Forum

Topic: Trophy-database is onduidellijk

Anoniem's avatar

Ik wou eventjes naar een paar trophies gaan kijken , maar ik vind het overzicht niet erg goed. Eerst was het overzichtelijk met een grote lijst:/
maar nu zijn het alleen de meest recente games:sorry:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Aan een kant kan je wel gelijk hebben, maar ik vind het wel goed dat je de nieuwe trophies als eerste heb, zo zag ik dat need for speed undercover trophies heeft, en als het niet vooraan stond kong het mij misschien ontglipt zijn 😉

  2. 173 XP
    !DM!'s avatar

    maar goed snel een ouder spel zoeken met trophies is lastiger…

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Misschien in de trophy-database een zoekbar maken?

    Klik in de zoekbar
    Typ de naam van de game of als je de volledige naam niet weet, dan typ je een woord in
    Kies het desbetreffende artikel wat je zoekt

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Misschien in de trophy-database een zoekbar maken?

    Klik in de zoekbar
    Typ de naam van de game of als je de volledige naam niet weet, dan typ je een woord in
    Kies het desbetreffende artikel wat je zoekt

    Kan ook 😛

  5. 74 XP
    steven2610's avatar

    ik heb gwn de naam van de game in de zoekbalk getypt en vondt het direct hoor

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    ik heb gwn de naam van de game in de zoekbalk getypt en vondt het direct hoor

    Klopt als je zoekt op bijv. killzone 2 trophies (http://www.ps3-sense.nl/?s=killzone+2+trophies&x=0&y=0) krijg je gewoon een link erna toe. De lijst zal later deze maand weer online komen 😉

  7. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    misschien kan je ook per letter zoeken

  8. 173 XP
    !DM!'s avatar

    Klopt als je zoekt op bijv. killzone 2 trophies (http://www.ps3-sense.nl/?s=killzone+2+trophies&x=0&y=0) krijg je gewoon een link erna toe. De lijst zal later deze maand weer online komen 😉

    toppie…….

  9. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Hmm.. kvind het nog wel meevallen…
    Btw juist heel relaxt..
    Als je van plan bent om een game te halen kun je gelijk checke oftie trophy’s heeft.. ( wat nu in de meeste gevallen is trouwens 😉 )

  10. 277 XP
    RevXxx's avatar

    Ik wou eventjes naar een paar trophies gaan kijken , maar ik vind het overzicht niet erg goed. Eerst was het overzichtelijk met een grote lijst:/
    maar nu zijn het alleen de meest recente games:sorry:

    had ik ook. ik wou ff wwe vs smackdown 2008 op zoeken voor als er trophies van waren maar zag aleen worstel mania staan. :unsure:

  11. 656 XP
    Killermen's avatar

    had ik ook. ik wou ff wwe vs smackdown 2008 op zoeken voor als er trophies van waren maar zag aleen worstel mania staan. :unsure:

    Is mss omdat deze game geen Trophies heeft, KUUUK!!!

  12. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Is mss omdat deze game geen Trophies heeft, KUUUK!!!

    KUUUK!!! ? :rofl::rofl:

  13. 656 XP
    Killermen's avatar

    KUUUK!!! ? :rofl::rofl:

    Scheldwoord voor klein dwaas kipje 😀

  14. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Scheldwoord voor klein dwaas kipje 😀

    Zelf als landgenoot, heb ik nog nooit van dat woord gehoord 😀

  15. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Hmm.. kvind het nog wel meevallen…
    Btw juist heel relaxt..
    Als je van plan bent om een game te halen kun je gelijk checke oftie trophy’s heeft.. ( wat nu in de meeste gevallen is trouwens 😉 )

    Per 1 januari heeft elke game trophy ondersteuning

  16. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Per 1 januari heeft elke game trophy ondersteuning

    Dat denk je 😛
    Zie Shellshock 2 zou ik zeggen.

  17. 42 XP
    SieS's avatar

    wat is trophys halen toch vet haha