Trophie:
Active Community Member (Bronze) – Participated in any Community Day. Visit NeedforSpeed.com for more info.
Wie weet er hoe je deze krijg…. op de site van EA kom ik ook niet echt verder.
[url]http://forums.electronicarts.co.uk/need-speed-undercover/472739-community-race-day-easter-special.html[/url]Er wordt aangegeven dat je mee moet doen in een Online game, maar iets verder staat een reactie dat dit niet voldoende is..
Of moet je specifiek meeoden met een “Community Race Day”
(Deze trophies zijn hetzelfde als de Achievements welk je heb behaald in het spel)

[quote]Trophie:
Active Community Member (Bronze) – Participated in any Community Day. Visit NeedforSpeed.com for more info.
Wie weet er hoe je deze krijg…. op de site van EA kom ik ook niet echt verder.
[url]http://forums.electronicarts.co.uk/need-speed-undercover/472739-community-race-day-easter-special.html[/url]
Er wordt aangegeven dat je mee moet doen in een Online game, maar iets verder staat een reactie dat dit niet voldoende is..
Of moet je specifiek meeoden met een “Community Race Day”
(Deze trophies zijn hetzelfde als de Achievements welk je heb behaald in het spel)[/quote]
Ik heb de game niet maar je moet je opgeven voor zo’n dag. Ze hebben soms van die racedagen, daar moet je aan meedoen.
Ooh.. heb je dat spel.. ? 😐
Kvond hem verschrikkelijk, toen ik hem haalde ben ik naar huis gegaan, kheb hem in de ps3 gestopt, hooguit 5/10 min. gespeeld, terug gegaan en ingeruild.. 😛
(sorry voor offtopic 😛 )
Ik vondt het wel een leuk spel, die politie achtervolgingen vindt ik geweldig de rest ook niet zo….
en ik moet nog 7 trophies dus die wil ik nu ook erbij halen…
haha, ik deed NFS:U straks in m’n ps3 en starte hem op, en hij is een hele tijd bezig geweest met die trophies. 🙂
zit nu op 56%, laatste zijn bijna allemaal nog online.
en die ts zoekt moet ik ook nog, dus kijk mooi even mee. 🙂
sinds wanneer heeft dit spel trophies? dat wist ik helemaal niet, komt miss doordat ik het al even niet meer heb gespeeld:P moeet dat dan maar weer eens doen, maar dan moet je natuurlijk ook weer opnieuw beginnen:disgust1:
nee, je hoeft niet opnieuw te beginnen.
stop het spel er in, installeer de update en laat die trophies maar binnenstromen. 😀
De trophies / DLC zijn pas sinds eind vorige week beschikbaar…..
ik zit alweer op 52% van de trophies:D
:off-topic:
Graag een beetje ontopic blijven…..
Ik heb idd undercover zonder trophies gespeeld.. en ook ingeruild xD
Ik weet niet hoe, maar maandag cops and robbers gespeeld en de twee trophies behaald !
Er is een 2e post geopend over dit onderwerp, hier mag een slotje op…