Ik las reviews over Command en Conquer Red Alert 3. Lijkt me wel een toffe game, maar zijn er eigenlijk nog meer goede RTS’en op de PS3 verkrijgbaar??:wacko:
Topic: Wat is een goede RTS??
08 mei 2009om 11:23

Civilisation(A)
Endwar misschien?
Als je van stem besturing houd. MaarPCwerkt gewoon best voor dit soort spellen!
[quote]Als je van stem besturing houd. MaarPCwerkt gewoon best voor dit soort spellen![/quote]
Yup…
Speel nog steeds Generals… een van de beste uit de franchise.
[quote]Yup…
Speel nog steeds Generals… een van de beste uit de franchise.[/quote]
Red alert 2 <3
Maar civilations revolution ofzoeits vond ik wel leuk om te spelen 🙂
[quote]Red alert 2 <3
Maar civilations revolution ofzoeits vond ik wel leuk om te spelen :)[/quote]
Red alert 2 was leuk... maar 3 is te kinderachtig...
Zero Hour is gewoon veel serieuzer wat hem veel leuker maakt...
C&C 3 was nog te spelen maar Tiberian Sun is veel leuker....
Stormrising schijnt ook wel een goeie RTS te zijn. Maar het speelt wel iets anders dan Red Alert 3. Misschien even op YouTube kijken en reviews lezen of het je wel zal bevallen. Er is in ieder geval veel tactiek nodig. Wat het juist weer leuk maakt.
Stormrise kopen! Wil hem ook binnenkort halen. Of Company of Heroes, beste RTS ooit… maar dat is wel een pc-game:P
Endwar <3
10ts
Ik vind supreme commander voor de PC ook echt heel vet 😉
[quote]Ik vind supreme commander voor de PC ook echt heel vet ;)[/quote]
Die heb ik een keer bij mijn oom gezien.
Hij zag er heel vet maar ook heel ingewikkeld uit…
Is hij het kopen waard?:huh:
Ik heb laatst een RTS gekocht.. Stormrise op de PS3….
Zeker niet aan mij besteed.. wel een RTS, maar niet op een console… dus als je hem wilt kopen…:whistling2:
[quote]Ik heb laatst een RTS gekocht.. Stormrise op de PS3….
Zeker niet aan mij besteed.. wel een RTS, maar niet op een console… dus als je hem wilt kopen…:whistling2:[/quote]
RTS op een console lijkt me ook niet zo veel aan…
Wel jammer dat Stormrise alleen voor Vista is anders dan had ik hem wel geprobeerd….
Stormrise lijkt me wel tof hoor…. Maar weet niet of hij een budget heeft:P Anders zou ik voor EndWar gaan, die is nu wel scherp geprijsd en ook een topspel. Voor het voice commanding, maar hij kan of course ook gewoon ff de demo spelen.
Endwar die demo vond ik echt 3x niks…