Van mijn ouders mag ik geen nieuwe HDD kopen, dus ben ik beperkt met 40GB.
Ik heb 3 games gekocht in de Store die samen +- 4,5 Gig in beslag nemen. Ook heb ik GTA (3,5 gig) op mijn HDD. Dus heb ik maar een 17-tal GB meer over.
En met het feit dat nieuwe games meer geheugen zullen vragen is mijn vraag of ik die 3 games (PAIN, Warhawk en Burnout) kan verwijderen, maar ze ALTIJD opnieuw kan downloaden?
Dus blijft die lijst van dingen die je ooit al gedownload hebt altijd staan?

Jha die blijft altijd in je download lijst van je account staan 🙂 Je kan ze gerust verwijderen 🙂
[quote]Jha die blijft altijd in je download lijst van je account staan 🙂 Je kan ze gerust verwijderen :)[/quote]
Ok bedankt 🙂
Je kan ook een externe hdd kopen en daar al je films en muziek erop zetten zodat je 40 gig overhoud voor je games.
Ja, je kan die games alleen vijf keer downloaden op [b]verschillende[/b] PlayStation 3’s dus als jij je PS3 behoud, kan je die oneindig tal downloaden.
@Myx, beetje droog hè die reactie want hij mag geen nieuwe HDD kopen. 😛
[quote]Ja, je kan die games alleen vijf keer downloaden op [b]verschillende[/b] PlayStation 3’s dus als jij je PS3 behoud, kan je die oneindig tal downloaden.
@Myx, beetje droog hè die reactie want hij mag geen nieuwe HDD kopen. :P[/quote]
ja intern, maar waarom zou extern niet mogen dan??? je kan er niks mee verkoten.
intern ook niet volgens mij?
maar uhmm, heeft hij wel meer als alleen die games + gta op z’n hdd staan dan?
aangezien 3,5 + 4,5 altijd nog 7Gb is, en dan nog ca 33 zou overhouden (afgezien het feit dat de ps3 ook nog wat apart houd geloof ik…)
maar misschien bedoelt hij dat zijn psn games 4,5 per stuk zijn:P?
Maar even ontopic:
Je zou evt je savegames op een usb stick kunnen opslaan:P
[quote]maar misschien bedoelt hij dat zijn psn games 4,5 per stuk zijn:P?
Maar even ontopic:
Je zou evt je savegames op een usb stick kunnen opslaan:P[/quote]
Dat scheel ook maar een paar mb, een savegame is vaak maar een paar kb.
De instalatie van games die je niet meer speelt verwijderen:P En ehmm….. HOME verwijderen dat scheelt echt heel veel
Heb Home verwijderd, PSN games zijn samen 4,5 gig. Ongeveer 1 Gig aan muziek. Weet ook ziet hoe het komt dat ik maar 17 overhoud.
Playstation neemt ook nog 10GB van je HDD in:P
10 GB maarliefst, hoezo dat dan?
[quote]Playstation neemt ook nog 10GB van je HDD in:P[/quote]
Bij mij is het maar 3 gig. Nog 17/37 over dus…
veschillende accounts neemt ook een aantal gb in beslag g.
[quote]veschillende accounts neemt ook een aantal gb in beslag g.[/quote]
OMG ik heb er 17 account nu op xD
[quote]OMG ik heb er 17 account nu op xD[/quote]
Hoezo ik share veel. xD
kun je trouwens linux partitie verwijderen zonder alles te formateren?
aangezien ik 8 games heb, en een 40gb hdd komt er ook niet veel van terecht
Keb laatst een nieuwe HDD gekocht echt zo relaxed voor 50 euri heb je al een 160GB. Echt jammer als je ouders er dan moeilijk over doen zeker als je het zelf betaald (of doe je dat niet?) Ons mam zeurde er vroeger ook altijd over maar ik koop het gewoon het is mijn geld, dus moet ik lekker zelf weten vind ik 😛
[quote]Keb laatst een nieuwe HDD gekocht echt zo relaxed voor 50 euri heb je al een 160GB. Echt jammer als je ouders er dan moeilijk over doen zeker als je het zelf betaald (of doe je dat niet?) Ons mam zeurde er vroeger ook altijd over maar ik koop het gewoon het is mijn geld, dus moet ik lekker zelf weten vind ik :P[/quote]
€50,- voor 160 GB? Ik kan voor €65,- zo’n 320 GB hebben. xD Alleen heb het nog niet gekocht maar iemand uit me klas heeft dat ook gedaan. 😛
[url]http://gistron.com/products/129/serialata.html[/url]
€ 55,90 320gb
[quote]Bij mij is het maar 3 gig. Nog 17/37 over dus…[/quote]
Hij gebruikt 3GB om op te draaien en hij heeft 10GB nodig om het systeem te instaleren aan het begin:P Dus je hebt oficieel maar 27GB ^^
woh, das niet veel wat overblijft dan
en ik heb dan maar 17Gb omdat dat achterlijke linux er op staat
[quote]woh, das niet veel wat overblijft dan
en ik heb dan maar 17Gb omdat dat achterlijke linux er op staat[/quote]
Kan je het niet verwijderen?
Misschien moet ik toch maar m’n ouders overtuigen want 60 euro voor 320 HDD is niet veel. En aangezien hier (bijna) iedereen al geupgraded heeft, en aangekocht via internet, moet het hun toch duidelijk zijn dat het betrouwbaar is 😛
[quote]Kan je het niet verwijderen?[/quote]
dat was mijn vraag dus hier, maar niemand heeft er op gereageerd
maar aangezien het een totaal nieuwe partitie is op de hardeschijf, zal het wel niet kunnen
[quote]dat was mijn vraag dus hier, maar niemand heeft er op gereageerd
maar aangezien het een totaal nieuwe partitie is op de hardeschijf, zal het wel niet kunnen[/quote]
Inderdaad; omdat het een andere partitie is kan je het niet zomaar verwijderen. Tenzij je natuurlijk je harde schijf weer formateerd.
mij teveel werk haha, al heb ik er niet bijsterend veel op staan op dit moment