damn het is veel werk man.[/quote]

ik heb het zelfde… ben nu halverwege HARD… maar ik moet en zal die platinum halen… 😛

0
  20. User  avatar
    1191 XP

[quote]ik heb het zelfde… ben nu halverwege HARD… maar ik moet en zal die platinum halen… :P[/quote]

Als het echt niet lukt kan ik je misschien helpen, ik heb namelijk nog een savegame van vlak voor die Platinum;)

0
  21. User  avatar
    358 XP

Ik heb platinum gehaald voor Uncharted, en dat ga ik ook zeer zeker doen met Uncharted 2: Among Thieves!! Ik snap alleen niet waarom jullie hem op Engels spelen allemaal, crushing, lol ik speelde hem op verpletterend xD Die Nederlandse voice is lang zo slecht nog niet, het is best wel komisch.. “‘Ik ga jou pakken vliegtuigman!” :rofl:

0
  22. User  avatar
    164 XP

[quote]Ik heb platinum gehaald voor Uncharted, en dat ga ik ook zeer zeker doen met Uncharted 2: Among Thieves!! Ik snap alleen niet waarom jullie hem op Engels spelen allemaal, crushing, lol ik speelde hem op verpletterend xD Die Nederlandse voice is lang zo slecht nog niet, het is best wel komisch.. “‘Ik ga jou pakken vliegtuigman!” :rofl:[/quote]

hahaha ja dat heb ik ook… op naar deel 2…

(ken niet wachten…)

0
  23. User  avatar
    848 XP

Ik had hem ook op crushing uitgespeeld, kreeg ik niks voor :@.
    weet nog niet of ik hem nog een keer ga doen :P.

0
  24. User  avatar
    1191 XP

[quote]Ik heb platinum gehaald voor Uncharted, en dat ga ik ook zeer zeker doen met Uncharted 2: Among Thieves!! Ik snap alleen niet waarom jullie hem op Engels spelen allemaal, crushing, lol ik speelde hem op verpletterend xD Die Nederlandse voice is lang zo slecht nog niet, het is best wel komisch.. “‘Ik ga jou pakken vliegtuigman!” :rofl:[/quote]

of als je een headshot maakt: Zo! Die heeft morgen hoofdpijnxD!

0
  25. User  avatar
    186 XP

[quote]Als het echt niet lukt kan ik je misschien helpen, ik heb namelijk nog een savegame van vlak voor die Platinum;)[/quote]

Dat werkt toch niet met die savegame?
    Je moet toch alles uitspelen op de Playstation zelf? :shrug:

@ The Hunter

Ik had hem eerst op NL uitgespeeld, en ja, dat is echt lachen !! 😀 😀
    Ik was ook nieuwschierig naar engels. Wilde zo’n beetje alles van het spel halen wat er te halen valt.

Als het goed is zijn er 61 schatten. Ik mis er dus eentje… maar om die nou nog te vinden….

0
  26. User  avatar
    145 XP

[quote]Als het echt niet lukt kan ik je misschien helpen, ik heb namelijk nog een savegame van vlak voor die Platinum;)[/quote]

mag ik die misschien hebben?? 😛
    want verpletterd lukt bij mij niet echt 😛

0