Topic: Rag Doll Kung Fu

15 mei 2009om 11:39

Nu iedereen Rag Doll Kung Fu wel heeft gedownload, wat vinden jullie van dit spel?

32 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

Ik heb hem helaas gekocht 🙁

Ik vind er eigenlijk niks aan, verveeld snel, na een tijdje gespeeld te hebben is er gewoon niks meer aan.

0
  2. User  avatar
    764 XP

[quote]Ik heb hem helaas gekocht 🙁

Ik vind er eigenlijk niks aan, verveeld snel, na een tijdje gespeeld te hebben is er gewoon niks meer aan.[/quote]

dat is wel fokt op ouwe, maar je kon niet weten dat hij een tijdje gratis werd.

Ik heb nu even gespeeld en vind het wel leuk, simpele game.

0
  3. User  avatar
    6621 XP

ff zo downloaden, vind het nog steeds nergens op slaan dan er geen online modes in zit.

0
  4. User  avatar
    764 XP

[quote]ff zo downloaden, vind het nog steeds nergens op slaan dan er geen online modes in zit.[/quote]

jawel toch?

0
  5. User  avatar
    9970 XP

die komt geloof ik later via een patch?
    let op, dan mogen we daarvoor gaan betalen 😉

0
  6. User  avatar
    6621 XP

Heb ff 2 challeges gespeeld, vind het eigenlijk best leuk, alleen gold halen gaat nogal moeilijk 😛

0
  7. User  avatar
    58 XP

Tot nu toe vind ik er nog niet veel aan 😛 maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken

0
  8. User  avatar
    2574 XP

ik vind het wel een geinig spelletje

0
  9. User  avatar
    3650 XP

GVD ik heb soort van gekocht 🙁 Met iemand deal xD
    Vind best wel lagge 😀

0
  10. User  avatar
    1040 XP

Meteen weer vloeken…
    Ik heb hem net gedownload, eerst even een us acountje aangemaakt

0
  11. User  avatar
    647 XP

[quote]die komt geloof ik later via een patch?
    let op, dan mogen we daarvoor gaan betalen ;)[/quote]

Nopes… dat kunnen ze niet…

0
  12. User  avatar
    6621 XP

Heb het nu ff een uurtje gespeeld en ik denk dat als je het met vrienden gaat spelen het wel leuker is, want ik ben een beetje klaar met die challenges. Weer lkkr worms spelen 😀

0
  13. User  avatar
    209 XP

Ik vind er ook niet veel aan. Belabberd vechtsysteem naar mijn mening. Vind het leuk omdat het gratis is, en heb dus ook niks te klagen tegen over Sony, vind het een topactie dat ze dit doen 😉

0
  14. User  avatar
    6621 XP

[quote]Ik vind er ook niet veel aan. Belabberd vechtsysteem naar mijn mening. Vind het leuk omdat het gratis is, en heb dus ook niks te klagen tegen over Sony, vind het een topactie dat ze dit doen ;)[/quote]

haha ja, als ze dit ook ff met flower en paar andere games doen…… 😛

0
  15. User  avatar
    3388 XP

Leuk cadeautje van sony ^^ Kwam er vandaag pas achter en ben jarig ^^ Ben hem ff aant downloaden

0
  16. User  avatar
    643 XP

Goed om trophies te hunten xD

0
  17. User  avatar
    3650 XP

[quote]Ik vind er ook niet veel aan. Belabberd vechtsysteem naar mijn mening. Vind het leuk omdat het gratis is, en heb dus ook niks te klagen tegen over Sony, vind het een topactie dat ze dit doen ;)[/quote]

Neej K actie xD Had liever andere game gezien ^^xD

0
  18. User  avatar
    3388 XP

Like? Maar ik vindt hem wel lache:P

0
  19. User  avatar
    3343 XP

Ik ben hem aan het spelen voor de trophies. Ik heb er al twee. xD

0
  20. User  avatar
    6621 XP

Die met 3 balls iemand raken terwijl die in de lucht is is echt kut xD

0
  21. User  avatar
    3343 XP

[quote]Die met 3 balls iemand raken terwijl die in de lucht is is echt kut xD[/quote]

Dat lukt inderdaad niet :S

0
  22. User  avatar
    1983 XP

Het is wel een leuke game maar je moet het met familie en vrienden spelen, in je eentje is het leuk voor een tijdje. Leukste is 2 tegen 2

0
  23. User  avatar
    186 XP

Vind hem ook wel lachen. Goed voor de trophy collectie. Heb er al een paar, maar om Gold te halen bij de challenges wordt echt moeilijk.

0
  24. User  avatar
    3343 XP

[quote]Het is wel een leuke game maar je moet het met familie en vrienden spelen, in je eentje is het leuk voor een tijdje. Leukste is 2 tegen 2[/quote]

Dat is zoals de [url=http://www.ps3-sense.nl/2009/04/review-rag-doll-kung-fu-fists-of-plastic/]PS3-Sense review[/url] van deze game al zei.

0
  25. User  avatar
    446 XP

heb al best wat trophies vind het echt een grappig spel maar wel jammer dat er best weinig uitdagingen zijn

0
  26. User  avatar
    1536 XP

Is wel grappig, maar soms best té pittig.

0
  27. User  avatar
    99 XP

[quote]Ik ben hem aan het spelen voor de trophies. Ik heb er al twee. xD[/quote]

Ik heb er nu 10, moet alleen die van alle challenges zilver en alle challenges goud nog maar :laughbounce:

Edit: Zojuist die van alle challenges zilver gehaald, maar die van goud lukt nooit xD

0
  28. User  avatar
    145 XP

het spel is leuk om te spelen maar zeker het kopen niet waard 😛

0
  29. User  avatar
    863 XP

Als het niet gratis was had ik er spijt van gehad als ik t gekocht had.

0
  30. User  avatar
    6621 XP

Echt gay, ik heb zo’n gast in die laaste challages al 4x met een lightball geraakt en nog steeds geen tropy (ja ook in de lucht)

0
  31. User  avatar
    555 XP

Ik vind het wel een grappig spel leuk om wel is een uurtje te spelen 😀
    Maar het is wel zo dat een online mode echt een groot gemis is.

0
  32. User  avatar
    145 XP

ik vind het ook jammer dat er geen online mode op zit had het spel wel veel leuker gemaakt 😛

0