Hallo Allemaal,
Ik heb problemen met killzone 2 en midnight club L.A,
laat ik eerst is beginnen met killzone 2.
Als ik met killzone 2 online ga en een paar matches heb gedaan dan loopt me ps3 helemaal vast, en kan ik alleen nog maar me ps3 uit zetten.
Dit is ook het geval met midnight club L.A daar hapert ie eerst en soms loopt dan me ps3 ook helemaal vast, nu is mijn vraag wie heeft daar nog meer last van en hoe is dit op te lossen alvast bedankt.
(aan me internet ligt het niet wand die is altijd goed)

Heb het wel eens gehad met sr2.TOen zijden ze dat het aan die firware lach dat sony dat zou gaan verhelpen
Ag ja heb ik bij zo veel games als ik ingame berichetn stuur xD
[quote]Ag ja heb ik bij zo veel games als ik ingame berichetn stuur xD[/quote]
Ik ook. 😛
dat heb ik ook bij ingame berichten is echt irritant, en heb nu ook dat ik ingame zelfs helemaal geen berichten kan sturen:|
Zo raar, heb het wel eens een of twee keer gehad bij Ingame berichten, maar echt heel weinig. Het zal toch aan je playstation liggen ben ik bang
Heb ik ook met Killzone 2 en Midnight club Los Angeles.
weet niet wat het is, het is alleen maar online als ik een match wil joinen..
Heb met Midnight club LA het probleem dat mn PS3 vastloopt bij het opstarten ervan.
Dus kan em nieteens meer spelen. >.< Wat waarschijnlijk zal helpen, ( en dat zal de helpdesk van Sony ook zeggen) is om je systeem eens helemaal te resetten. Dus sla alles op op een USB-stick. En doe dan maar systeemherstel. Daarna kun je alles weer terugplaatsen, Games die je hebt gedownload uit de PSstore staan in je downloadgeschiedenis, en kun je weer gratis downloaden. Let wel op! Als je je savegames op een USB-stick wilt opslaan, kan het probleem voordoen dat bepaalde savegames niet kopieerbaar zijn. Dit is een beveiliging van sommige ontwikkelaars. In dat geval zul je de game dus opnieuw moeten uitspelen. Gelukkig is dit alleen maar bij een paar (inmiddels al oude) ps3 games. Sony zegt dat ze van iedereen verwachten om eens per half jaar een systeemherstel te doen. (hebben ze mij verteld toen ik die problemen had met mijn PS3. >.< Op die manier worden allen fouten hersteld , en is de kans op een kapotte of vastlopende PS3 ook veel kleiner. Voor de rest, succes. 😉
[quote]
Let wel op! Als je je savegames op een USB-stick wilt opslaan, kan het probleem voordoen dat bepaalde savegames niet kopieerbaar zijn. Dit is een beveiliging van sommige ontwikkelaars. In dat geval zul je de game dus opnieuw moeten uitspelen. Gelukkig is dit alleen maar bij een paar ([b]inmiddels al oude[/b]) ps3 games.
[/quote]
noem jij kz2 oud :O
maar je kan via je ps zelf ook een back-up maken dan back-uped ie ook de data die dat normaal niet kan
Zal het misschien aan je tv kunnen liggen?
Ik heb het vaak dat ie vastloopt bij het browsen, maar dat is omdat ik teveel achter elkaar wil.
[quote]noem jij kz2 oud :O
maar je kan via je ps zelf ook een back-up maken dan back-uped ie ook de data die dat normaal niet kan[/quote]
Als je nu eens leest, sommige games doet de savegame hem niet van, hij zegt niet dat Killzone 2 oud is.
Voor de rest, wat Jeffrey (NL) zegt is goed! 😀
[quote]Als je nu eens leest, sommige games doet de savegame hem niet van, hij zegt niet dat Killzone 2 oud is.
Voor de rest, wat Jeffrey (NL) zegt is goed! :D[/quote]
als jij nu eens leest
quote: gast met error
Gelukkig is dit alleen maar bij een paar ([b]inmiddels al oude[/b]) ps3 games
Het ligt niet aan de tv, want als je je ps3 uitzet reageert die meteen. Ik heb ook last van de bovengenoemde problemen( zonder mc la)
Dus ik ga me binnenkort ook eens aan een totale reset wagen.
[quote]Het ligt niet aan de tv, want als je je ps3 uitzet reageert die meteen. Ik heb ook last van de bovengenoemde problemen( zonder mc la)
Dus ik ga me binnenkort ook eens aan een totale reset wagen.[/quote]
Misschien dat de resolutie teveel wordt. Of als er teveel op het scherm gebeurt, dan kan het langzamer lopen. Dus als het dan teveel voor de processor wordt, loopt ie vast… zoiets misschien?