Topic: nieuwe dowloadbare content CoD5?

17 mei 2009om 14:15

als je online gaat bij CoD5 zie je bij message of the day: new dowload able content availeble soon..! weet iemand wat dit kan zijn..? (wat voor update)?

^^

11 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

Misschien de map pack 2, die ergens in juni/juli komt.

0
  2. User  avatar
    441 XP

ik ben ff naar de site gegaan die bij message of the day staat: het is inderdaad een niuwe mappack maar volgens mij (als ik het goed begrijp) een xbox exclusive..?
    [url]http://previews.teamxbox.com/xbox-360/2316/Call-of-Duty-World-At-War/p1[/url]
    kijk anders ff op deze site..;)

p.s ik vind de beelden en screenshots er wel goed uit zien..:O

0
  3. User  avatar
    1040 XP

Cod5 players wordne helemaal uitgemolken met waardeloze maps:P:$sorry

0
  4. User  avatar
    3343 XP

[quote]Cod5 players wordne helemaal uitgemolken met waardeloze maps:P:$sorry[/quote]
    Waardeloos vind ik overdreven maar super zijn ze inderdaad niet. €10,- voor 4 nieuwe maps is inderdaad niet veel bijzonder en geen nieuwe wapens dus dat is inderdaad wel waar.

OT: Een Xbox 360-Exclusive? Liever niet. 🙁

0
  5. User  avatar
    441 XP

opzich zien deze er best goed uit, het is alleen jammer dat dit (waarschijnlijk) een xbox exclusif is..:( @ sjoerd: 10 euro voor 4 maps vind ik ook veel, maar denk dat mensen vooral deze mappack gekocht hebben voor de niewe zombie map..?

0
  6. User  avatar
    164 XP

ach ik ben best bereid de nieuwe map te kopen en te sharen met 3 andere…

0
  7. User  avatar
    3388 XP

[quote]ach ik ben best bereid de nieuwe map te kopen en te sharen met 3 andere…[/quote]

Mooi^^ Ik houd je in de gaten:P Als ie uit is ben jij de eerste die een PB van mij heeft xD

ff offtopic: Heb jij Burn Zombie Burn? (A) Die zoek ik al een tijdje

0
  8. User  avatar
    6621 XP

[quote]opzich zien deze er best goed uit, het is alleen jammer dat dit (waarschijnlijk) een xbox exclusif is..:( @ sjoerd: 10 euro voor 4 maps vind ik ook veel, maar denk dat mensen vooral deze mappack gekocht hebben voor de niewe zombie map..?[/quote]

Als het een x360 exlusief was waarom zouden ze het dan ook bij de ps3 bij message of the day doen?

0
  9. User  avatar
    30 XP

[url]http://www.callofduty.com/supplies/wawmappack2[/url]

0
  10. User  avatar
    1191 XP

Als je bij CoD 4 online gaat, staat er ook bij message of the day: New world Premiere of Modern Warfare 2, Going in the air 24th of May:)

0
  11. User  avatar
    931 XP

Jah ze hebben het dus echt over de nieuwe cod map pack… over de nieuwe zombie map “Zombie Swamp” is nog niets te zien, ben wel benieuwd 😀

0