ik wil een dvd branden voor ps3 een film te kijken ik heb nero 8
hoe moet ik dat het altijd nero 7 gebruikt
ik heb 2 mapjes met audio_ts en video _ts help me
hoe moet ik een dvd branden dat de ps3 het dan kan lezen
ik wil een dvd branden voor ps3 een film te kijken ik heb nero 8
hoe moet ik een dvd branden dat de ps3 het dan kan lezen
Ik snap echt helemaal niks van je 2e zin maar oke.
Kies voor dvd branden, daarna kies je voor “DVD-Video bestanden branden”.
Je hebt op de computer die 2 mapjes staan (waarvan audio_ts leeg is). je gooit alle video_ts bestanden bij het brandprogramma (blauw maken en verslepn), je drukt op branden en klaar ben je.
Patrick, je moet écht iets aan je typvaardigheid doen want dit is niet te begrijpen.
Ik kan je post ook niet aanpassen want ook ik snap je vraag niet. :O
WTF? duidelijker AUB
En probeer voortaan eerst een iets zelf op te zoeken, zo leer je nooit iets en blijf je …..
Jongens!
Na jaren lange ervaring en intensief speurwerk, heb ik het kunnen ontcijferen:
[quote]ik wil een dvd branden voor ps3 een film te kijken ik heb nero 8
hoe moet ik een dvd branden dat de ps3 het dan kan lezen[/quote]
Ik wil een dvd branden zodat de PS3 hem kan lezen en ik een film op me PS3 kan kijken.
Ik gebruik Nero 8, maar ik heb altijd met Nero 7 gewerkt, kunnen jullie uitleggen hoe die werkt want ik kom er niet uit hoe ik een dvd brandt in Nero 8 zodat de PS3 hem kan lezen. En wat moet ik met een mapje audio_ts en video_ts?
Zo! 😛
[quote]
Ik wil een dvd branden zodat de PS3 hem kan lezen en ik een film op me PS3 kan kijken.
Ik gebruik Nero 8, maar ik heb altijd met Nero 7 gewerkt, kunnen jullie uitleggen hoe die werkt want ik kom er niet uit hoe ik een dvd brandt in Nero 8 zodat de PS3 hem kan lezen. En wat moet ik met een mapje audio_ts en video_ts?
[/quote]
In dat geval:
Geen idee.. -.-
Thnx voor het intensieve speurwerk sjoerd! xD
[quote]
Zo! :P[/quote]
Thx sjoerd, die 2 mapjes moet je gewoon op je DVD branden, in audio_ts zit denk ik niks. In Video_TS zit denk ik enkele bestanden. Gewoon erop branden en je de DVD SLUITEN. Dit is belangrijk!!!
Sorryy jongens ik snap volkomen 🙂 Tis gewoon het platte nederlander onder ons he xD Ik kan ook wel plat xD Alleen weet neit hoe ik meto tikken. I goa nu ma is kieken wat ik er voan ken. Al weete i ni ho i moe tikku. LOL
Mat in: Als je niet na uitleg Killer nog niet snapt. Vraag maar op msn 🙂 Evaring in 🙂
Branden van DVD’s is niet legaal en dus niet toegestaan.
Slotje.
[quote]Patrick, je moet écht iets aan je typvaardigheid doen want dit is niet te begrijpen.
Ik kan je post ook niet aanpassen want ook ik snap je vraag niet. :O[/quote]
[quote]WTF? duidelijker AUB[/quote]
jullie, moeten écht iets aan je [b]leesvaardigheid [/b]doen want die is niet erg goed.(A)
[quote]jullie, moeten écht iets aan je [b]leesvaardigheid [/b]doen want die is niet erg goed.(A)[/quote]
Een overbodige komma na “jullie”!!!!!
En waarom zeg je “niet erg goed”?
Hou het vanaf nu maar weer ontopic. 😉
We weten inmiddels wat de vraag is, dus dit gezeik is niet nodig.
[quote]In dat geval:
[b]Geen idee.. -.-[/b]
[/quote]
Hahahahahah!:rofl:
megadroogkloot:rofl: