Nu iedereen Rag Doll Kung Fu wel heeft gedownload, wat vinden jullie van dit spel?
Topic: Rag Doll Kung Fu
15 mei 2009om 11:39
Nu iedereen Rag Doll Kung Fu wel heeft gedownload, wat vinden jullie van dit spel?
Ik heb hem helaas gekocht 🙁
Ik vind er eigenlijk niks aan, verveeld snel, na een tijdje gespeeld te hebben is er gewoon niks meer aan.
[quote]Ik heb hem helaas gekocht 🙁
Ik vind er eigenlijk niks aan, verveeld snel, na een tijdje gespeeld te hebben is er gewoon niks meer aan.[/quote]
dat is wel fokt op ouwe, maar je kon niet weten dat hij een tijdje gratis werd.
Ik heb nu even gespeeld en vind het wel leuk, simpele game.
ff zo downloaden, vind het nog steeds nergens op slaan dan er geen online modes in zit.
[quote]ff zo downloaden, vind het nog steeds nergens op slaan dan er geen online modes in zit.[/quote]
jawel toch?
die komt geloof ik later via een patch?
let op, dan mogen we daarvoor gaan betalen 😉
Heb ff 2 challeges gespeeld, vind het eigenlijk best leuk, alleen gold halen gaat nogal moeilijk 😛
Tot nu toe vind ik er nog niet veel aan 😛 maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken
ik vind het wel een geinig spelletje
GVD ik heb soort van gekocht 🙁 Met iemand deal xD
Vind best wel lagge 😀
Meteen weer vloeken…
Ik heb hem net gedownload, eerst even een us acountje aangemaakt
[quote]die komt geloof ik later via een patch?
let op, dan mogen we daarvoor gaan betalen ;)[/quote]
Nopes… dat kunnen ze niet…
Heb het nu ff een uurtje gespeeld en ik denk dat als je het met vrienden gaat spelen het wel leuker is, want ik ben een beetje klaar met die challenges. Weer lkkr worms spelen 😀
Ik vind er ook niet veel aan. Belabberd vechtsysteem naar mijn mening. Vind het leuk omdat het gratis is, en heb dus ook niks te klagen tegen over Sony, vind het een topactie dat ze dit doen 😉
[quote]Ik vind er ook niet veel aan. Belabberd vechtsysteem naar mijn mening. Vind het leuk omdat het gratis is, en heb dus ook niks te klagen tegen over Sony, vind het een topactie dat ze dit doen ;)[/quote]
haha ja, als ze dit ook ff met flower en paar andere games doen…… 😛
Leuk cadeautje van sony ^^ Kwam er vandaag pas achter en ben jarig ^^ Ben hem ff aant downloaden
Goed om trophies te hunten xD
[quote]Ik vind er ook niet veel aan. Belabberd vechtsysteem naar mijn mening. Vind het leuk omdat het gratis is, en heb dus ook niks te klagen tegen over Sony, vind het een topactie dat ze dit doen ;)[/quote]
Neej K actie xD Had liever andere game gezien ^^xD
Like? Maar ik vindt hem wel lache:P
Ik ben hem aan het spelen voor de trophies. Ik heb er al twee. xD
Die met 3 balls iemand raken terwijl die in de lucht is is echt kut xD
[quote]Die met 3 balls iemand raken terwijl die in de lucht is is echt kut xD[/quote]
Dat lukt inderdaad niet :S
Het is wel een leuke game maar je moet het met familie en vrienden spelen, in je eentje is het leuk voor een tijdje. Leukste is 2 tegen 2
Vind hem ook wel lachen. Goed voor de trophy collectie. Heb er al een paar, maar om Gold te halen bij de challenges wordt echt moeilijk.
[quote]Het is wel een leuke game maar je moet het met familie en vrienden spelen, in je eentje is het leuk voor een tijdje. Leukste is 2 tegen 2[/quote]
Dat is zoals de [url=http://www.ps3-sense.nl/2009/04/review-rag-doll-kung-fu-fists-of-plastic/]PS3-Sense review[/url] van deze game al zei.
heb al best wat trophies vind het echt een grappig spel maar wel jammer dat er best weinig uitdagingen zijn
Is wel grappig, maar soms best té pittig.
[quote]Ik ben hem aan het spelen voor de trophies. Ik heb er al twee. xD[/quote]
Ik heb er nu 10, moet alleen die van alle challenges zilver en alle challenges goud nog maar :laughbounce:
Edit: Zojuist die van alle challenges zilver gehaald, maar die van goud lukt nooit xD
het spel is leuk om te spelen maar zeker het kopen niet waard 😛
Als het niet gratis was had ik er spijt van gehad als ik t gekocht had.
Echt gay, ik heb zo’n gast in die laaste challages al 4x met een lightball geraakt en nog steeds geen tropy (ja ook in de lucht)
Ik vind het wel een grappig spel leuk om wel is een uurtje te spelen 😀
Maar het is wel zo dat een online mode echt een groot gemis is.
ik vind het ook jammer dat er geen online mode op zit had het spel wel veel leuker gemaakt 😛