Topic: Duke Nukem forever gameplay :D

10 mei 2009om 20:12
[ame]http://www.gametrailers.com/player/usermovies/316675.html[/ame] Ik vind het er verrassend mooi uitzien 😛

8 reacties

1. User  avatar
    66 XP

Ziet er inderdaad lekker uit…
    Maar we wachten al forever… ze mogen hem van mij wel uitbrengen met vaart…

0
  2. User  avatar
    2449 XP

Zag ‘m net op youtube, ik heb de game niet gevolgd maar moet zeggen dat het er wel tof uitziet. Maarja nu is ’t Fornever:P

0
  3. User  avatar
    1381 XP

3D Realms heeft haar deuren gesloten, de titel die al een jaar of 10 in development is word niet uitgebracht. 🙁

Althans, dat heb ik ergens gelezen. :p De tijd zal het leren..

0
  4. User  avatar
    848 XP

[quote]Afgelopen donderdag werd bekend gemaakt dat 3D Realms, ontwikkelaar van de succesvolle Duke Nukem reeks, failliet is verklaard. Zusterbedrijf Apogee Software, welke opgezet is nadat 3D Realms eerder in geldproblemen zaten, blijft wel bestaan. Momenteel zijn hun bezig met het ontwikkelen van Duke Nukem Trilogy, die voor de PSP en Nintendo DS gaan verschijnen. Of Apogee Software een aankondiging gaat doen omtrent deze game of Duke Nukem Forever, daarvoor moeten we even wachten tot volgende week.[/quote]
    Aldus de frontpage van PS3-SENSE.nl gister:D.

Duke Nukem was altijd wel leuk. 😀

0
  5. User  avatar
    2036 XP

is dit echt het spel?
    lijkt er meer op dat iemand tijd over had en zelf wat heeft zitten spelen. 🙂

0
  6. User  avatar
    6621 XP

Gelekte gameplay footage. Tenminste dat staat op gamekings. Of het spel nog uitkomt is te betwijfelen, na dit te zien (cker met die middelvinger xD) lijkt het me best leuk om het te spelen.

0
  7. User  avatar
    66 XP

[quote]is dit echt het spel?
    lijkt er meer op dat iemand tijd over had en zelf wat heeft zitten spelen. :)[/quote]

mag toch hopen van niet….:shifty:

0
  8. User  avatar
    9970 XP

je zou het haast wel denken, vooral als je de ‘aftiteling’ leest…
    maargoed, ik vind het grafisch best tegenvallen om eerlijk te zijn

als iemand geinteresseerd is in het muziekje op de achtergrond, dat is van een band genaamd Megadeth

0