Topic: PS Store Vraag

17 mei 2009om 15:06

Van mijn ouders mag ik geen nieuwe HDD kopen, dus ben ik beperkt met 40GB.
Ik heb 3 games gekocht in de Store die samen +- 4,5 Gig in beslag nemen. Ook heb ik GTA (3,5 gig) op mijn HDD. Dus heb ik maar een 17-tal GB meer over.

En met het feit dat nieuwe games meer geheugen zullen vragen is mijn vraag of ik die 3 games (PAIN, Warhawk en Burnout) kan verwijderen, maar ze ALTIJD opnieuw kan downloaden?

Dus blijft die lijst van dingen die je ooit al gedownload hebt altijd staan?

27 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Jha die blijft altijd in je download lijst van je account staan 🙂 Je kan ze gerust verwijderen 🙂

0
  2. User  avatar
    414 XP

[quote]Jha die blijft altijd in je download lijst van je account staan 🙂 Je kan ze gerust verwijderen :)[/quote]

Ok bedankt 🙂

0
  3. User  avatar
    6621 XP

Je kan ook een externe hdd kopen en daar al je films en muziek erop zetten zodat je 40 gig overhoud voor je games.

0
  4. User  avatar
    3343 XP

Ja, je kan die games alleen vijf keer downloaden op [b]verschillende[/b] PlayStation 3’s dus als jij je PS3 behoud, kan je die oneindig tal downloaden.

@Myx, beetje droog hè die reactie want hij mag geen nieuwe HDD kopen. 😛

0
  5. User  avatar
    6621 XP

[quote]Ja, je kan die games alleen vijf keer downloaden op [b]verschillende[/b] PlayStation 3’s dus als jij je PS3 behoud, kan je die oneindig tal downloaden.

@Myx, beetje droog hè die reactie want hij mag geen nieuwe HDD kopen. :P[/quote]

ja intern, maar waarom zou extern niet mogen dan??? je kan er niks mee verkoten.

0
  6. User  avatar
    9970 XP

intern ook niet volgens mij?

maar uhmm, heeft hij wel meer als alleen die games + gta op z’n hdd staan dan?
    aangezien 3,5 + 4,5 altijd nog 7Gb is, en dan nog ca 33 zou overhouden (afgezien het feit dat de ps3 ook nog wat apart houd geloof ik…)

0
  7. User  avatar
    1040 XP

maar misschien bedoelt hij dat zijn psn games 4,5 per stuk zijn:P?

Maar even ontopic:
    Je zou evt je savegames op een usb stick kunnen opslaan:P

0
  8. User  avatar
    6621 XP

[quote]maar misschien bedoelt hij dat zijn psn games 4,5 per stuk zijn:P?

Maar even ontopic:
    Je zou evt je savegames op een usb stick kunnen opslaan:P[/quote]

Dat scheel ook maar een paar mb, een savegame is vaak maar een paar kb.

0
  9. User  avatar
    3388 XP

De instalatie van games die je niet meer speelt verwijderen:P En ehmm….. HOME verwijderen dat scheelt echt heel veel

0
  10. User  avatar
    414 XP

Heb Home verwijderd, PSN games zijn samen 4,5 gig. Ongeveer 1 Gig aan muziek. Weet ook ziet hoe het komt dat ik maar 17 overhoud.

0
  11. User  avatar
    3388 XP

Playstation neemt ook nog 10GB van je HDD in:P

0
  12. User  avatar
    558 XP

10 GB maarliefst, hoezo dat dan?

0
  13. User  avatar
    414 XP

[quote]Playstation neemt ook nog 10GB van je HDD in:P[/quote]

Bij mij is het maar 3 gig. Nog 17/37 over dus…

0
  14. User  avatar
    915 XP

veschillende accounts neemt ook een aantal gb in beslag g.

0
  15. User  avatar
    3650 XP

[quote]veschillende accounts neemt ook een aantal gb in beslag g.[/quote]

OMG ik heb er 17 account nu op xD

0
  16. User  avatar
    3343 XP

[quote]OMG ik heb er 17 account nu op xD[/quote]

Hoezo ik share veel. xD

0
  17. User  avatar
    9970 XP

kun je trouwens linux partitie verwijderen zonder alles te formateren?
    aangezien ik 8 games heb, en een 40gb hdd komt er ook niet veel van terecht

0
  18. User  avatar
    27 XP

Keb laatst een nieuwe HDD gekocht echt zo relaxed voor 50 euri heb je al een 160GB. Echt jammer als je ouders er dan moeilijk over doen zeker als je het zelf betaald (of doe je dat niet?) Ons mam zeurde er vroeger ook altijd over maar ik koop het gewoon het is mijn geld, dus moet ik lekker zelf weten vind ik 😛

0
  19. User  avatar
    3343 XP

[quote]Keb laatst een nieuwe HDD gekocht echt zo relaxed voor 50 euri heb je al een 160GB. Echt jammer als je ouders er dan moeilijk over doen zeker als je het zelf betaald (of doe je dat niet?) Ons mam zeurde er vroeger ook altijd over maar ik koop het gewoon het is mijn geld, dus moet ik lekker zelf weten vind ik :P[/quote]

€50,- voor 160 GB? Ik kan voor €65,- zo’n 320 GB hebben. xD Alleen heb het nog niet gekocht maar iemand uit me klas heeft dat ook gedaan. 😛

0
  20. User  avatar
    515 XP

[url]http://gistron.com/products/129/serialata.html[/url]

€ 55,90 320gb

0
  21. User  avatar
    3388 XP

[quote]Bij mij is het maar 3 gig. Nog 17/37 over dus…[/quote]

Hij gebruikt 3GB om op te draaien en hij heeft 10GB nodig om het systeem te instaleren aan het begin:P Dus je hebt oficieel maar 27GB ^^

0
  22. User  avatar
    9970 XP

woh, das niet veel wat overblijft dan
    en ik heb dan maar 17Gb omdat dat achterlijke linux er op staat

0
  23. User  avatar
    6621 XP

[quote]woh, das niet veel wat overblijft dan
    en ik heb dan maar 17Gb omdat dat achterlijke linux er op staat[/quote]

Kan je het niet verwijderen?

0
  24. User  avatar
    414 XP

Misschien moet ik toch maar m’n ouders overtuigen want 60 euro voor 320 HDD is niet veel. En aangezien hier (bijna) iedereen al geupgraded heeft, en aangekocht via internet, moet het hun toch duidelijk zijn dat het betrouwbaar is 😛

0
  25. User  avatar
    9970 XP

[quote]Kan je het niet verwijderen?[/quote]

dat was mijn vraag dus hier, maar niemand heeft er op gereageerd

maar aangezien het een totaal nieuwe partitie is op de hardeschijf, zal het wel niet kunnen

0
  26. User  avatar
    1377 XP

[quote]dat was mijn vraag dus hier, maar niemand heeft er op gereageerd

maar aangezien het een totaal nieuwe partitie is op de hardeschijf, zal het wel niet kunnen[/quote]
    Inderdaad; omdat het een andere partitie is kan je het niet zomaar verwijderen. Tenzij je natuurlijk je harde schijf weer formateerd.

0
  27. User  avatar
    9970 XP

mij teveel werk haha, al heb ik er niet bijsterend veel op staan op dit moment

0