Topic: killzone 2 cheaters

06 mei 2009om 21:45

Hey
heb een vraagje hebben jullie ook zo een hekel aan die cheaters die Killzone 2 online spelen? Deze mensen hadden ze moeten bannen!
Wat vinden jullie nou hiervan ??:ranting:

18 reacties

1. User  avatar
    2574 XP

uhhm zijn ze al mee bezig en nee heb er geen last van en hoort dit niet in het kz topic thuis xD

0
  2. User  avatar
    1040 XP

Heb er zelf vrij weinig last van.
    Zoals Nis-gens al vermelde, dit is het verkeerde topic, en er is al eerder een topic hierover aangemaakt. gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen;)

0
  3. User  avatar
    2574 XP

[quote]Heb er zelf vrij weinig last van.
    Zoals Nis-gens al vermelde, dit is het verkeerde topic, en er is al eerder een topic hierover aangemaakt. gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen;)[/quote]

ga niet zo lope zeike als mod:huh:
    zij zijn al irri genoeg xD
    ander topic is niet erg maar direct dat zeiken over gebruik zoekfunctie 😐

0
  4. User  avatar
    381 XP

Wat een gezelligheid hier weer :wacko2:.
    Zoals eerder gezegd dit topic stond in het verkeerde forum. Dus ik heb deze verplaatst en het bericht van de topic-starter aangepast. Volgende keer eerst je post een beetje nakijken voordat je deze post 🙂

0
  5. User  avatar
    2574 XP

[quote]Wat een gezelligheid hier weer :wacko2:.
    Zoals eerder gezegd dit topic stond in het verkeerde forum. Dus ik heb deze verplaatst en het bericht van de topic-starter aangepast. Volgende keer eerst je post een beetje nakijken voordat je deze post :)[/quote]

srry:$

wat heb je dan aangepast in beginpost ??xD

0
  6. User  avatar
    381 XP

Titel aangepast, plus leestekens geplaatst en nog aantal kleine dingen. Vanaf nu bezig zijn met deze discussie en niet wat ik wel of niet heb aangepast xD

0
  7. User  avatar
    492 XP

Ach laat die mensen lekker cheaten als ze te gaar zijn… De aap komt toch wel uit de mouw, tegen echt goeie gamers kunnen ze toch niet op :p Er is laatst een vriend van mij tijdelijk verbannen van Killzone. Hij werd uitgedaagd 1vs1, maar die dude tegen wie hij speelde was heel erg slecht. Toen dachten de moderators dat hij zat te cheaten :p Maar gelukkig mocht hij na een dag weer spelen xD

0
  8. User  avatar
    647 XP

[quote]Ach laat die mensen lekker cheaten als ze te gaar zijn… De aap komt toch wel uit de mouw, tegen echt goeie gamers kunnen ze toch niet op :p Er is laatst een vriend van mij tijdelijk verbannen van Killzone. Hij werd uitgedaagd 1vs1, maar die dude tegen wie hij speelde was heel erg slecht. Toen dachten de moderators dat hij zat te cheaten :p Maar gelukkig mocht hij na een dag weer spelen xD[/quote]

Hmmm vrij slechte moderators zou ik zeggen…:wacko2:

0
  9. User  avatar
    6621 XP

Hmm hoe cheaten ze dan ???

0
  10. User  avatar
    2449 XP

Idd… ben vrijwel geen cheaters tegengekomen, op 2 glitchers maar.. maar gelijk gereport of course.. hopelijk heeft GG er ook wat mee gedaan:D

0
  11. User  avatar
    533 XP

hmm ben 2x gekickt doordat ze zeggen dat ik cheaten… echt niet leuk :X ach ja. verder heb ik geen enkele cheater gezien

0
  12. User  avatar
    492 XP

[quote]Hmm hoe cheaten ze dan ???[/quote]
    Nou bijvoorbeeld een nep account maken en dan samen met een vriend heel slecht spelen op dat account zodat je echte account beter kan worden. Of bijvoorbeeld elkaar om en om doodschieten zodat je een lintje kunt halen, bijvoorbeeld voor een pistool. Ik ben ze eigenlijk nog niet echt tegen gekomen… Ik ben zelf wel eens in Tharsis Depot over de buizen gelopen naar een goede sniperplek, is een glitch denk ik… Is dat dan ook cheaten? :prop:

0
  13. User  avatar
    404 XP

Niet bannen, ze kunnen toch snel nieuwe IDs aanmaken.
    Gewoon de game updaten is vele beter!

0
  14. User  avatar
    6621 XP

OOh ik dacht echt wallhack ofzo 😛

0
  15. User  avatar
    492 XP

oh dat kan ook hoor, :p Denk ik daar heb ik eigenlijk geen verstand van. Ik heb wel eens codes gemanipuleerd op de PC (voor mijn broertje) maar daar ben ik snel weer mee gestopt, het is echt lullig namelijk…

0
  16. User  avatar
    647 XP

[quote]oh dat kan ook hoor, :p Denk ik daar heb ik eigenlijk geen verstand van. Ik heb wel eens codes gemanipuleerd op de PC (voor mijn broertje) maar daar ben ik snel weer mee gestopt, het is echt lullig namelijk…[/quote]

Voor je broertje? :yahoo:

Anyway… op de PC is het heel makkelijk…
    Voor op de PS3 moet je het een en ander voorbereiden :disgust1:

0
  17. User  avatar
    2574 XP

[quote]Voor je broertje? :yahoo:

Voor op de PS3 moet je het een en ander voorbereiden :disgust1:[/quote]

heeft er iemand ervaring …. xD

0
  18. User  avatar
    492 XP

[quote]Voor je broertje? :yahoo:

Voor op de PS3 moet je het een en ander voorbereiden :disgust1:[/quote]

Yep mijn broertje wilde met LotR heel machtig zijn, dus zorgde ik ervoor dat hij niet maximaal 1 Balrog of Morgoth op kon roepen, maar tien :p:$
    Echt slecht he, maar dat doe ik niet meer hoor, hij gaat maar gewoon spelen. Zelf cheat ik niet ik vind het persoonlijke een beetje, gay (no offence)

0