UFC 2009: Undisputed
Hij komt deze week uit, maar ik heb hem al. En laat me jullie zeggen: Hij is geweldig. Dit is een must-have. De animaties, de carreer-mode zit goed in elkaar. Alles klopt. En het geluid/beeld/gevoel is allemaal geweldig wanneer je iemand is flink kapot slaat.
Kopen deze shit! Als iemand meer info wil over de gameplay en modus , vraag maar!
Wie gaat hem ook kopen dan!??

ik twijfel, heb veel wwe enzo gespeelt maar de laatste tijd merk ik dat ik het steeds minder leuk vind omdat het eentonig word, vind je dat niet?
Mwah.. Wel minder dan bij een WWE. Er zit ook een Classic Fights mode in, een goeie Exhibition en Career. Je kan uit verschillende vechtstijlen kiezen en het verdedigen van aanvallen en die counteren is heel belangrijk. Je tegenstanders doen altijd andere aanvallen dus de animaties blijven wel afwisselend. Maar als je dit de hele dag gaat spelen vind je het niet leuk meer nee…
Ik heb natuurlijk de demo ff gecheckt: hij is wel dope, maar als ik een realistische fighter zou kopen zou het een worstel-titel zijn. Tekken haal ik voor de arcade, maar voor de realisme moet het voor mij echt hard gaan. Meer dan trappen en slaan alleen(A)
Gaat voor mij veel te sloom, hou er niet van
Vind de demo gruwelijk, speel m nog zeer vaak. Maar ik wacht tot deze game wat goedkoper is:D
@ Tommy,
Worstelen en submissions/grapples zijn in deze game ook heel belangrijk hoor! Ik ben wat verder in de Career Mode nu, en de matches zijn nu ontzettend spannend. Overigens vind ik het wel jammer dat de Arena voortdurend hetzelfde is. Het is wel dik ingezoomed maar een paar verschillende zouden toch wel tof zijn. Maar wie weet moet ik dat nog unlocken ofzo..
okay, enne, hoe komt het dat jij hem al hebt :P?
ik wil deze game ook, daarom heb ik ook met de prijsvraag meegedaan
Ik hoop eigenlijk meer op een Def Jam type game. Ik heb al heel veel games versleten zoals een gamer hoort te doen 😛 Ik heb WWE gespeeld en ik ben ermee eens dat het veel te eentonig is geworden. Ben vooral pissig als developers je dlc beloven, maar uiteindelijk bijna 3 kwart jaar later niks uitbrengen. Daarom heb ik nu afstand gedaan van WWE. Nu ga ik toch voor UFC, maar ik persoonlijk vind straatvechten beter en ik hoop dan ook voor een Def Jam op de PS3 😉
Heb ook meegedaan met de prijsvraag op PS3-Sense.nl omdat ik hem graag wil. 😛 Ik hoop dat ik win want dit klinkt al best wreed. :yahoo: